ASIL AMAÇ

182 11 2
                                    


MEDYADAKİ : ENES

BESTE'NİN AĞZINDAN

"AYY!! Melis'e o pislik kesin bir şey yaptı. Şuraya bakk ! Kapı kırılmış balkon kapısı açık . Melis'i ara Zeynep!"

Zeynep "Arıyorum. "

Bir yerden ses geliyordu. O anda korna öttüğünü duyup kızlarla balkona çıktık,Cenker sinirli bir şekilde geliyodu.

Aslı "KIZLARRR!! Yerdeki Melisin telefonu değil mi?"

Cenker "Ne oluyo kızlar? Bu arada kapıyı açarsanız iyi olur."

"Cenker çamların orda Melis'in telefonu."

Cenker "Ahhhh !! Allah kahretsin. Nasıl bulucaz izini? Kapıyı açın lann !"

Hemen aşağı Aslı inip kapıyı açtı ahh Melis ahh ... Sen ne çektin bee!

MELİS'İN AZĞINDAN

Şu anda uzak bir yere gittiğimizi tahmin edebiliyordum. Eğer Demir'in sözünü dinlersem gözüne daha çok girersem , sırlarını öğrenebilirim ve elimde delil olarak kullanabilirim . Sen beni salak zannettin herhalde DEMİR BEY. TABİ BUNLARI içimden söylüyordum...
Çok sessizlik vardı arabada... Huzursuz olmama neden oluyıordu ve canım daha çok sıkılıyor. Çünkü ben planımı uygularken, Cenker beni bulamacağından emin olduğum için çığrından çıkıcak ve bu da üzülmeme neden oluyordu.

"Demir nereye gidiyoruz? " En yumuşak sesimle söylemiştim.

Bana bakıp bir anlık gülümseyip yola bakamaya devam etti.

"Sürpriz."

Senden gelen sürprizin içine ediyim töbe töbe ya... Kim bilir ne planladı yine.

"Merak etme. Beni sinirlendirdiğinde elim de kalmayasın diye Eneste bizimle olucak ."

"Çok lazımdı."

"Ne dedin anlamadımm..."

"Yok bir şey!.."

Melis sakin ol yoksa birazdan elinde.ciddi ciiddi kalıcan...
Arabayı durdurup aşağı indiğinde ormanlık bir alandaydık. "Demir burası neresi?"
Korkmaya başlamıştım. Issız bir yerde.

"Korkma seni ayılara yem etmem ." diyip güldü.

"Aman çok komik Demir."

"Sinirlenmek sana çok yakışıyor ya.."

"Yavşama... " Töbe töbe insanın ağzınıda bozuyor.

"Hop hop bana emir veremezsin burda hatırlatıyım senin emirlerine evdeeyken uydum şimdi sen benim kurallarıma uyacaksın MELİS HANIM."
Hafif korkumdan titriyordum.

"Eee ne yapıcazz  burda? "

"Saçmalama dışarıda kalmicaz. " Sesi eski gibi ciddileşerek "gel benimle"!

"Ama her dakika ben emirlere bağlımı yaşıcamm!"

"Şimdilik."

"Ne şimdiliğinden bahsediyorsen yaa ! Senin yüzünden sevdiklerimden ayrı kalıyorum, derslerimden ayrı kalıyorum. Huzursuz oluyorum, böyle bilmece gibi konuşma !" Sinirimden yerimde duramıyordum resmen ...

"Aaa doğru senin inek olduğunu unutmuşum aaa dur eve gidip test kitabı alıp geri dönelim olur mu?"

"Dalga geçmeyi kess!!"

"Senle uğraşmak çok zevkli . " yine pis pis sırıtıyordu, tam dayaklık.

"Senle konuşmak bile çok zevksizz Demir!!!"

"Beni sinirlendirme istersen!"

Öküzün teki ya odun harbi odun diye kendi kendime sövüyordum. Şimdi napıcaz onu düşünelim. Nasıl kaçacıyam ya !

CENKER'İN AZĞINDAN

Demir'in evine gittiğimde kimse yoktu. Adamlarım aramaya başlamışlardı. Demir'in sinyallerini bulamay çalıştık ama her dakika adam hat değiştiriyordu, ve bu da bizim işimizi engelliyordu. Şimdi Melis'ime ahh düşünmek bile istemiyorum , o ordayken ben burda hiç rahat değildim. İçime resmen öküz oturduğunu hissettim. Melis'i hiç uyumadan arıyıp durucaktım onu bulmadan  bana rahat uyku yok!

MELİS'İN AĞZINDA

Demir "Nee o , birileri benden mi korkuyor?"
Artık sinirlendiğimden hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım.

"YETER BEEEE YETERR ARTIK BİTSİN BU ÇİLEEE KAHRETSİN SİZİNLE TANIŞTIĞIM GÜNE LANET EDİYORUM, BIRAKIN BENİİ... "Hala aralıksız ağlamaya devam ediyordum.

"Ehh yeter be . Beni çileden çıkarıyorsun. "

" Esas siz beni çileden çıkarıyosunuz!"

"Eness odayı hazırla.!!"

"Demir ne diyosun sen.!! Biz böylemi konuştuk evet dedim sana !"

Enes "Hallettim abi! "

"Tamam. "

Enese kurtar beni dermiş gibi gözlerine bakıyordum fakat Demir beni kolundan sürükleyince pek beklediğim gibi olmadı, Melis geberdinn.. Sen öl bence.
Demir beni yatağa bağlamıştı.... Beni resmen dövüyordu . ALLAH BELANI VERSİN ! KAHRETSİN !!DEMİRR AHHH GEBER ÖLL PİSLİK . Odadan çıkınca ağlamaya devam ediyordum, hayırr ya bu böyle olmamalıydı. Bileklerim mosmor olmuştu. Duduğımda kanıyordu . Bunun bedelini çok kötü üdeyeceksin DEMİR ERDEM!

DEMİR'İN AĞZINDAN

Melisle ufak işimi halledince Enesten istediğimle gibi kamera kayıtlarına almıştım ve bunu Cenkere şimdi atıcam ve CANINI AÇITACAKTIM! Benle uğraşmak neymiş görsün!

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin