1 . SENENİN UNUTULMASI

211 11 0
                                    

MEDYADA Kİ : CENKER

MELİS'İN AĞZINDAN
 
Bugün Cenkerle çıkalı tam 1 sene olmuştu. Bende hastaneden taburcu olmuştum Cenker beni eve bırakıp , işi olduğunu söyleyip gitmişti. Şuanda da Aslı ve Zeynep yanımdalar ve Beste de sabahtan beri dışarıda ne yaptığından en küçük fikrim bile yoktu.

"Ee kızlar ? "

Zeynep  "Nee eesi?"

"Keremle aranız diyorum?"

Zeynep "İyi ama bu aralar işleri var ve çok yoğun ."

"Hımm . Cenkerde beni aramadı bugün , Keremle işleri varmış."

Aslı "Ne işi yapıyorlarsa?"

"Hayırdır Aslı, senin tırnaklarını törpülediğini , oje sürmeni saçına yeni modeller vermene anlam veremedim, senden beklenmiyecek hareketle bunlar."

Aslı"Hiçç, can sıkıntısından."

Zeynep "Hahhahaha Aslı can sıkıntıısndan dedi. Benim bildiğim canı sıkıldığında Aslı genelde ya kitap okur ya da ingilizce müzik dinlerdi, Ne oldu Aslı? "Zeynep pis pis sırıtıyordu, gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Aslı "Zeynepp canım sıkıldı. Hep aynı şeylerden. Kızlar Besteyi arasanıza ya."

Zeynep "Dur arayımm. Acmıyor."

Aslı "Ne gizemli kız bu da ya böyle !"

"Kızlar benimle gratise kadar gelcek olan ."

Aslı "Ben gelirimm."

Zeynep "Melis , Aslı iyi değil. Sizin gidin ben kitap okucam."

"Peki sen bilirsin hadi hazırlan Aslı , çabuk döneriz Zeynep."

Aslı odadan çıkarken bir şok geçirdim. Aslı makyaj yapmış. Rüyamda görsem inanmazdım ve makyaj gerçekten çok yakışmıştı.

"Aslıııı, müthiş gözüküyosun. Sen kim makyaj yapmak kim."

Aslı "Değişiklik canım değişiklik."
Aslıyla gratise gitmek için yola koyulduk. Aslıyı Biri arıyordu. Aslı birden çığlık attı.

"Asllııı kim kim Demir mi?"

Aslı "Ayy kıızım saçmala ağzından yer alsın yaa...Berk arıyor."

"OMGG. Hangi ara telefon numarasını verdi bu çocuk sana ?"

ASLI " mesajlaşırken ,Alo Berk."

Aslı durmadan gülüyordu. Bende bu anı ölümsezleştirmek için ilk video çekip fotosunu çektim , hahahaha .

Aslı "Melis yarın akşam beni yemeğe davet ettii."

"Neee . Kızım bu süper bir şey."

Aslı "Hadi gratisten yeni makyaj malzemelri alalım yarına güzel gözükmeliyim."

"Aslı inanmıyorum yaa . Rüya gibi."

Aslı "Bencede Melis bencede."
Sonra Telefonumun çaldığını duydum. CENKER. Sonunda arayabilmişti.

Cenker "Alo canım. Nasılsın bugün işlerimiz çok vardı. "

"İyiyiz Aslının... H hahhahahahah "Aslı lafımı bölmüş telefonu elinden çekmişti. Kahkalarımızı Cenker duyunca;

Cenker "Ne oluyo kızlar?"

Aslı "Bir şey olduğu yok. Şakalaşıyıruz Sevgilinle."

"aaa Aslıcım nasıl bir şey yok ." diyip gülmeye başladım. "Hadi aşkım biz gratiste kenidmize alışverişe veriyoruz öptüm by."

Cenker "Bende seni öpüyorm."
Telefonu kapatmıştım.

Aslı "Kızımmm siizn bugün sevgili olduğunuz gün değil mi ? "

"Evett. Ama birilerinin işi varmış , ve aklında bile gelmediğinden eminim."

Aslı"Amannn boşver. Hadi gel fotoğraf çekilelim."

Aslıya tip tip baktım , sanırım fotoğraf hastalığımı Aslıyada geçirmiştim .

"Aslı bu fotoğraflar birileri için olabilr mi , durmadan fotoğraf çekilip instagrama atmalar fln?"

Aslı "Yaaa Meliss saçmalama..."

"Tamam tamam sustum."
Gratiste alışverişimizi tamamladıktan sonra kendimi rahatlamış hissediyordum.
Eve geldiğimizde Zeynep'in moralinin bozuk olduğunu görünce hemen aklımdan plan yaptım.

"Kalk kalkkk bu gece biz eğlenicez" diyip , "arabayla gezip yapmadığımız şey kalmaz" dedim.

Zeyenep "Bana uyar . Hadi hazırlanalım."
Hepimiz inanalımaz güzelikte giyinmiştik.

Aslı "Fıstık gibi olmuşuz valla "diyip gülemeye başladık.

Fotoğraf çekip 'biz gidiyoruzzz' diyip yorum atıp dışarı fırladık. Akşam akşam hangi kayafla böyle giyinip dışarı çıktık hiçbir fikrim yoktu. Tam arabaya binecekken 'telefonumu unuttum gariba ' dediğimde üçümüzüde bir adam tuttmuştu. Bağırmalarımıza rağmen kimse görmüyordu.
Aslı bana' gecenin bi vakti böyle dışarı çıkarsak olacaklar bunlar olur 'diyen gözlerle bana bakıyordu , işte şimdi yandıkk...

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin