OLAY

442 10 35
                                    


MEDYADA: MELİS VE ARDA.

MELİS 'İN AĞZINDAN

"Senden bir açıklama bekliyorum. Ben neden burdayım ?!"

Arda "Hastanedeki hemşire iğne yaptığında bayıltıp Demir seni götürecekti. Kerem Cenker'i çağırdığı için gitmek zorunda kaldı. O kaçırıcığını anlayınca ben de seni buraya getirdim."

"Çok teşşkür ederim Arda ya o psikopatın yanında olmak bile insanın psikolojisi bozuluyo..."

"İyisin dimi? "

"Evet mutluyum. Aaa benim tleefonum çalıyo, verir misin?"

"Al."

Cenker "Melis nerdesin senn!?"

"Arda'nın yanındayım."

Cenker "Neee Melis sen delirdin  mi ? sana zarar vericek ! Ya ben dedik,e inadına çocuğun yanına mı gidiyorsun senn yaa!"

"Cenker saçmalama, Demir beni kaçırırken Arda kurtardı, hala niye suçluyorsun Ardayı?!"

"Nerdesin gelip alayım?"

"Nerdeyiz biz Arda?"

Arda "Gelmesine gerek yok, ben bırakırım seni."

"Canım gelmene gerek yok, biz şimdi çıkıyoruz eve gelicem tmm?"

Cenker" Melis bir kez dinle , iyi hadi gelin beni dinlemeyeceğin için zorlamaya gerek yok, dikkat et kendine!"

"Tamam canım yaa... Öpüldün!"

Arda "Ne o sevgilin mi kıskandı?"

"Yo bir an beni göremeyince telaş yapmış. Hadi çıklaım."

"Tamam. "

Yola çıkmıştık. Nerden geldiğimizi bilmediğim için nereye gittiğimizi bilmiyordum, ama bu yol tanıdık gelmiyordu, birden arabayı durdurmuştu. Demirle çatışma biranda aklıma gelmişti.

"AAA Arda burası neresi? Niye böyle ormanlık alana geldik? Arda korkuyorum Arda sana soruyorumm niye beni buraya getirdin!!??"

"Gel buraya! " Kolumdan çekip çekmeye başlamıştı . Amacı neydi bu Arda'nın !?

"Aaaa imdat !! Bırak kolumu , canımı açıtıyorsun. Ya Arda bu sen olamazsın!!"

Arda "Demirden nefret ettiğimi biliyorsun! Ve o benim sevdiğimi elimden aldı. Canını acıttı, ölmek için resmen sevgilim yalvardı, yapmadığı şey kalmadı. Bunun hıncını onun sevdiğinden alıcam!!"

"NEEE !!! ne diyosun sen Arda ! O beni seviyo ben onu dğeill! Arda en sevdiğin arkadaşını bile böyle bir şey yapmaya planlıyorum deme bana.!"

Arda "Seni çok sevdiğimi kim söyledi? "

"Ne pislik sen ya !!! Sırf güvenini kazanıyım diye bana böyle davrandın dimiiii!!!"

Arda "Ama Cenker zeki çocukmuş, !"

Allah kahretsin , neden Cenker'i dinlemedim kiii!!

"Arda yalvarıyorum bana bir şey yapma sana yalvarıyorum bırak beni ."

"Hayır Melis Hanım oyunumuz daha yeni başlıyor!! "

"Ne oyunuu!!"

Beste "MELİSSSS!!"

"BESTEEE AĞĞĞĞĞĞ BESTEEE !!"

"Ulan Besteee!!"

"Hangi pislik vurdu lannnn çabuk Hastaneye çabukk"

ARDA "Melis dur burda !!"

"Yalvarırım bırak yaa bağlama ellerimiii!! Besteeee!!"

Arda "Besteyi hastaneye götürüp geliyorum."

"Hayvaannn bırakk benii. CENKERRRRRRR!!"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin