AHH ŞU YALANLAR...

119 8 4
                                    

ARDA'NIN AĞZINDAN

"Beste her şeyi öğrendi!"

Açıkcası bunu Musa Erdem'e söylerken az da olsa içimde bir korku oluşmuştu .

"NEEE DİYOSUNNN LANNN SENNN!!!" Diye bağırıp , yakamı tutup beni duvara yapıştırdı. Eğer bende dövmeye çalışırsam direk adamları bana girişirlerdi ve yenilen taraf ben olurdum .

"Nasılll olduu lann buuu , napıcazzz bizz şimdiii!! "

" Abi , arabada unutmuşum telefonu sonra Telefona mesaj gelince Beste girmiş ve mesajlarımızı okumuş!, napıcazz?"

"Lan ben senin yapacağın işe dee!! Diğer mesajlarıda okudu mu yoksa 'ses kayıtlarına bana getir ' dediğim mesajımı okudu ?"

" Ben diğerlerini silmiştim sadece onu görmüş olmalı..."

"Beste'ye kendini affediriceksin!" Demişti. Resmen biranda afalladım , sonra nasıl kendimi affediririm diye düşünmeye başlamıştım.

"Şimdi çık dışarıı! Besteyle barışamadan da gözüme gözükmee !"

Artist . Zaten senin yanına gelmeye çok hevesliydim bende. Hemen arabaya binip Bestelern'in eve hemen yönelmiştim. Hem araba sürüyordum, hemde planımı kafamda canlandırıyordum.
Besteler'in eve gelince koşa koşa evlerine girmiştim. Kapıyı çalmadan önce ağlama sesleri geliyordu, Beste.
Hemen kapıyı çaldım ve Kerem açmıştı . Yerde Beste hüngü hüngür ağlıyor, Zeynep de teselli ediyordu. Bu kızlar niçin bu kadar üzülüyorlar ki ? Anlamıyorum...
Kerem bana sinirli sinirli baktıktan sonra kapıyı hızlıca yüzüme kapatıyordu ve son anda tuttum. Kerem tekrardan kapıyı açmıştı.

"Ne varrr, ne istiyosun!"

Besteye bakarak fısıltı şeklinde ;

" Bestee ..."

Beste de bağırarak " Allah senin belanı versin, hayatıma niye girdinnnn niye ... Niyeee!! Çık hayatımdan nefret ediyorum senden. Beni seviyorsun zannetmiştim her şey yalanmış . Beni sennn KULLANDINN, PLANIN İÇİNN."

Zeynep de bana dönüp tekrar küfür etmeye başlamıştı. Artık Zeynep'in küfürlerine alışmıştık. Zeynep'i önemsemeden Besteye bakmıştım.

"Beste özür dilerim, bak her şeyi açıklayabilirim."

"Evimizden çıkk gittt ! Benim ne senin gibi bir arkadaşım yokk ÖLDÜ."

Resmen kıza duygu sömürüsü yapıyordum , şu Musa Erdem yüzünden. Artık Beste'nin laflarına sinirlenmeye başlamıştım , en sonunda bağırmıştım.

"BESTEEE SENİİİ KULLANMADIMMM! Musa Erdemle iş birliği falan yapmıyorummmm!"

"Peki ya 'Cenker'in ses kayıtlarını getir!' Ne demek heee ... NEEEE demekk!"

"Bak. Musa Erdem eğer Cenker'in ses kayıdını getirmezsem, hepinize zarar vericekti. Mecburen 1 kereliğine kabul etmek zorunda kaldım, eğer kabul etmeseydim lokantadaki bomba çoktan patlamıştı."

Zeynep ve Beste " BOMBA MIII?!!!"

Kerem'e baktığımda şaşkınca beni izliyordu. İşe yarayan yalanlar...

"Evett Bombaa! Sırf sizin iyiliğiniz , hepimizin iyiliği için yaptım bunu!"

Keremde bana sinirle yaklaştı ve ;

"Yalanlarına kanıcak mıyız zannediyorsun lan sen?!!"

"İnanmıyorsan , Musa Erdem'i arayalım !"

Kerem bana inanmayan bakışlar atınca acil diye bir telefon hattı oluşturmuştuk ve oradan aradım . Musa Erdem bu yüzden dediklerimi onaylıçakdı ve hemen kısa bir mesj attım .

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin