MELİS İYİ Mİ?

189 8 0
                                    


MELİS'İN AZĞINDAN

Off başım, başım çatlıyor. Ne oldu bana . Off doğru Demirr , Demir'in pislikleriyle uğraşıyoruz bide.
"Ayy tatlım orada " ahh çok ağrıyor vücudum da ki bu ağrı off. Aaa o kim yaa. Bi dk o Arda arda, ay inanmıyorum ne işi var onun.Beste'nin eski sevgilisi benim en iyi arkadaşım Arda özlemişim ya... Ayyyy kuziii Yarişş gelmişş .
Doktor yanıma gelip bir kaç soru sordu bir şeyimin olmadığını kendime dikkat etmemi , hayati tehlikeyi atlattığımı söyledi.

"Doktor hanım arkadaşlarım buraya gelbilir mi? "

Doktor "10'dklığına gelebilriler."

"Çok teşekkür ederim..."

Doktor gidip söylediğini gördüm bizimkiler hemen yanıma gelmişlerdi.

Cenker "Canımm bi tanem seni çok özledim. İyi misin?" Diyip başımı öpmüştü.

"Daha iyi. Bende snei çok özledim.Aaaa Arda gelsene çok özlemiş seni ya..."

Arda "Naber Melis. Güzelleşmişsin."

"Hahah saol. "
Cenker "Arda dışarı çık! Melis sen bu şerefsizi nerden tanıyırsun?"

"Cenker birincisi hiç bir yere gitmiyor, ikincisi o benim en sevdiğim arkadaşlarımdan ,yazlıktan arkadşım."
Cenker "İnanamıyorum sana Melis.!!"

"Ne diyosun sen Cenker ya , kıskançlığın sırası değil!"

Cenker "Arkadaşlar 2 dk biizi yalnız bırakır mısınız? " Herkes dışarı çıkmıştı , biz Cenkerle ikimiz odada kalmıştık.

"Ne oluyo yaa Cenker?"

Cenker "Bu adam seni öldürmeye çalışıyırdu, sen ne arkadaşlığından bahsediyorsun!"

"Şundan eminimki bana zarar veren o değildi ve %100 Demir pisliğiyle uğraşıyordu. Beni kurtarmayı planlıyordu, esas sen nasıl suçlarsın onuu!!"

"Seni uyarıyorum Melis , o çocuğu yanında görmek istemiyorumm bu kadar!"

"Hayır efendim o senin şerefsiz dediğin bana bir sürü iyiliği dokundu tmm mı ? Şimdi konuyu kapatıyorum NOKTA!"

"Melis ben dediğimi dedim. Seni uyarıyorum dikkat et o çocuğa!"

"Of Cenker of tmm dikkat ederim."

Cenker "Oflama bana!"

Ahhh sol tarfım çok ağrıyor offf.

"Aşkım esas Demire dikkat et heran sana yakınlaşıcak planı var. "

"Plan ne?"

"Bilmiyorum. Ama Emirhan Enes ve Demir plan yapıyorlar."

"Keremde merdivenlerde düştü."

"Aaa evde mi?"

"Evet kötü ,ağrısı fazla."

"Geçmiş olsun dileklerimi iletirsin. Şundan eminim ki Demir beni burdan almadan hiç bir yere gitmicektir."

Hemşire "Bey efendi sizi dışarı alalım."

"Tamam "diyip başımı öptü.
Onu çok özlemişim.  Hemşire gelip herhlade ağrılarım dinsin diye bana iğne vurdu , bir süre sonra uyumaya çalıştım.

3SAAT SONRA

MELİS'İN AĞZINDAN

" nerdeyim ben burası neresii imdattt!!... Oha inanmıyorum senin burda ne işin var ve  ben niye buradayım?"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin