HAYIR ŞİMDİ OLMAZ BENİ BIRAKAMAZSIN

153 9 6
                                    

Medyada : Emirhan . Arkadaşlar bu bölüm biraz üzücü olcak. İyi okumalar...

Yaren'e baktığımda ağlamaya başladığını gördüm, hepimiz üzgündük ama Yaren ağlıyordu. Hemen montunu alıp;
"KEREMMM nerde Emirhann nerde !!"
Kerem ona sarılarak" Yaren sakin ol "
" Sakin felan olamam Emirhan'ı görmek istiyorum. Keşke onun kafasına buz dökmeseydim. Keşke onu sinirlendirmeseydim. Yaaa Keremm hangi hastanede hemen bana ona götür!!" Diye bağırmaya başladı.
Keremde "Kızlar hazırlanın hemen çıkıyoruz. Zaten herkes hastanede . "
Hemen "Tamam " deyip Yaren'i tuta tuta yukarı çıkardım.
Hazırlandıktan sonra koşa koşa aşağı indik. Hemen Kerem'in arabasına bindik ve yolculuğumuz çok sessiz geçmişti.
Hastaneye vardığımızda Yaren koşmaya başlamıştı hem ağlıyor hem de Emirhann diye bağırıyordu. Allahım bu nasıl bir acı... Yaren belliki Emirhan'ı seviyormuş , ona karşı boş değilmişş... Offf Emirhan orda canıyla cebelleşiyor bende Yaren onu seviyormuş diyorum. Bir anda Cenker'in de ölümdne döndüğü gün aklıma geldi, vurulduğu gece!
Hemen bende kendimi kötü hissedip Cenker'e koştum. Yaren'i sakinleştirmeye çalışıyorduk.
Yaren durmadan Emşrhan diye sayıkladığından sonra sonunda ağzından farklı bir cümle çıkmıştı." Meliss ben onsuz yapamam ben onu çok seviyorum, ama kendimi kandırıyormuşum sevmiyorum diyerek ona karşı hata yapıyormuşumm. Melis nasıl kaza yapmış?!!"
Bende hemen Cenker'e baktım . Cenker de " Demirler de kameralara bakmaya gittiler , nasıl olduğu ortaya çıkıcak"
Demir arıyor Cenker !
Hemen Cenker telefonunu alıp" Efendim Demir bir şey bulabildiniz mi? Hımm anladım , tamam Demir. Hayır halen bir haber yok ameliyattalar. Yaren mi? Aynı . Tamam sizde dikkat edin kendinize."
Cenker telefonu kapattığı gibi " Ne olmuş Cenker!"
"Kayıtlara bakmışlar Emirhan çok hızlı gidiyormuş, karşısına kamyon çıkmış fakat yine de durmadan sağa kırmış bu seferde araba takla atmış !"
Bunu duyunca Yaren daha fazla ağlamaya başlamıştı. Hemşireler gelip ona sakinleştirici yapmışlardı.
Kerem yanımıza gelip Yaren'in duymayacağı şekilde " Off abi ya kardeşim gibi sevdiğim kardeşim içerde can çekişiyor ve bizim elimizden hiçbir şey gelmiyor ve neden hızlı oldu ki neden yavaşlamadı neden neden lannn neden!!"diye bağırınca hemşireler "Beyefendi sakin olur musunuz hanımefendiyi zaten daha yeni sakinleştirdik daha fazla stres yaptırmayınn onun iyiliği için "
Biran için Kerem'in hemşireyi tersliyeceğini düşündüm fakat terslemediği için şaşırmıştım. Her dkaika kuzenimin elini sıkı sıkı tutuyordum . Zaman geçtikce titremeside artıyordu.
"Yarenimm ona hiçbir şey olmicak tamam mı ?!" Diyip birbirimize sarıldık.
İçimde çok kötü bir his vardı , ama ne ? Bence şuanda bu ortamda kendime kötü bir his olmasına gerek kalmaıdğını zaten kötü şeyler olduğunu hatırladım. Cenker elinde kahvelerle bize doğru geldi.
"Bayanlar büyük ihtimalle daha uyumamıştınız , alın bunu uykunuz açılsın. "
Ben kahveyi almıştım fakat Yaren hiçbir şey yemiyor içmiyordu...
Doktor çıkınca hemen yanına koştuk .
"Doktor beyy o iyi mi?!" Hepimiz korka korka cevabını bekliyorduk.
Doktor bize bakarak " Şuanda maalesef durumu çok kötü bunu söyelemek istmezdim ama başka bir doktorumuzun gelmesini bekliyoruz . Ancak son müdahaleyi o yapabilir. " diyip gitmişti. Yaren yere yığılırak ;
"SON MÜDAHALE ??!"
Ağğğ Yaren Yarenn . Yaren iyi misin?
Hemşirelerle Yaren'i kaldırıp koltuğa uzandırmıştık. Yaren çok kısık bir seste " Meliss resmen ölüp diriliyorum. Ona bir şey olucak diye çok korkuyorum. Sevdiğim hayatta ilk defa beni seven ve benim onu sevdiğim ilk kişi beni bırkaıp gidemez şimdi olmazz, ebni bırakıp gidemez Melisss BENİ BIRAKIPP GİDEMEZZ!" Yaren hem bağırıyor hemde ağlıyor onla birlikte bende ağlıyordum çünkü buna çok benzer bir durumu canlı canlı yaşamıştım.
Giriş kapısından Demir ve Enes'in gelişini izliyordum. Yanlarındaki eksiklik belli oluyordu. EMİRHAN.
Enes yanımıza gelerek " Herhangi bir haber var mı!"
Ona bakarak " Enes durumu snadığımızdan kötü, son müdahale için en iyi doktorun gelemsini bekliyorlarmış..."
Bunu duyduklarında Demir sinirle duvara yumruğunu atmıştı.
Demir bağırarak " Neden durmadınn kardeşimmm niyeee niyee Allah'ın cezasıı . Niçin durmadın o kadar hız yaptığın kardeşimm!!"
Doktorun geldiğini koşuşturarak odaya giridğini gördüm, birden bağırma sesleri geldi.
Odadan Emirhan , doktorlar ve hemşireler koşuşturark sedyeyi götürüyorlardı.
Demir bağırarak " NE OLUYORR LANN !!"
Doktor bize bakarak " İç kanama meydana geldi 2. Ameliyata alıyoruz " diğer doktorun yanına giden Yaren'i görünce ağladığını gördüm.
"Yaren ne oldu?"
"Melis kurtarmaları %10 kadar az bir umutmuş Melisss Emirhann ölüyorr . Hayatta ilk defa sevdiğim beni burd bırakıpp gidiyorrrr..!!! "
Herkes ağlıyordu. Demir'in , Enes'in , Kerem'in ve Cenker'in ağladığını ilk kez görüyordum, çok zor, gerçekten bu acı bu his ölüm haberinin gelmesini beklemek çok zorr...

ARKADAŞLAR SİZCE EMİRHAN ÖLÜCEK Mİ YOKSA YAŞIYACAK MI ? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin