MELİS'İN AĞZINDAN
Uyandığım da Ömer yanımda yoktu. Nereye gitti acaba ? Telefonumu alıp saatte bakmıştım. En iyisi duşa girip , hazırlanıp kızlarla buluşmaktı. Okulların açılmasına 3 hafta kalmıştı ve hiç güzel tatil yapamamıştım. Bunun derdine mi yanayım yoksa okulun başlamasına mı ? Banyoya yöneldiğimde su sesi gelince , Ömer'in duşta olduğunu anlamıştım. En iyisi biraz daha yatmaktı. Tam yatmıştım ki Ömer'in telefonuna mesaj gelmişti. Baksam mı bakmasam mı diye düşünüp duruyordum. Sonuçta sevgiliisyim hem benden ne gizli saklası olabilir ki ? Baksam da sorun olmaz. Hemen telefonumu elimi alıp, şifreyi girmiştim.
Gönderen : Lara
"Bugün buluşalım mı ??"
Lara da kimm ?! Buluşmak ... Ömer ne işler çeviriyo yine yaa. Şimdi anlarız.
Gönderen : Ömer
"Buluşalım, saat 2:30 da uyar mı ?"
Gönderen:Lara
"Her zaman sana müsaitim, o zaman Deniz kafede buluşalım."
'Sana her zaman müsaitmiş mişşş ' görcen sen kızım , senin oracıkta saçını başını yolcam.
Gönderen:Ömer
"Tamam görüşürüz."
Banyo kapısının açıldığını duyunca hemen mesajları silip telefonu yerine yavaşça koymuştum. Şuanda o kızın saçını başını yolasım geliyordu.
"Günaydın sevgilim."
Sinirimin bozuk olduğunu anlamaması için zoraki bir gülümseme yapmıştım.
"Sana da "
Banyoya doğru yönelmiştim durmadan o Lara denilen kızı düşünüyordum. Hem buluşalım mı dedii benim sevgilime ! o kızz bitti .
KEREM'İN AĞZINDAN
Kapıyı çaldıktan sonra hepimiz sabırsızlıkla Cenker'in kapıyı açmasını bekliyorduk.
Cenker kapıyı açtığında kısa süreli bir şoka girmişti."Hayırdır ?"
Tam cevap vericekken Cem yumruğu Cenker'e atmıştı. Cenker hafif sendelemişti. O anda Cenkerde Cem'e yumruk atıyordu ki Emre elini tutmuştu. O anda bende bir tane geçirmiştim. Hayatım da yapmadığım şeyi bugün yapmıştım. Cenker de bana geçirmişti . Adi şerefsiz... Emre de hem dövüyor hem de sövüyordu.
"Ulann Cenker piçi sen ne hakla Ömer'i Melis'in gözü önünde dövdürtmeye kalkışırsın lann!!"
"SİZİ GEBERTİCEMM LANN!!! Keremm bir daha senin gibi bir arkadaşım yokk benimm!"
"Esas benim Cenker diye bir arkadşım YOK! Benim arkadaşım Cenker eski de kaldı ama artık o Cenker yok !"
Cemlerle iyice sinirlenmeye başlamıştık, HAKETMİŞTİ!
ÖMER'İN AĞZINDAN
Sabaha kadar uyku tutmamıştı. Saat 9 olunca kalkıp duşa girmiştim . Duuştan çıktığımda Melis'in uyanık olduğunu fark ettim. Ama nedense bana fark ettirmemeye çalışsada sinirleri bozuk gözüküyordu, kaşları çatık olduğundan gizleyememişti. Normalde yanıma koşar , öpüp 'günaydın canım ' derdi ama bugün nedense 'Günaydın sevgilim' dediğim de sadece 'Sana da ' demişti ve hiçbir şey söylemeden duşa girmişti. Bir terslik olduğu çok belliydi.
Telefonuma girmiştim . Hiçbir mesajda yoktu, garip. Acaba ne olmuştu ? Melis duştan çıkıp odasına yönelmişti. Bugün Cemlerle buluşucaktık. İş güçleri halledicektik ve Melis'in doğum gününe 1 hafta kalmıştı. Ona sürpriz yapacaktım. Zaten yazın o kadar olay olmuştu ki tatile gidememiştik, bu yüzden Melisle 1 hafta ikimizi tatile götürecektim. 1 hafta tatilimizden sonra bizim tayfa da gelip tatil yapıcaklar. Plan yapmaya başlamıştık. 2 hafta tatille en azından dinlenmiş oluruz.
Melis'in yanıma geldiğini görünce ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AventuraKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)