BAŞIMIZDAN EKSİK OLMAYAN BELA ... MUSA ERDEM.

61 5 1
                                    


ASLI'NIN AĞZINDAN

Telefon kapanınca hemen kızların yanına koşmuştum.

"MELİSS!! Eness , Enes'e ve Berk'e bir şey oldu kızlarr!" Hem söylüyordum hem de ağlıyordum.

Melis yanıma koşarak elimden tuttu.

"Aslıı , Aslıı ne olduu ?! Sakin oll , otur şurayaa. Beste su getir, Zeyno kolonya var mı?"

Fenalaşmış , elim ayağım titriyordu. Zeynep hemen koşarak kolonya getirmişti, Meliste hem 'sakin ol , bir şey olmayacak ' diyordu hem de kolonyayı bana koklatıyordu. Suyuda içince daha iyi olmuştum. Berk'e , Enes'e bir şey olmasın lütfen , lütfenn...

MELİS'İN AĞZINDAN

Aslıyı sakinleştirmeye çalışırken aynı şekilde olayı anlamaya çalışıyordum . Ne oldu da birden bire 'Enesle , Berk'e bir şey oldu ' dedi . Anlamış değildim , Aslı biraz daha iyiydi.

"Aslı ne oldu ? Şimdi her şeyi bana anlat!"

"Şimdi Berk'i özlediğim için kalktığımda arayayım dedim. Sonra aradım bana 'müsait değilim ' demişti , tam biz konuşurken Berk 'ENESS!' Diye bağırdı sonra silah sesleri duydum . 'Berk , Berkk!' Dedim ama cevap vermedi sonrada telefon kapandı. Ama kesin birine bir şey oldu !"

"Aaa hemen Demirlere haber verelim o zaman."

Zeynep " Bencede"

Demir'i arıyordum ama o da açmadı .

"Maalesef açmıyor."

"GÜNAYDINN KIZLARR, ne oluyo yaa? Ne oldu sana Aslı , ayrıldık demee !"

Yaren'e 'mal mısın?' Bakışı attım. O da 'ne oluyo ' bakışı atıyordu bana.

Yaren " Ne oluyoo laa , biri bana anlatsın! Birine bir şey mi oldu ?"

Aslı" Bilmiyoruz ama sanırım Berkle Enes'e bir şeyy oldu !"

Yaren" NASILL!!"

"Yaa işte basbaya silah sesi geliyordu telefondaa!"

Yaren'i kolundan dürtüp 'Suss! ' işareti yaptım.

"O zaman Emirhaann!? Kesin yanlarındadır, aradınız mı Emirhan'ı?"

Bende Yaren'e bakarak " Hayır, sadece Demir'i aradık o da açmadı."

Yaren telefonunu eline aldı sanırım Emirhan'ı arıyordu. Yaren'in yüzü de endişeli gibiydi.

"Telefonu kapalıı! Kızlar bir şey diğcem, hani demiştim yaa Emirhanla Demir endişelilerdi , sonra hızlıca arabaya binip , çok hızlı uzaklaşmışlardı. Bu olayla bir alakası olabilir mi?? İşleri belkide buydu ."

Zeyno" Bence mantıklı , olabilir . Sonuçta Yaren'e durmadan 'işim var 'diyip durmuyor muydu ? Eee o zaman belkide başlarına gelen bir bela var ve onla uğraşıyorlar."

Zeynep'e bakarak " Büyük ihtimalle. Eee napcaz böyle oturup beklicek miyiz?"

Aslı" kiminn telefonuu çalıyor!"

Hemen telefonuma koşmuştum. Off napıcam ben yaa !

"Ömer arıyor açıyım mı!?"

Aslı" Bence artık aç!"

Zeyno " Melis yavaştan aklı başına geliyor bence açma ! Bir daha ararsa senden vazgeçmemiş olduğuna işaretir bu defalık yine reddet sonra ararsa onu açarsın artık!"

Yaren " bencede Melisko!"

Kapatmıştım . Kapı çalınca hemen kapıya yöneldim. Açtığımda büyük bir şoka girmiştim. Tam kapıyı kapatıyordum ki , kapıyı ittirdi!

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin