ARKADAŞLAR ARAMIZ YENİ BİR OYUNCU KATILIYOR :) KEYİFLİ OKUMALAR...
MEDYADAKİ ÖMER ...
MELİS'İN AĞZINDAN
Kapı sesini duymuştu. Etrafıma bakındığımda Cenker'in odasındaydım. Şimşek çakınca refleks olarak yataktan fırladım. Hemen merdivenlerden inip "CENKERR , ŞİMŞEKK ÇAKIYORR , ÇOK KORKUYORUMM. "
Nasıl bu adamda kim . İç sesim "RUHUNA EL FATİHAA , MELİS'i çok iyi bilirdik" Allah belanı versin iç ses bir sus. Tam yukarı çıkacakken biri beni tuttu ve ağzımı elinde bir mendille kapattı. Direniyordum ama direnmeme rağmen hiçbir etki etmiyordu. Nerdesin Cenker nerdesinn?
CENKER'İN AĞZINDAN
Melis'i yatağımda bulamayınca hemen aşağı koştum, ama Melis yoktu. Birden telefonum çalınca Berk'in aradığını gördüm.
"Ne var Berkk!"
"Abii bu bizim mahkemede şikayetci olamdığımız kadın var ya ..."
"Eee..!"
"Muhsam Erdem bir adam tuttmuş ve birimize zarar vericek . Melis'i koru abii!"
"Lann Muhsam Erdem ben senin ... "
"Abi sakin oll , kızlar yanımda benim."
"Meliss yokk lağnn , kaçırmışlarrrr ! "
"Nasılll "
"Basbaya kaçırılmışş, ya Kerem'e gitmiştim yarım saatlik gitmez olaydım hemen şu kadına sor nereye gidebilir diye"
"Tamam abi, Demirlere de haber veriyorum , hemen aramaya başlayalım..."
"Tamam görüşürüz, haber veririsn bir gelişme olursa..."
Nerdesinn Melis nerdesin be güzelimm...
MELİS'İN AĞZINDAN
Uyandığımda mumlarla aydınlatılmış bir odadaydım. Tam elimi başıma götürecekken ellerim yatağa bağlanmış olduğunu fark ettim, ellerimi çözmeye çalıltım ama nafile çok sıkılardı ve ellerimi çekiyim derken canımı açıtmıştım, off aptal kafam ne aramaya 'Cenker şimşek çakıyor, korkuyorum 'diye bağırırımki. Off ya offf kim bilir şimdi başıma neler gelicek burda. Ya kim yaparken bunuu,evet kabulleniyorum bu soruyu soracak kadar salağım tabikide ya Musa Erdem ya da Ardadır ki , artık Arda olmıyacağına göre %100 Musa Erdem'in adamıydı. Acaba Cenker adamın yazdığı notu görmüş müydü? Bu fikirleri aklımdan silip burdan nasıl kurtulacağımı düşünmeye başladım. Evet şu ipi çözmeye çalış biraz daha çabalasan olucakk... Niye bu kadar sıkıki ... Ha sonunda be Allah kahretsin ellerim morarmış resmen. Ya her şey buraya kadar mıydı? , ölmek için daha çok gençim . Aham şimdi yandım işte kapının kilidi açılıyor , hemen koltuğunu arkasına girip güya saklanıyordum. Lütfen bu bir rüya olsun lütffenn!
"Ne o saklanmaya mı çalışıyorsun?"
Hiç tanımadığım sese korka korka başımı yukarı kaldırmıştı, hayret tanıdık değildi. Sanrıım yine korkumdan gözlerim dolmuştu.
"Ben niçin burdayımm? Niye beni buraya getirdiniz!? Sizin aamcınız ne? Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Nşye en mutlu günümü mahvediyorsunuz? Neden, Neden,Neden!!?"
"Çok konuşuyorsun küçük kız , ne çok soru sordun! Merak etme hepsini yavaş yavaş öğreneceksin"
Bu nasıl bir konuşma stiliydi ya 'yavaş yavaş ' töbe töbe . Aklımdakileri bi kenara itip acaba çok mu konuşuyorum diye süşünmeye başlıyorudum. Aferim akıl aferim seni gönülden alkışlıyorum tebrik ederim kaçırmışsın sen burda ne düşünüyorsun . Nerdesinn mantık?? En lazım olduğun zamanlar olmazsın zaten. Etrafıma bakınıp duruyordum acaba nereden kaçabilirdim eğer şu pencereden atlasam çok delice bir hareket olur acaba çok yüksektemiydik.
"Nee o kaçıcak yer mi arıyorsun?"
"Keser misin sesini !?"
"O dilini ben..."
Evet ne demek istediğini sanırım anlamıltım eminim ki utancımdan kızarmış, yerin dibine girmek istiyordum.
"Sen kimsinn?" Dedim. Sanki cevap verecekte.
"Çok mu merak ediyosun güzelim?"
"Hop hop yavaş lan ne o güzelim felan ..." Oha nasıl konuştum ben ya ilk defa vay be yürü be mantık.
"Bakıyorumda bazı sözlerden hoşlanmıyoruz."
"Sananeee hem o elinde ki şey ne?"
"İğne."
"NEee! İğne mi ne iğnesi yaa bak ben iğneyi hiç sevmem aramız hiç iyi değildir ."
Adam birazdan bana yumruğunu geçirmezse iyidir, ama güzel bir tipi vardı Cenker olmasa herhalde bu çocukla çıkardım . Ne diyorum ya ben? İç sesim iyice sapıtmıştı. Adam yavaştan yanıma doğru geliyordu. Oyalamak için soru bulmam gerekiyor , ama ne çok mantıksız ama;
"Adın nee?" Cevap yok.
"Bşr soru sordum farkındaysan adın ne !"
Allahım sen bana sabır ver .
"Neden gülümsüyorsunnn yaaa ! Adını sorudm iyikide "
"Ömer"
"Sen bana adını mı söyledin yoksa ben mi yanlış duydum ."
"Ya yeter be kes sesini bi yaa !!!" Diyip kolumdan tuttu.
"Ya bırakk hayvan kolumu acıtıyorsun, kütükk adi pislikkk yaaa bırakkk!!"
Ben böyle sövmeye devam ederken merdivenlerden aşağı iniyorduk . 'Geldik bir kıyamete gidiyoruz alamete' mantığım bile anlamıltı bunu. Ohaa Musa Erdem ...
O Ömer denilen adam beni öylece kolumdan tuttup Musa Erdem'in önüne dikmişti.
"Musa Abi napalım bunu!" Demişti ÖMER!
Napalım mı...
"NAPALIM MIII?! "
"Bir sus ya sabahtan beri başımda ötüyorsun!"
Musa Erdem" Halledin video çekip , atarsınız " diyip pis pis gülmeye başladı. Ömer bana ;
"Yürüü!"
"Sanane be yürümicem!"
"Yürüceksin dedim sana !!"
"Yüürmicem dedim sana anlamıyor musun yAaa!!"
"İyi yürümezsen bende yapacığımı bilirim" diyip beni kucağını aldı.
"Yaa bırakkk yaaaaa bırakkk."
"Bırakmıcam odaya gidelim napıcağımı biliyorum ben sana !"
"Yaaa bırak pisss sapıkk!"
Of Melis of şu çeneni tutaydın şimdi hiçbir şey gelmiyecekti başına. Ama şu Demirden bile çok daha iyi davranıyordu bana gerçekten adamı sevmem gerekirken bile sevmiştim. Offf mantık bir sus yaa bir susss. Zaten her şey mantığım yüüzmden gelmişti. Hadi ama ya kurtarın beni burdan...
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Keremle hala konuşmuyordum kaç gündür odama kapanmış o kitabı tekrar tekrar 13 kez okumuştum, notlarınıda. Her okuyuşumda ağlıyordum. Kapı açıldığında Beste ağlıyordu.
"Besteee ne olduuu!" Dedim endişeyle.
"Zeynep sakin ol ama ..."
"Ama nee Kerem'e bir şey oldu?"
"H yır hayır Melis Melis kaçırıldı Musa Erdem'in adamları kaçırmış...!!"
"NEEEE!"
Bunu duyunca beynim resmen kan fışkırmıştı. Hemen aşağı bizimkilerin yanına indiğimde hepsi kara kara düşünüyorlardı. Sesizliği ben bozarak "Şimdi napıcaz ?"
Aslı da "Bilmşyorum Zeynep bilmşyorum elimiz kolumuz böyle bağlayıp haber gelmesini beklemekten sıkıldım."
Demir de "Kalkınm gidiyoruz."
Berkte "Nereye Demir ?"
"Melis'i kurtarmaya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)