"Dışarı çıkk çabuk çıkk Melis iyi misin ? " Beste'nin bağrışmasını duyuyordu. Ama gözlerimi açamıyordum.
"Hep senin yüzünden oldu pislikk . " Beste söylenmeye devam ederken, kapı sesi gelmişti ve yavaştan gözlerimi açmıştım.
Zeynep ve Aslı anlamsızca bizi izliyodular. Ayıldığımda o çocuk Cenker yoktu. Güvende olmadığımızı seziyordum. Beste o çocuğu tanıyordu, yazlıktan.
"Melis iyi misin canım? Beste o çocuk kimdi ?" Demişti Aslı.
Bende " Aslı o Cenkerdi."
"NEEE . Ne işi var onun nerden biliyo , o burayı ?"
"Ne biliyim Aslı ben müneccim miyim ya . "
Zeynepte bişi sölemek için ağzını açtı ve sonra kapadı. Oflayıp "Kızlar benim yüzümden off ya . "
"1 dk nasıl senin yüzünden sen Cenkerle konuşuyo musun yoksaa ?!" Dedim şaşkınca.
Zeynepde "Ya hayır tabiki de abartmayın ya çocuğu tanımıyorum bile. Ya biz selfi çekildiğimizde yer bildirimi yaptım eee hepimiz etiketliydik , gördü tabii. "
"Ohaa ya . Bin yıl düşünsem aklıma gelmezdi ."
Beste kahka atarak "Yalnız Meliss hahhahaha ."
"Ne oldu ya?"
"Sen bayıldığunda cenker seni tuttu . Başını az kalsın çarpıyodun. "
"İnanmam. O kadar kötü davranan kişşnin beni tutacak haa güleyim bari."
Zeynepde "Biz napıyoruz gülüyoruz . "
"Tam kızlar espirilerinizi kendinize saklayın.Ohh be elektrik geldi. Hadi yatalım yarın okul var."
Aslı iyi geceler demişti. Sonra bana seslenerek "Melis 1 dk bu çocuk senden ne istiyo ?"
"Sanırım intikam."
Kızlar şaşkınca " İntikam derken ??"
"Hadi iyi geceler yaaa anlatırım. "
"İyi peki".
Bişi olursa ,bana haber verin . Hadi iyi geceler yavrular..."
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
PertualanganKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)