EĞLENCE BAŞLASIN O ZAMAN

84 5 10
                                    


MELİS'İN AĞZINDAN

Hani bazen içinizde böyle bir mutluluk olur birden bire bu his büyürde mutluluktan havalara uçucakmışsınız gibi hissedersiniz bir şeylere sarılırsınız kendi kendinize zıplarsınız olduğunuz yerde ,işte tam olarak öyle hissediyorum.
Baran olayının üzerinden tam 2 hafta geçmişti. Artık Cenker'in Arda'nın ve diğer düşmanlarımızın yurtdışına gittiklerini öğrenmiş ve aradaki anlaşmazlığın sonuna nokta koyulmuştu. Sözlü bir antlaşma gibi düşünün  ilk kez doğru düzgün oturulmuş ve bu konu hakkında konuşulmuştu . Amaçlarının ne olduğunu neden böyle davrandıklarını öğrenmiştik. İlk olarak Cenker Ömer'e olan nefretinden dolayı Musa Erdemle iş yapmaya çalıştığını. Arda, Besteden eskiden olan bir olayın intikamını almak için . Musa Erdem , Ömer gibi bir çalışanı varken onu kaybettiğinde içinde oluşan intikam isteğinden dolayı bizimle uğraştığını açıklamıştı. Gelelim Faruk Araf'a ve Baran Araf'a . Faruk Araf , eskiden Ömer'in ailesinin yaşattığı bir olay yüzünden Musa Erdemle anlaşma yapmış . Baranda tabi onların emrinde amaç aynı . Şu da bir gerçekki insanların içinde oluşan o nefret , o kin , o intikam alma duygusu . Hiçbir şey Bu başımıza gelen olaylardan daha iyi anlatamazdı bence . Ne acılar çektik, ne kötü günler geçirdik. Ne mucizelerle kötü olayları bile atlattık ama böyle olmayabilirdi de , aramızdan birini de kaybedebilirdik. Bunu dile getirmek bile benim için ne kadar zor bir durum...
Aslında şu 2 hafta içerisinde çok şey değişti. Okul deseniz zaten bir süreliğine dondurmuştuk, garip bir şekilde günlerimiz olaysız geçiyordu aslında böyle mutluyduk esas mutluluk buydu . Düşmanlarımızla adam akıllı konuşup sorunu halletmiştik, şaka gibi ama gerçek. Biliyorum inanamıyorsunuz , sanki ben çok inanabiliyormuşum gibi.Şimdi de Ömer'i izliyordum. Bayadır bu kadar huzurlu uyuduğunu görmemiştim. İçimde artık o kötü his yerine huzurlu his yerine geçmişti. Yaren Emirhan ilişkilerine kaldıkları yerden devam ediyorlar. Beste bu olaylardan sonra ailesinin yanına kısa bir süreliğine gitmişti. Zeynep'i de kim aradı ? Tahmin edin. Keremle tekrar eskisi gibi konuşmaya başladılar uzun süredir ortalıkta gözükmeyen Kerem ortaya çıkınca bir gariplik sezdik, tabii bunu da araştırdık ve öğrendik. Bir süreliğine kafa dinlemek amacıyla kaçabilmiş. Enes hala aynı ,bir kızdan bahsediyor ama biz kızlar bu ilişkiye onay vermedik. Çünkü kızı okulda gördüğüme göre çok çatlak bir kızdı, o kız yüzünden bütün sırlarımız ortaya bile çıkabilirdi . Aslıyla Berk onlarda gayet iyiler Berk'in Aslı'nın doğum günü için ufak tefek planlar yaptığını da söylemezsem olmaz. Son olarak biz . Gayet iyi ve mutluyuz , umarım hep böyle devam ederdik.
***
BESTE'NİN AĞZINDAN

Nihayet gelebilmiştim. Kızlardan kısa bir süreliğine ayrılmak bile içime sinmemişti , kendimi ailemin yanında olmama rağmen eksik hissediyordum . 2 hafta dayanmam bile mucizeydi. Saate baktım . Öğlen 12 olmuş , uyanmışlardır herhalde. Koşarak merdivenleri çıkmıştım , tam kapıya yöneliyordum ki ayağım çantamın bir yerlerine takılmıştı . Ve sonuç yere yapışmıştım. O kadar sesli düşmeme rağmen kapı açılmamıştı bile . Bunlar 'yahu ne oluyor?' Deyip bakma gereği bile mi duymazlar anlamıyorum ki. Zile hiç basmadığım kadar uzun bastığımı hatırlamıyordum, ee birazda korkutalım dimi yanii. Kapıyı yumruklamaya başlamıştım. Ömer'in 'Kim o?' Demesiyle bende hemen yan tarafa saklandım ki kapıyı açıp baktıklarında kimse yok sansınlar. Ömer'in sorusuna cevap bile vermemiştim. Ömer'in sinirleniceğini adım gibi iyi biliyordum ve yanılmamıştım çünkü kapıyı açıp 'Kimsin lan sen!?' Diye bağırmıştı . Sayesinde tüm apartman ayaklanmıştı . Ömer'in silah çıkardığını görünce olayı daha fazla büyütmemeye karar kılıp " Sürprizzz" diye çığlık atmıştım. Ama kapıdaki herkes beni dövücekmiş gibi bakıyorlardı. Birden bire Lezize Teyze'nin sesini duyar gibi oldum ve korkarak arkamı döndüm ve işte şimdi yandık!
Lezize Teyze eline sopasını almış bize doğru geliyordu. Melisde 'Aferin Beste!' Diye mırıldanıyordu.

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin