MELİS'İN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda kızları başımda görünce çığlık atıp bizimkilere sarıldım.
"Kızlarr sizin ne işiniz var burda ?"
Beste de mutluluk çığlığını atarak " Sizi çok özledik bizde geldik."
Görende 1 yıldır görüşmüyoruz sancak alt tarafı aradan 1 gün geçti yani...
"Aaa Yarenim de gelmiş.."
Yarende " Tabi gelcem kızım , Emirhanla 15 gün tatile çıkalım dedik, başına gelmeyen olay kalmamış yani. Cenkerle baya aranız kötüleşmiş, Ömerle nerdeyse sevgili olacakmışsınız duyduğuma göree."
"Yarennn kızım megafanlo söyleseydin bağır biraz daha bağır , Ömer duyucak salak kapı kapalı mı ?"
Aslı bana bakarak başını onaylar gibi salladı.
Yaren tekrar pis pis gülerek lafa girdi. "Çocukta yakışıklıymış Meliss hee..."
Zeynep bağırarak " hahahhahahah tamamdır ses kaydına aldım bunu Emirhan'a dinletmezsem neyim."
Yaren şaşkınca " Bakkk sennnn! Benim elimde de var bir şeyler Zeynep Hanımm. Hep Melis'in mesajlarını telefonda saklamışımdır seninde Kerem'i sövdüğün mesajlar kayıtlı canım benimm..."
Kızlarla hep bir ağızdan "OHAAAA!"
"Tabi ne sandınız beni beni Yaren'i. Bihter'e bağlıcaz şimdi."
"Offf Yarenn" deidm bende gülerek.
Kapı tıklanınca hepimiz kapıya doğru baktık.
"Kızlar ve uyuyan güzel hadi sofraya Melis'in çok sevdiği krepler soğmasın."
Yaren de " Vayyy Melis, eniştem senden daha hamarat yemin ediyorum."
Bende yalandan öksürüyo gibi yapıp Yaren'e ' Sen bittin' bakışları atıyordum. Resmen enişte demişti yaa...
Ömer'e baktığımda gülümsüyordu.
Aslı" Knk hadi kal açlıktan ölcem birazdan , seni beklemekten."
Oflayarak yatağımdan kalktım ve saate baktım.
"Ohaaa saat 12 olmuş bir insanoğlu uyandırırdı yani."
Ömer de " Biz boşuna uyuyan güzel demiyoruz yanii."
Zeynep ve Beste de " oooo iltifatlar mı yağıyor havada ."
Zeynep ve Besteye kötü bakışlarımı gönderince ikiside sustu.
" Ne dikiliyorsunuz, aşağı insenize odamı işgal ettiniz..."
Hiç biri bir şey demeden odamdan çıktı sadece Ömer çıkmamıştı.
"Ömer çıkar mısın üzerimi değiştircem."
"Değiştir."
Ne demek istiyordu yaaa , ne dediğini anlayınca kızardığımı anlayabiliyordum.
"ÖMERRR!"
"Tamam tamam çıktım ."
Ömer de çıkınca ben işimi sağlama almak için kapıyı kilitledim. Hemen bir şort üzerimede straplez bir üst geçirip aşağı indim.
Aslıya baktığımda ilk olarak o yemeğe başlamıştı. İçimden 'obur Aslı' demek geliyordu.
Bestede " Evet gençler bugün bir planınız var mı bir şeyler yapalım . Sevgilelerimizi alıp."
Biranda Beste böyle diiynce Arda'nın onu sevmediği aklıma geldi. Ve öksürmeye başladım.
Zeynepte sırtıma vurup " HELAL KIZIMM HELALL!" .
" Zeyno sırtıma resmen hayvan gibi vurdun yaa."
Ömer de " İyi misin?"
Sonunda biri bana 'iyi misin?' Demişti yani.
" iyiyim iyiyim saol..."
Beste tekrardan " Ee berde kalmışıtk hee planınız var mı diyoduk."
Ben de " Benim var valla ben bugün yokum."
Aslı da " Nereye gidiyon knk?"
" Kuaföre gidip saçlarımı yaptırcam , resmen saçlarım ölmüş gibi."
Beste de " Aslında ben de mi gelsem?"
Kızlarla toplanıp kuaföre gidicez müthiş bir plan ...
"Ee sonra da alışverişe gideriz . Akşam ' a doğruda kahve filen içerisiniz biraz muhabbet ederiz. "
Ömer'e de " Sen ne yapıcaksın?" Dedim.
O da gülümseyerek" Bugün bizde Cem , Emreyle bara gidicez. Takılırız biraz."
Bar lafını duyunca sinirlerim tepeme çıkmıştı.
" Barda napıcaksınızzzz!?"
" Bar da ne yapılır?"
" Hmm dığru siz erkekler olarak kız kesersiniz napıcaksınız..."
"Doğru tahmin."
Şuna bakk yaa bir de kızlara kesiceğini söylüyor utan be utan. Bari bizim yanımızda deme. Hele o Cemle ve Emre varyaa. Off düşünmek bile istemiyorumm, offf banane ki Ömer benim sevgilim değil bir şey değil çokta tınn naparlarsa yapsınlar. Umrumda mı? Naynnn.
Kahvaltımızı yapıp hemen kıyafetlerimi giydim. Ömer'e hala kızgındım nedensizce. Arabayla bizi bırakacağı yere getirdi ve gitti. Gitsin o sarışınlarını kessin ...
Kızlarla kuaförden çıkınca Direk alışverişe gittik.
Beste " Ohaa Meliss süper durdu kızım kesinn almalısın ."
Zeynepte onaylayarak" Bencede müthiş durdu Melis."
" Tamam bunu kesin alıyorum, Aslı bir mayo giyemedin mi kızım yaa ."
Aslı da bağırarak " Giydim knk , nasıll ?"
" Knk bu biraz seni şişman göstermiş diğerini giy bence sen."
Sonra Aslı da bizi onaylayınca diğer bir mayoyu giydi.
"Haa işte bu daha iyi durdu, knk bikini denesene."
" Yok Melis yaa ben sen miyim gidip bikini alıyım."
"Niyeee kötü kü duruyo bikini."
"Sana yakışıyor ben kendime yakıştıramıyorum knk ."
"Tamam Aslı sen de bunu al çıkalım artık, saat 7 ye geliyor."
Kızlarla bikini ve mayolarımızı aldıktan sonra Kahve Dünyası'na gittik tabi ben her zaman ki gibi su almıştım.
"Kızlarr." Dedim.
Yaren de " Efendik."
"Yaa benim içim hiç rahat değil acaba biz de mi bara gitsek."
Aslı da " Ohaa Melis saçmalama!"
" Ne yaa hazır alışveriş merkeizndeyiz bara uygun kıyafetleri alıp , bara gidelim."
Zeynep benim kafadan olduğu için direk onaylamıştı o da benim gibi çılgındır.
Hemen kahvelerini içtikten sonra hemen mağazalara girdik, yani aşağı yukarı güya Aslı onaylamamaaına rağmen biz birlikte 10 mağazaya girmiştik ama ikimizin de tarzı yakın olduğu için bir ikimizde bulamadık. En son giridğimiz mağaza da bir şeyler bulup denedik ve ikimizde birbirmizi onayladıktan sonra kasaya gidip aldık.
" Evettt kızlarrr, şimdi eve gidiyoruz veee makyajları da yaptıktan sonra bara.
Yarende " Eee şimdi nereye gidiyoruz?"
" Gerçek evimize, çünkü buraya daha yakın."
Hepimiz bizim eve geçip makyajları yaptık.
" Güzel oldum mu kızlar?"
Zeynepte " Taşş , metoar , kaya"
"Saoll Zeynocum. "
Yaren de " Eee şimdi bunlar hangi barda olduklarını nerden bilicez.?"
"Off Yarennn, ben Ömer'i arıyacam Beste sinyal nerden geldiğini öğrenecek telefondan sonra bakıcak nerde olucaklarını öğrenicez.ve gidicez."
Hemen Ömer'i arayıp açmasını bekliyordum. Açmıyor. Tabi pes eder miyim bir daha aradım , telefonu açtı ve inanılmaz müzik sesi vardı.
" Ömer ya çok sıkıldım bir yerlere gitsek deniz kenarına falan."
Arkadan Emre ve Cem'in seslerini duyuyordum. " Kızlaraa bak yaa taş taşş." Demişti Emre . Duydukça sinirleniyordum.
"Ömer bir soru sordum?"
"Gelemem Melis." Ohaaa ya ilk defa bana Uyuyan güzel bile dememişti görcek o gününü.
"İyi tamam bb" diyip telefonu yüzüne kapattım.
"Bestee bulaabildin mi nerdelermiş?"
"İRON diye bir barda , Ömer'in evine aşağı yukarı yarım saat. Bizde 45 dk ordayız."
"Araba otoparkta mı Beste?"
"Evet "
"Tamam hadi yürüyün."
Direksiyon başına geçtim , bune trafikk yaaa . Canım sıkılınca radyoyu açtım. En çok slow müziği ben , Zeyno ve Yaren severdi , Aslı ve Beste genelde kopmalık müzikleri severlerdi.
50 DK SONRA
Bara gelmiştik, arabayı park edip bara yöneldik. İçeri girdiğimizde kulaklarım çınlıyorfu bu kadar sese ne gerek varki.
Ömerler'i görünce sinirlenmiştim çünkü sarışın bir kız Ömer'e yapışmış gülüyordu, ben bu kızın saçını başını yolarım.
Hemen koşmaya başlamıştım kızların dediklerini aldırmadan Ömerler'in yanına koşuyordum . Cem beni görünce resmen hortlak görmüş gibi bakıyordu. Ömer'in omzuna resmen yumruğu geçirmiştim ve hemen dönüp bana bakmıştı beni görünce Cem gibi o da bana öylece bakıyordu. Kızında o sarı saçlarını çekip Ömer'in yanından kaldırım kız hem çığlık atıyordu hem de benim de saçımı çekmeye çalışıyordu, hemen kızlar gelip bizi ayırma çalıştılar o anda kız Zeynep'e küfür etti, Zeybepte resmen 63 küfürü saydırmıştı. Kavga devam ederken araya artık erkekler girmişti. Emre bağırarak;
"Yeterr Lannn! Zaten günümüzü zehir ettiniz attırcaksınızz bizi burdann."
"Atarlarsa atsınnn beee!!!" Diye çoğrımdan çık ış bir biçimde bağrınıp hem de kızı dövüyordum evet ilk defa bir kızı kıskançlık yüzünden dövüyordum. Biri belimden tuttup beni kendine yapıştırınca Ömer olduğunu anlamıştım. Beni hemen kucağına almıştı. 'BIRAKK BENİİİ!!' Diye çırpınsamda nafilee. Hemen arabaya beni bindirip kapıları kilitlemişti.
"Bırakkk beniii git oo kızıların yanına!"
"Melisss sus, adama hasta etme !"
"Susmicam bırakk beni bırakkk inicemmm!"
"İN Mİ CEK SİNNN !!! "
Ömer'in ilk defa bu kadar sinirlendiğini görünce ağzımı açmadım. Eve girince resmen aldatılmış gibi hissediyordum , ağlamaya başlamıştım neden bu kadar duygusalım ki neden nedennn. Sanırım Ömer beni görünce eliyle gözyaşımı sildi.
"Dokunmaa bana " diyip ittirmeye çalıştım evet sadece ittirmeye çalıştım. Koşup hemen odaya çıkıp kapıyı kilitledim, yine hüsran yine mutluluk haram bana . Yine kırılan ben olmuştum tam birini sevecekken yine güvenim alt üst olmuştu , erkeklerin bu oyunlarına bir son vermeliydik ve Besteye de Arda olayını yarın anlatıcaktım ve de kendi evime taşınma vakti gelmişti . Hemen bavulumu toplamıştım. Kapıdan ses gelince hemen yatağın yanına bavulumu saklamıştım ve uyuyor numarası yapmıştım. Şuna bak yaa odanın yedek anahtarı varmış demekki. İçeri girdiğini hissedince hareketsiz duruyordum. Kapıdan çıktığını anlayıp hemen odaya bakındım , evet doğru tahmin gitmişti. Hemen son eşyaları aldıktan sonra kızlara mesaj atmıştım. Yavaş yavaş kapıyı açıp etrafıma bakındım salona indiğimde Ömer'in koltuğa uzandığını fark ettim . Yavaş yavaş yaklaştım ve uyuduğunu görünce içim rahatladı. Hoşçakal Ömer . Bavulumu alıp dışarıyı çıktım bu macerada buraya kadarmış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)