DEMİRİN AİLESİ

174 9 0
                                    


MEDYADA :BERK , ASLI VE DEMİR.

ASLI'NIN AĞZINDAN

Ya heryerden Demir çıkıyordu. Melis'in sevgilisi Cenker'in düşmanı Demir, Melis'in eski sevgilisinin abisi Demir. Melis'in küçükken çıktığı çocuğun dostu Demir. Berk'in kuzeni Demir bu neee yaa...Elim ayağım titriyodu, hemen telefonumdan Melis' e mesaj attım.

Gönderen :Aslı

Melis Demir yanımda oturuyor...

Gönderen :Melis

"Neeee !! Senin yanında ne işi var!"

Gönderen : Aslı

Eve gelin her şeyi anlatıcam.

Berk "Canımm sen iyi misin? Benzin atmış gibi."

"İyiiym, sadece biraz başım ağrıyo..."

Demir "Ben o baş ağrılarının neden girdiğin çok iyi bilirim."

"Berk beni eve bırakır mısın?"

Berk "Tamam."

Demir "Bende sizinle gelmek isterdim , ama ufak bir işim var sonra yanınıza gelirim."

Berk "Tamam kardeşim , sana evin adresinini atarım."

Donup kalmıştım, kim onu evimize davet ediyorsa...

Restauranttan çıktıktan sonra , arabaya binmiştik. Eve vardığımız da ;

Berk "Canım benim işim var , ben birazdan gelirim. "

"Tamam."

Eve çıktığımda Kerem,Zeynep birbirine sarılmış film izleyerek gülüyorlardı. Bestede onlarla birlikte keyfi yerindeydi.

"Selamm. Keyfinizi bozmak istemezdim ama berbat bir şekilde bozucam..."

Kerem "Ne oldu Aslı?"

"Berk'in kuzeni DEMİR...

Zeynep "Neeeee!! Nasıl ? İnsan yavaş yavaş söyler !"

Bütün olanları anlatmıştım. Ve çıkma teklifini kabul ettiğimi, her şeyin en ince ayrıntısına kadar anlatmıştım.

Beste "Melis'in haberi vaar mı?"

"Varr. Geliyorlar."

Kapı çalmıştı. Açtığımda Cenkerle Melis gelmişti.

Melis "Hemen neler olduğunu anlatıyorsun!"
Her şeyi anlattığımda Melis resmen donup kalmıştı.

"Hemen evden gidin Demir ve Berk buraya gelicekler."
Cenker "NE NE NEE BURAYA MI GELİCEKLERRR!! Ne aramaya davet ediyorsun eve lan !"

"Sanki ben çağırdım  Allahım ya . Basbaya buraya gelicekler, karşılaşamadan hemen burdan çıkın . "

Melisler apar topar çıktıktan sonra 5 dk sonrası kapı çaldığında kapıya koşarak açtım.

"Sevgilimm " dememle Demir'i görünce şaşırdım.
Demir hemen kapıyı kapatıp beni ittirdi ve duvara çarptım.

"Odunn , öküz yavaş be ..."

Demir "Kes sesinii ! Melislerin dışarı çıktığını gördüm , sen söyledin dimi? Senle işimiz var !" diyip koşturarak yukarı çıktı. O anda Melis'in odasına girip kapıyı kitledi.

"Sen ne cürretle Melis'in odasınaa girersin!! Aç şu lanet kapıyı!!" diyip bağrınıyordum. Demir Melis'in odasından çıkıp hızlıca evin kapısını çarpıp gitti..
Melis'in odasına girip ortalığı karıştırmaya gittim. Her yer düzenliydi. Naptı bu ? bu işe bir gariplik vardı.
Kapı çaldığı gibi aşağı indim. Berk gelmişti.

Berk "Aslı ne oldu , niçin ağlıyosun?"

Hadi Aslı ne diğcen şimdi at bakalım yalan atabiliyorsan...

"Merdivenden düştüm ayağımı incittim, biraz canım acıdıda."

Berk "İyi misin şimdi? "

"İyiyim. "

Berk "Aşkım benim gitmem gerek. Haber vermeye geldim."

"Ben iyiym merak etme beni."

Berk "Tamam o zamn kendine dikkat et..." Sarılıp , yanağımdan öpüp gitmişti.
Berk gittiği gibi Melis'i arayıp eve gelmelerini söyledim . Bu adam neler karıştırıyorsa , hadi hayırlısı yakında çıkar kokusu...

MELİS'İN AĞZINDAN

Cenkerler'in evine gitmiştik . Şimdi ordan eve dönmek için arabaya bindik. Aslı'nın sesi yine telaşlı geliyordu. Yine ne olmuştu?
Eve geldiğimiz gibi Aslı hemen konuşmaya başlamıştı.

Aslı "Melis Demir geldi ve senin odana girdi bir şeyler yaptı ve evden çıktı."

Hemen odama çıkıp bir şey var mı diye baktım ama yoktu. Aşağı indim ve 'hiçbir şeyin olmadığını  söyledim' Bugün çok yorulmuştum, hemen uyumak istiyordum.

"Ben üstümü değiştirip yatıcam iyi geceler . " Cenker de " Bende 10 dk sonra giderim." Demişti . Bende 'tamam ' diyip yukarı odama çıkmıştım . Üstümü değiştirip , kitaplıktan bir  kitap alıp yatağıma girmiştim.Sonra telefon çaldı ve açtım.

Demir "Güzel vücudun varmış fıstık."

"Pisss sapıkk terbiyesiz . " Diyip telefonu yüzüne kapatmıştım.

Bu nasıl beni görmüştü perdelerde kapalıydı ve cama koştum fakat kimse yoktu . O zaman beni nasıl gördü?...

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin