BÜYÜK AŞKLAR BÖYLE Mİ BİTERDİ ?

92 6 0
                                    

BU BÖLÜMÜ YAZARKEN 'BÜYÜK İNSAN' MÜZİĞİNİ DİNLEYEREK YAZDIM .BÖLÜMÜ MÜZİĞİ AÇIP OKURSANIZ O DUYGULARI DAHA FAZLA ANLARSINIZ . İYİ OKUMALAR OKUYUCULARIM ...

MELİS'İN AĞZINDAN

Önüme döndüğümde neden Ömer'in bu kadar sinirlendiğini anlamıştım... Cenker , arabasıyla önümüze kesmişti . Ömer tam geri geri gidecekken yan tarafta ve arkamızda da arabalar durdu.

"Aşkım napıcaz ?" İyice korkmaya başlamıştım, Ömer'e ya bir şey yaparlarsa...

"Sen arabada kal , geliyorum!" Diyip arabadan inmişti. Korkuyla onları izliyordum.
Cenkerde arabasından iniyordu, arkadaki ve yandaki arabalardan da bir sürü adam çıkmıştı, sanırım Cenker'in adamlarıydı. Ama ellerinde ki sopa ve bıçağı görünce kalp atışlarım iyice hızlanmıştı. İçimde çok kötü bir his vardı. Hemen konuştuklarını duymak için camı açmıştım.

"Ne istiyosunn !" Demişti Ömer. Cenkerde Ömer'e daha fazla yaklaşıp;

"Melis'i ve onu birazdan alıcam biliyorsun değil mii?"

"Onu hiçbir yere götürmüyosunn ! "

Ben konuştuklarını duydukça iyice sinirlenmeye başlamıştım. O an ki sinirimle arabadan aşağı inmiştim.

"Senle Hiçbir yere GELMİYORUM! Şimdi olay çıkmadan adamlarını topla , sonra nereye gidiyosan git ve beni unut anlıyor musun? Ben Ömerle çok mutluyum, huzurluyum. Rahat bırak bizi. Şimdi eğer kıt değilsen dediklerimi anlamışsındır. "

"Her şey senin istediğin gibi olmuyor Melis Hanımm."

"Sen şerefsiz adi herefin tekisin, kuzenimin katiliisinn yaa . İstesem şimdi seni polise şikayet etmiştim eğer zorlarsann bunu da yaparım "

Ömer'e bakıp arabaya binmiştim.
Lütfen olay çıkmadan gidelim. Cenker işaret yapmıştı ve adamları Ömer'e doğru yaklaşıyordu, Cenker ise arabaya doğru . Bende hemen arabadan inip Ömer'e koşmuştum. Adamlarının önüne atlayıp;

"Eğer Ömer'e bir şey yaparsanız hepinizi şikayet ederim, Duydunuzzz muu beniii!!"

O anda adamlarından biri beni kolumdan tutup yere atmıştı. Bende ona bağrınmaya başlamıştım. Sonra arkamda biri olduğunu hissetmiştim. Cenker. Kesin Cenker. Ani hareketle arabaya koştum . Hemen arabayı binip anahtarı takmaya çalışıyordum ama olmuyordu elim ayağım titriyodu. Tam gidecekken Cenker önüme atlamıştı ve mecburen durmak zorunda kalmıştım. Kapımı açıp benim kolumu çekmeye başladı. Ömer'e baktığımda burnundan kan geliyordu ve onu benim gözlerimin önünde dövüyorlardı.
Gözümden yaşlar süzülmeye başlamıştı. 'ÖMERR!' Diye bağırınıp duruyodum .Cenker bize bunu nasıl yapabilirdi nasıl nasıll!
Artık kaçış olmadığını anlayınca mecburen Cenkerle gitmek zorunda kalmıştım. Arabaya beni bindirdiğinde;

"Kemerini tak! " demişti. Takmıcaktım . Ona inatt takmıcaktım.

Arabayı çalıştırdığında son şansımı deneyecektim.

"Eğerr beni götürürsenn arabadan atlarımm."

Pis pis sırıtmıştı . Arabanın kilitlendiğini duyunca olayları akışına bıraktım . Artık ne olucaksa olsun.

"Hadi yiyorsa atlaa!"

Cenker kendindeki özgüveni nerden buluyordu hiçbir fikrim yoktu. Ömer orda acı çekerken ben burda duramazdım. En sonunda sinirimden dayanamayıp direksiyona atlamıştım.

"Napıyorsun sen lann!! Kaza yapıcazzz!"

"KİLİTLERRİİ AÇÇÇ YOKSAAA KAZAAA YAPTIRTIRIMM!" Yaptıtırdım.

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin