HAYAT MI? TEK KELİMEYLE "YORUCU!"

85 7 2
                                    


MELİS'İN AĞZINDAN

  Telefonumu hızlıca elime alıp Besteyi aramaya başladım. Fakat açmıyordu , neden açmıyor kii!
Sanırım Baran denilen herifin şirketine gelmiştik , tam arabadan hızlıca iniyordum ki  Ömer "Melis arabanın kapısını kilitle ve burdan ayrılma duydun mu?!" Demişti. 'Tamam'  diyip geçiştirmiştim. Emreyle hızlıca şirkete girmişlerdi. Arabada kalmak istemiyordum çünkü ne olduğunu deli gibi merak ediyordum. 'Arabadan insem mi ?' Diye düşünüyordum. Onları Uzaktan izleyebilirdim. Tam arabadan inmek için cesaret toplamıştım ki cama birinin vurduğunu görünce irkildim. Camı açtığımda gördüğüm kişiyle baya bir şaşırmıştım. Hemen arabadan inip;

" Enes , sen sen nasıl?"

"Melis , Ömer nerde ? Elimizi çabuk tutmamız lazım Demir, Emirhan adamlarının elinde kaldı!"

"Eness , sakin doğru düzgün anlat şunu!"

"Melis bak plan yapmıştık o plan sayesinde bir tek ben kaçabildim . Musa Erdem öldürücek Demirleri hedefi sadece Demir değil biliyosun. Ama ilk onlar yani hemen onları kurtarmamız gerek !"

"Tamam dur şimdi Demir ve Emirhan nerde ?"

"Yerlerini biliyorum , Melis çabuk Ömerler'i ara zamanımız daralıyoo Melis. Bugün adamları Demirle Emirhanı'ı öldürücekler . Ama bugün ne zaman bilmiyorum elimizi çabuk tutmamız gerek."

"Enes  Ömerler bu şirkette birlikte içeri giriyoruz o zaman tamam mı ?"

"Burda ne işiniz var!?"

"Baran Diye biri Bestede içerde, ne oldu bilmiyorum zaten benim de pek bir şey bilmiyorum."

Birlikte hızlıca şirkete girdik merdivenleri hızlıca çıktık . Her katı koşup Ömerler'i aramaya başladık. Umarım birinin başına bir şey gelmemiştir. En yukarı çıkmıştık nefes nefese bir o tarafa bir bu tarafa koşuyordum. Sonra ilerde sesler duyunca Enesle koşmaya başladık.  Ve odanın kapısını açıp girmiştik . Baran denilen kişinin elinde silah vardı ve ben bu durumu görünce çığlık atmıştım , Beste ağlıyordu . Ne olmuştu burada!

Ömer , bize doğru bakıyordu .

Ömer " Enes ! Ne işiniz var burda? Melis ben sana arabada bekle demedim mi lan ne zamandır sözlerimden çıkar oldun sen !!"

Ömer'in bu dedikleriyle kalbim kırılmıştı , ama şuan zamanı değildi . Çünkü Baranla Emre birbirlerine girmişti. En sonunda beklenen olmuştu , silah sesi kulağıma dolmuştu . Gözlerimi kapatmıştım. Açtığımda beklemediğim bir manzara karşısında resmen şoka girmiştim.  Emre'nin küfür ettiğini duymuştum. Şuan bu olaylardan dolayı hiçbir şey düşünemiyordum. Çünkü Arda , Cenker , Musa Erdem ve tanımadığım bir adam karşımızdaydılar. İşte şimdi her şey boka sarmıştı , Allah kahretsin! Nasıl oyunlarına geliriz!! Şimdi napıcaktı ?!

BESTE'NİN AĞZINDAN

Kapının kilitli olmasıyla vücudum titremeye başlamıştı , Baran bana yaklaşmaya başladığında hemen oda da bulunan bir vazoyu elime almıştım.

"Yaklaşmaaaa!!" Diye bağırıyordum. Aynı şekilde kapıyı yumruklayıp 'Kimsee yokk mu!?' Diye bağırıyordum.

Baran pis pis gülmeye başlamıştı .

"Seni burda kimse duyamayacağını bile bile ne aramaya bağırıyosun anlamıyorum ki" diyip resmen mal gibi gülmeye başlamıştı. Adam deli, psikopat resmen!

"Baran açç şu kapıyıı !"

Hala gülmeye devam ediyordu. Biranda telefonum aklıma gelince direk çantamdan telefonu çıkartıp son aramalardan Ömer'e bastım fakat sadece bastım çünkü hayvan pislikk Baran telefonu elimden alıp , benim tabirimce hayvan gibi yere fırlattı. Telefonum paramparça olmuştu ya şimdi napıcaktım! Baran yaklaşmaya başlamıştı ve bende kafasına vazoyu geçirmiştim. Nedenini bilmiyorum ama hala gülüyordu! Bunun bayılması lazım değil mi ya o kadar vazoyu kafasında parçalamıştım! Baran saçımdan tutmuştu ve hem canım acıdığı için hemde korkumdan gözlerim dolmuştu ! Hayır bu adamın yanında ağlayamazdım!

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin