Sen senn ...

203 9 0
                                    

   
MELİS'İN AĞZINDAN

"Yokk artıkk . Senin ne işin var burda ?"

"Yıllarca seni aradım bulamadım ve Enese sorunca söyledi ve Demir sana bişi yapmasın diye buradayım. Demirin haberi yok burda olduğumdan . Melis ben seni çok sevmiştim , o Cenker yüzünden ayrıldın benden dimi ve onla şuan çıkıyorsun."

"Bu kadar bilgiyi nerden biliyosun, üstelik senin Enesi sevmediğini çok iyi biliyorum. Sırf benle ilgili bilgi toplamak için mi Enesle iş birliği yaptın EMİRHAN."

"Evet ? Enesin abisinim çok tehlikeli olduğunu bildiğim için buradayım."

"inanamıyorum sana, gerçekten bu kadar çok mu seviyordun beni? "

"Küçüklüğümden beri senden başkasıyla çıkmadım. Seni hiç unutamadım."

"Tamam ama Emirhan burdan çıkmamız gerek!" derken Demir'in içeri girmesi bir oldu. İşte şimdi yandıkk.

Demir "Enessss!! "
Hemen Enes koşarak gelmişti ve bana tip tip bakıyordu.

Demir "Bu adamın burda ne işi var çabuk burdan çıkar. "

O anda Emirhan Enese yumruk attı. O anda Demir karşılık verirken onu tuttum .

"YAPMAA!!"

Demir " Sen karışmaa!"

"Karışırsam. Ne olur? Yine tehdit mi edersin ? Döver misin? Öldürür müsün? Söyllee. Söylesenee!!"

Demir "gel benimle o zaman!"

Ne yaptın  Meliss ya .

Demir " Sen istedin . Bin şu arabaya!"

Zarla zorla beni bindirmişti , kapılarıda kilitlemişti. He aferin Melis Cenker'in planı varsa bile berbat ettim şimdi Aslıda orda kaldı, Zeynepten haber yok. Emirhan benim için Enesle kavga ediyor her şey çok karışmıştı .

Melis "Demirr, yavaş sür arabayı !" Diyordum fakat dedikçe daha da hızlanıyordu.

"DEMİRRR Durdur şu arabayı kaza yapıcazzz DEMİRRR!!!..."

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin