MEDYA DA :ASLI VE BERK :)
MELİS'İN AĞZINDAN
Bugün güzel bir gündü havalar ısınıyordu. Bahar geliyordu. Bugün yine güzel bir gün olmasını dilemiştim. Yaklaşık 1 senedir Demirle görüşmememiştik. Üniversitede bile onu görmemem çok ilginçti. Aşağı kızların yanına indim.
"Günaydınn, kızlarr. Bugün alılveirşe gidiyorum , akşam Cenkerle buluşucam yeni bir şeyler almam gerek. Aslı sanada akşam için bir şeyler alırız." Diyip göz kırpmıştım.
Aslı "Tamam. "
Zeynep "Ooo Beste omlet yapmış, döktürmüş yine."
Beste "Hadi afiyet olsun kızlar. "
Yemekten sonra hazırlanıp Aslıyla dışarı çıktık.Aslı "Ayy kızım bu müthiş oldu , kesinlikle bunu almalısın."
"Aynen ..."
Aslıya da bir şeyler aldıktan sonra üşengeçliğimizden Aslıyla kaoföre gidip saçlarımızı yaptırmıştık. Hemen eve gidip giyinmiştik.
Aslı "Melis sana 10 üzerinden 10 veriyorum " demiştik ve güldük.
"Sende çok güzel olmuşsun. Hadi aşağı inelim. Aslı neler olduğunu ayrıntısına kadar anlatıcaksın söz mü?"
Aslı " Merak etme , sözz."
Aslıyla Aşağı indiğimizde Berkle Cenker baya iyi muhabbet ediyorlardı.
Sonra Aslıya şans öpücüğü verip Arabaya bindim. Aslı da sonunda gerçek aşkını bulmuştu.
ASLI'NIN AĞZINDAN
İnanılmaz mutlu ve heyecanlıydım . Resmen Berkle yemeğe gidiyorduk . Kısa bir süre sonra Lüks bir restaoranta gelmiştik. İçeri girdiğimizde masaya oturduğumuzda siparişleri vermiştik, yemeye başladığımızda heyecandan hala elim ayağım titriyordu. Birden bire elektrikler gidince istemsizce çığlık atmıştım
"AAAA!" .
Berk "Aslı tamam korkma."
"Yok ben , her elektirik gittiğinde refleks olarak çığlık atarım. Ya buranın jeneratörü yok mu?"
Berk "Gelir birazdan Aslı , merak etme ."
BERK'İN AĞZINDAN
Birazdan Aslıya çıkma teklifi edicektim. Çok mutlu olucağından emindim ve ona bir şeyler planlamıştım ve planım işliyordu. İnşallah tahmin ettiğim gibi bir cevap alırım...
ASLI'NIN AĞZINDAN
5 dk sonrası ellerinde mumlarla garsonlar gelmişti. Mumları koyup, keman çalmaya başlamıştı. O anda Berk elimi tutup;
Berk "Aslı benimle çıkar mısın?"
Nasıll! BEN RÜYADAMIYIM KENDİMİ ÇİMCİLEDİKTEN SONRA RÜYADA OLMADIĞIMI ANLAMIŞTIM.
Elim ayağım titriyordu , inanılmaz mutluydum. "EVET EVETTT. " SANKİ EVLİLİK TEKLİFİNE YANIT VERİYORMUŞUM GİBİ HİSSETMİŞTİM. O anda ışıklar yanıp, dans şarkısı açılmıştı. Mutluluktan ağlamaya başlamıştım . Dans ettikten sonra, Berk'in telefonu çalmıştı.Berk "1 dk geliyorum canım."
Bana ' canım' demişti , içim içime sığmıyordu resmen.
"Kimmiş sevgilim?"
Berk "Kuzenim Demir. "
NEEE! Demir bizim Demir olamaz herhalde tek o mu var Demir , diyip kendimi rahatlatmaya çalışıyordum.
Berk "Nerdeyse 1 yıldır yutrdışında, bir şeyle planlıyor ama bunu İstanbula döndüğünde söyliceğini söyledi. Açıkcası ben Demir'i , Demirde beni çok sever hatta kardeşinden daha çok beni seviyor desem yalan olmaz."İyi bir kuzenin varmış."
Berk "Ee yani. Birazdan Demir buraya gelicek, tanıştırırım sizi. "
İç sesim 'Lütfen bizim Demir olmasın !'diyordu."Canım ben bi lavaboya gidip geliyorum."
Berk "Tamam hayatım."
Berk böyle dedikce içim rahatlıyordu. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkamıştım, makyajımı tazeleyip parfüm sıkmıştım. Heyecanım azda olsa azalmıştım , kendime gelip masaya doğru yürümeye başladım. Bir adam masada sırtı dönük biçimde oturuyordu.
Berk "Canımm , gelsene kuzenimle tanıştırıyım seni. "
Yanına gittiğimde o kişi yüzünü çevirdiğinde;Kuzeni "Merhaba ben Demir. Diyip pis pis gülüyordu.
"Ben de As-lı "diyip kekelemeye başlamıştım. Oha yaa inanamıyorum . Yanımda Demir vardı, ve beni tanımıştı , tanımamasının da imkanı yok zaten. %100 Melisle ilgili 1 yıldır plan yapıyordu, işte bu çok kötüydü. Şimdi çıkma teklifinide kabul ettim, ben ne yapacağım yaaa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)