MEDYADA : MELİS, ÖMER VE MUSA ERDEM...
MELİS'İN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda sanki hayatıma beyaz bir sayfa açmıştım. Kara bilmediğim pisliklerden kurtulmuş , temizlenmiş hissi yaratıyordu. Arkamı döndüğümde Ömer bana sarılıyordu. En azından bana değer veren birinin yanımda olması bile güçlü olmamı sağlıyordu. Tam yataktan kalkıcakken;"Uyanmışsın" dedi Ömer.
"Nerden anladın?"
"Senin kokun uzaklaştığında uyanıp gidiceğini anladım."
Bu neydi şimdi . İç ses bu adam bana ne demek istiyor? Cevap yok . Her zamanki gibi ihityacım olduğunda iç sesim zaten beni terk etmiş oluyordu. Kalkıp lavaboya gittiğimde yüüzmü bolca suyla yıkamıştım. Odanının kapısından seslere kulak asmıştım.
Hiç tanımadığım bir ses ;
"Ömer Bey , Musa Bey sizi ofisinizde bekliyor. ""Tamam geliyorum." Ve kapının kapatılma sesi.
Acaba ne konuşacaklardı , ne hakkında. Odaya geçtiğimde pijamaları çıkartıp kıyafetlerimi giydim . Saçlarımı da biraz düzene sokup mutfağa indim. Sanki burası benim evimmiş gibi rahat hissediyordum, bir de üstelik kaçırılmışım yani. Ama sadece onlaeın yanına kalmam için buraya getirilmişim gibi , Ömer'in yaptıklarını saymazsak. Mutfakta bir şeyler bulup yedikten sonra odaya çıkarken kapısı kapılı bir odadan sesler geliyordu. O tarafa tereddüt ede ede gittim.
"Melis'e yaptıklarını tekrar yapıp bu sefer daha farklı şeyler uygula canını açıtacak. Videoyu sonra bana getir ve Cenker'e göndericez ve büyük ihtimal notu görmüştür senin peşine takılacak. Cenker'in de adamlarını biliyorsun , en az onlar da bizim kadar tehlikeliler ."
"Tamam işi hallettiğimde diğer plana geçeriz. Ben çıkıyorum."
Bunları duyduğumda gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Bir daha bana zarar vermez dediğim Ömer şimdi yine bana yaşattıkları kötülüğü yine yaşatacaktı. Ayak seslerinin kapıya yaklaştığını duyunca hemen koşa koşa odaya vardım. Odada bulunan banyoya girip hemen kapımı kilitledim. Evet şimdi rahat rahat ağlayabilirdim . Sessiz içten içe.
Odaya giren kişinin Ömer olabileceğini düşündüm ve hem korkuyordum hem de çok sinirlenmiştim. Cenker'e ona herkese, kızların yokluğunu hissediyordum. O sinirle hemen kapıyı açıp Ömer'e bağrınmaya başladım;"Evett hadi ne duruyorsun al karşındayım işte yap işini hallet sonra git görüntüleri Musa Erdem'e ver . Benim canımı yakın sonra Cenker'in Allah kahretsin ne istiyorsunuz bizden, bendenn!! Ben size naptımm haa ne yaptım. Cenker'i suçlayıp bana niye zarar veriyorsunuz Allah hepiniiz kahretsiniz, hepinizden nefrett ediyorummm!! HEPİNİZDENNNN!!"
Çığrımdan çıkmış bir biçimde hem bağrınıyordum hem de ağlıyordum. Ömer ise şaşkınca bana bakıp beni izliyordu.
Ömerde ;"SAKİNN OL LANN!!"
"Nasıl sakin olmamı bekliyorsun !" Derken kollarımdan tuttu ve duvara yasladı.
"SAKİNN! Dinlemeden anlamadan konuşma , benim canımı sıkma!"
"Ben her şeyi duydum. Sen Musa Erdemle konuştun ve onun dediklerinide onayladın buna ne demeli.??"
"Beni dinle bii! Onayladım ama senin başına gelenleri biliyorum ve sana bunu yapacağımı mı zannediyordun ? Bu kadar şerefsiz biir okduğumu mu düşünüyordun ? Sana yardım etmeye çalışıyorum aen ise kabullenmiyorsun bunu!"
Ne diğce mi bilmiyordum.
"Peki Musa Erdem'e hangi videoyu verceksin aynı videoyu verirsen eminim ki Musa Erdem bunu fark eder ."
"Onu da düşündüm , merak etme Melis. Sadece videoyla birazcık oynayacağız."
Gerçekten bana bu kadar yardım eden kişiyi nasıl bu kadar fazla suçlamıştım halen anlamıyordum ama şu bir gerçek ki Cenkerle bir daha asla barışmayacağım . Onun pislikleri yüzünden ceremesini bende çekiyordum.
"Ömer ben artık sıkıldım burda kalmaktan kaç gündür buradayım neredyese odadan dışarı adımımı bile atamıyorum. Beni burdan götür lütfen. "
"Kaçalım"
"Kaçalım derken Ömer?"
"Yani ben seni başka yere kendi evlerimden birine götüreyim, oraya bazı eşyalarını al arkadşalarınla görüş. Yanımda olmazsan güvende emin ol ki olamazsın bu yüzden benimel olman gerek ve aynı şekilde ikimizde Musa Erdemden intikam alıcaz . Boş yere insanları öldürüp, acı çekmelerini sağlıyor , iyi bir intikam alma zamanı geldi geçiyor . Akşam saat 2 :00 civarlarında işleri var o zamanda çıkarız anlaştık."
Açıkcası iyi bir fikir gibi geliyordu fakat tanımadığım birinin evine gitmekte pek cazip gelmiyordu."Bir şartım var , asla senle aynı odada yatmam ve bana yaklaşmayacaksın tamam mı?"
"Peki anlaştık."
Sonunda buradan kurtulacaktım en azından kızlarda rahat olucaklardı.
"Ee Ömer ben bi kızları arasam hani eminim ki merak etmişlerdir beni . "
"Şuanda olmaz , akşam eve gidince arasın."
"Tamam "
Biran önce akşam olmasını istiyordum resmen Ömer benim için Musa Erdem'e ihanet ediyordu. Musa Erdem çoktan iyi bir cezayı hak etmişti.
ASLI'NIN AĞZINDAN
"İnanmıyorum bunu Cenker nasıll yapar Berkk?"
"Yapmış işte Aslı bende çok şaşırdım."
Zeynep"Peki ya hiç itiraz etmedi?"
Berkte "Hayır sinirle evden çıkıp gitti."Cenker'in böyle bir şey yapacağını hiç düşünmezdim, kim bilir şimdi Melis nasıldır . Yanında olamadığım için kendime kızıyorum ama yapıcak hiçbir şey yoktu. Korkuyordum güzel günleirmiz yavaş yavaş silinip gidiyordu. Keremle Zeynep'in ayrılışı, Melisle Cenker'in ayrılması hele onların ki ölümsüz aşk gibiydi nasıl bunlar oluyor. Melis'in Cenker'e söylediği laflar inanamıyorum her şey sanki kabus gibiydi keşke rüya olsaydı keşke her şey hiç yaşanmasaydı.
Zeynep'in telefonu çalınca telefonuna doğru yöneldim.
Zeynep'e seslenerek " Zeyneppp Kerem arıyorr... " diyip yanına gittim.
"Kapat !" Keşsn ve net cevapla.
"Kızım bir açsan günlerdir çocuk seni arıyor cevap versen bir dinlesen"
"Dinlencek bir şey yok aramaktan başka bir şey yaptığı yok niye buraya gelmiyor çünkü gelmeye yüzü yok."
"Kim demiş gelmeye yüzü yok diye?"arkama döndüğümde Kerem'in geldiğini gördüm herkes şaşkınca ona bakıyordu.
Zeynep şaşkınca "KEREM . Ne işin var burda hemen çık git burdan hemennn!"
" Beni dinleyen kadar hiçbir yere gitmiiyoorumm!"
Herkes sessizce Keremle Zeynep'in konuşmalarını dinliyordu.
Kerem " Bu gördüklerin resimler her şey yalandı , hee şimdi sen inanmıyacaksın yaa merak etme onu da düşündüm" gidip kapıyı açıp Kerem'in eski sevgilisi kapıdaydı ve içeri girdi , yüzsüzz.
Herkes şaşkınca Kerem'e bakıyordu.
Kerem"Evet konuş Selenn "
Selen snaırım eski sevgilisinin adıydı.
Selen " Zeynep ben ben yaptıklaırm için özür dilerim bir anlık kıskançlığımdan sizin aranızı bozmaya çalıştım Kerem'in seni sevdiğini inanmıyordum daha doğrusu inanmak istemiyordum. Yani her şey yalandı . Ama şunu anladım ki ne engel çıkarsa çıksın Kerem senden vazgeçmiyecek şimdi tekrar özür dilerim ." Diiyp koşa koşa kapıdan çıktı.
Keremde " Zeynep bir şey demek ister misin ? Yoksa bir daha beni görmemen üzere çıkıp gideyim mi ?"
Zeynep ağlamaya başlayıp koşa koşa Kerem'e sarıldı.
"Özür dilerim , özür dilerimm""Bende sana vurduğum için senden özür dilerim seni çok seviyorum hayatımın anlamı"
Beste çığlık atarak yine konuşmaya girdi.
" Romantik anınızı bozmak istemezdim ama Melis arıyor."
Bunu duyunca hepimiz "NEEE!" Diye bağırmıştık.
Hemen Besteye hapörlere al dedim.
"Alo Melis " dedim.
"Alo Aslı , napıyorsunuz?"
"Kızım biz iyiyiz sen naıslsın esas?"
" Şuanda güvendeyim, ama işte haberiniz vardır o konuya hiç girmeyelim."
Zeynepte " Melis güvende olmana çok sevindik bu haberi sevinerek söylemek isterdim ama belki söylersem moralin yerine gelir."
"Ne oldu kızım , Keremle mi barıştınız?"
Keremde " Evet " diye cevap verdi .
"Kızlar yarın yine şans kafede buluşuyoruzzz."
Hepimiz" Oleyyy " diye bağırdık.
"Saat 2:30 da orda olun ."
"Tamam Melisim " dedim.
"Neyse ben kapatıyorum yarın görüşürüz hem eve de uğrıcam biraz eşya almam gerek bir süreliğine."
"Tamam canım " deidm ve telefonu kapattım .
Hadi kızlar yarın Melisle buluşucaz herkes yatsın şimdi Melis bizi bir oraya bir oraya götürür yorucu birgün bekliyor.
Zeynepte onaylayarak " Aynen" diyip hepimiz odalarımıza yöneldik. Berkimle sarıla sarıla uyuduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
مغامرةKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)