İZLENİYORUM

181 9 4
                                    

MEDYADA : DEMİR , CENKER VE MELİS.

MELİS'İN AĞZINDAN

Hemen telaşla aşağıya indim.

"Cenkerr!"

Cenker "Ne oldu ne bu telaş?"

"İzliyo... "

Cenker "Kim kimi izliyo bilmece gibi konuşma Melis!"

"Demir ,Demir beni izliyor."

"Nasıl? "

"Yaa ben üzerimi dğeiştirmiştim. Sonra telefonu açtım ve işte saçmaladı anlayın işte . Cenker'in sinirden gözleri alevlenmişti. Cenker sinirden yumruğunu duvara geçirmişti. Ağlıyordum. Bu adam her dakika beni izliyordu.

Cenker "Nasılll , nerden izliyor lann seni?"

Aslı "HAYIRRR, KAMERAA."

Cenker "Neee !Melis'in odasına kamera mı yerleştirdi?!!"

Zeynep "Bu adam tam bir psikopat, sapıkk..."

Cenker sinirden evden çıkıp gitmişti. Off off...

MELİS'İN AĞZINDAN

Çok fazla sinirlenmiştim . O Demir pisliğinin nerde olduğunu bile bilmiyordum tam tamına 1 seneden beri ortalıklarda gözükmüyordu. Adamlarımı arayıp Demir'i bulup bana getirmelerini emrettim. Çok sinirliydim. Ne yapacağımı bilemiyordum.

MELİS'İN AĞZINDAN

"Kızlar yukarı Çıkıyoruz ve kamerayı bulmadan uyumicaz."

Aslı "Aynen o pislik senin odana girme nedenini bulduk. Aslında bu işte bir gariplik var , neden bu kadar çabuk izlendiğini sana fark ettirdi?"

"Bilmiyorum anlam veremedim . Onun elbet bi bildiği vardır."

Zeynep" Kesinlikle!"

Kızlarla yukarı çıkıp harıl harıl her yeri aradık . Sonuç : Bulamadık.

"Napıcazz ya ..."

Beste "Melis bence yat ama garip hareketlerde bulunma ve üzerini sakın bu odada değiştirme..."

Aslı "Bencede şimdi uyu, bir sorun çıkmaz."

Beste "Hadi iyi geceler..."
Kızlar dışarı çıktığımda içimde korku vardı. Rahat değildim .Telefonum çaldığında Demir aradığından %100 emindim ve yanılmadım da...

Demir "Ne oldu güzellik, kamerayı mı bulamadın?"

"Ya sen nasıl birisn yaaa seni istemiyorum defalarca mı söyliyim haa doğru sen kıt beğinli olduğun için tam bir hayvan olduğun için anlamıyorsundur. Ne de olsa hayvanlar ne dediklerimizi anlamazlar... Ne oldu Demir kapak mı oldun?"

Ne diyorum ya ben ,iyice gaza geldin kızım kendine gel.

Demir "Birincisi kamerayı söylememin nedeni hayatta bulamıcaksın o kadar salak değilim. İkincisi benim olacağını sende bu kıt kafana soklamalısın. Yani anlayacağın ya ben ya ben..."

"Kess sesini be senin sözlerine mi kanıcam ben , tehdit etmekten başka bir şey yapamıyorsun . Kardeşininde kime benzediği ortaya çıkmış oldu..."

Demir" Bir kere daha Enesi ağzına alırsan..."

"Hahahahhaa ne oldu döver misin , sevdiklerimimi öldürürsün ?"

Demir "Eğer böyle devam edersen sen bile neler olacağını tahmin edemzsin."

"Yaaa öyle mi Demir Bey.?!..."

Demir "Bak kızım adamın asabını bozma akıllı dur . Yoksa ben durdurumasını çok iyi bilicem."

"Ha-Ha-Ha güleyim bari senden korkan mal olsun bence."

Demir "O zaman Sevgilinde bir mal..."

"Ulan onun adına alma ağzına. Bi kere o senden korkmuyor. "

Demir "Oo Melis Hanıma bakın sen... Yeni bir şey daha öğrendim hakkında...Cenkerle çıkalı 1 yıl olmuş ve gecenizi mahvetmeyi atlamışım."

"Vah vah vah ne kadar acıdım yazıkk."

Demir "Bunun hesabını senden bir güzel alıcam. Bunu biliyorsun dimi?. Yarın hazır ol , bekle beni . "Diyip kapattı.
Hangi cürretle bana emir veriyor!? Sinirimden yerimde duramıyorudö . En iyisi yatıp uyumaktı.

***

Gözümü açtığımda sabah olmuştu ne çabuk ya, bugün pazar off. Kalktığımda aşağı inidiğimde kızlar evden çıkıyorlardı.

"Nereye kızlar..."
Beste " Ya Aslı rahatsızlandı doktora gidicez."

"Aaa tamam o zaman ben evde durayım siz gidin."

Zeynep "Tamam. Hadi görüşürüz."

Kahvaltı yapıp , duşa girdim. Duştan çıkıtğımda alışverişe giderim diye hazırlandım saçlarımı yaptım. Kapı çalmasıyla aşağıya inip Aslılar gelmiştir diye düşündüm. Ama kapıyı açtığımda kimse yoktu, bu ne ya korku filmlerinde gibi kapıdan ilerleyip etrafıma döndüm , arkamdan bir ses;

Demir "Hımm birileri hazırlanmış."

"DEMİRRR!!..."

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin