MEDYADA : ÖMER VE MELİS:)
MELİS'İN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda sanki üzerimden tır geçmiş gibi hissediyordum, bu nasıl bir histir yaaa... Zarla zorla gözlerimi açıp , hemen duşa girdim. Üzerime değiştirip aşağı indim. En son evde kaldığımda başıma gelenleri hatırlayınca istemsizce 'Ömer' diye seslenmemiştim. Bilinç altıma yerleşmişti sanırım.
Aşağı indiğimde Ömerden ses yoktu saatte baktığımda saat 11 olmuştu, Ömer hayatta bu kadar uyumaz.
"Ömerr..." Diye seslendim fakat sanki birisi evdeymiş gibi etrafıma bakınıp bakınıp yüüryordum hemen onun odasına yöneldim. Kapıyı çaldım fakat ses gelmeyince kapıyı açtım. Yoktu. Hemen kendi odama geçip twlefonuma yönelmiştim, nedense merak etmiştim. Tam telefonumun yanında bir not vardı.'Uyuyan güzel benim bir işim çıktı fakat hemen dönmeye çalışıcağım merak etme. Bu arada kahvaltını da yap ama dikkat et bir yerini kesme ve yemeğinden sonra hazırlan seni bir yere götüreceğim.'
Bu notu gördüğümde istemsizce yüzümden bir tebessüm oluşmuştu. Ne yani ben boşu boşuna evde takip ediliyormuş hissi mi yarattım. Kendi kendime heycan yaptım...
Hemen dikkatli bir biçimde sofrayı kurup kendime bir şeyler hazırlayıp yedim. Acaba nereye gidicektik ?
Hemen odama çıkıp nereye gidiceğimi bilmediğim için etek ve t-shirt giydim . Takı ve makyaj da yapıldığına göre tamamdım. Telefonu elime alıp mesaj attım.
Gönderen :Melis
"Nerdesin ,hazırım..."
Gönderen:Ömer
"Geldim, aşağı in."
Hemen ince bir hırkayıda çantama sıkıştırıp evden çıktım.
Ömer'i görünce hemen yanına gittim.
"Nereye gidiyoruz Ömer?"
"Güzel vakit geçirmeye ..."
What what what Ömer. Bir şey söylersem saçmalayacığımı düşünüp arabasına bindim.
Her zamanki gibi müziği açtım. 'Sen ve Ben' çalıyordu. Bu Cenkerle ikinizin şarkısıydı , duyuncu ilkte kötü oldum ve biraz söyleyip müziği kapattım.
"Ne oldu müziği beğenmedin mi?"dedi Ömer."Yoo bu müziği çok severim ama artık bu müzikte eskide kaldı onla birlikte."
"Cenkerle ikinizin müziği miydi?"
Başımı sallayarak onaylamıştım. Geri kalan yolda da hiç konuşmamıştık. Otoparka arabayı park edip aşağı indiğimde nereye geldiğimi anlamıştım.
"Bence mısırda almalıyız Ömer.""Alırız..."
Birlikte biletleri aldık ve sinema salonuna geçmiştik. İnanmıyorummm.
"Ömerr Ömer çok teşekkür ederim " dedim ve boynuna resmen sarılmıştım. Bu sevincimin sebebi de Aslılarda buradaydı.
Aslı , Zeynep , Aslı ve Zeynep'in kuzenleri buradaydı.
Aslı ve Zeynoya sarıldığımda " Beste nerede ?"dedim .
Zeynep de " Ardayla buluşacaklardı bugün..."
Ömer de " Ardayla Beste sevgili mii ?" Dedi şaşırmışca.
Cem de (Aslı'nın kuzeni) " Evet niçin bu kadar şaşırdın Ömer?"
Aa Cem Ömer'i nerden tanıyordu ki.
Ömer " Yo sadece sevgilisi olduğunu bilmiyordum."
Emrede (Zeynep'in kuzeni) "Hmm tAmam. Melis Ömerle nasıl gidiyor hani ?"
Her zamanki klasik Emre.
"Emreeee!"
Sonra Ömer'e dönüp " Sen Cemle Emreyi nerden tanıyorsun...?"
" Küçükken aynı sitede oturuyorduk , iyi bir dostuz anlayacağın."
Film başlıyordu diye hemen yerlerimize geçtik yanımda Ömer oturuyordu. Diğer yanımda da Aslı.film komediydi zaten korku olsa hayatta girmezdim. Zaten bu kadar psikolojim bozulmuş bir de korku filmleriyle psikolojimi bozamam.
Tam filmi izlerken sırtımda bir şey hissedince yerimden fırlamıştım. Baktığımda Ömer kolunu omzuma atmıştım, ne bu yakınlık ha ne bu yakınlık.
"Çeker misin kolunu rahatsız oluyorum !"
Bir şey demeden kolunu çekmişti fakat yüzü asılmıştı. İçimden kendimi söverken ,keşke kolunu çek dmeseydim diyorudn inanmıyorum resmen pişman olmuştum.
Zaman nasıl geçtiğini anlamamıştım sanırım film boyunca Ömer'i düşünmüştüm . Film ilk araya girdiğinde erkekler dışarı çıkmıştı. Bizse kızlarla olduğumuz yerdeydik. Zeyno bana bakarak pis pis sırıtıyordu.
"Ömerrr , Ömerrr " demeye başlamıştı Zeynep.
"Zeynep çeneni kaptır mısın?"
"Elini tuttu mu ?"
"Zeynep daha neler..."
"Hiçbir şey olmadı mı ?"
"Ya sadece kolunu omzuma attı ben de çeker misin dedim "
"Nee kızım bütün işi batırmışsın çocuk sana yakınlaşmaya çalışmış sen ondna resmen uzaklaşmışsın."
"Doğru mu diyosun? Off kızım saçmalama sevgilimden yeni ayrılmışım ne sevgilisinden bahsediyorsun."
Erkeklerin geldiğini görünce hemen susup yerime oturmuştum. Film başlıcakken önümüzde sarı saçlı bir kızla bir adamın oturduğunu gördüm . Onlara dikkatlice bakınca kalbime çok kötü bir sancı girmişti. Cenker önümdeydi ve bir kızla tek başlarına gelmişti. İnanmıyorum hemen nasıl beni unutupta başka kızla sevgili oluyordu. Şerefsizz.
Aslı ve Ömer omzumu ellediklerini hissedince onlara baktım.
"Omzumu deldiniz ne var !" Dedim. 'Ne var ' biraz sert mi olmuştu.
Aslı da "Kızım 2 saattir Melis diyiyoruz duyöuyorsun ki..."
" Ne oldu?"
Ömer de " Birden gözlerin doldu bir sorun mu var ?"
"Hayır hayır " dedim ve film başlayınca kendime çeki düzen verdim, şimdi de sıra bendeydi Cenker'i unutma zamanı.
Film aynı heyecan devam ederken nedense Ömer'i düşünmeden edemiyordum. Deminden beri beni izlediğini hissedebiliyordum.
"Ne bakıyorsun?"
"Güzele bakmak sevaptır " DEDİİ...
Ne diğce mi bilemediğim için önüme döndüm resmen gülümsemeden edemiyordum sanırım hoşuma gitmişti.
Elim ağrıyınca koltuğun yanına elimi koymuştum. Emre Cem ve Ömer durmadan konuşuyorlardı. Ömer de benim elimi koymuş olduğum yere koymuştu elini. Aklımdan geçeni mi yapıcka diye düşünürken birden elimin üstünde elini hissettim . İnanılmaz bir heyecan oluşmuştu içimde. Elimi çekmemiştim artık özgürdüm istediği mi yapabilirdim fakat elim terstekalınca elimi çekmek zorunda kaldım istemeye istemeye.
Film sonuna gelince ilginç birgün geçirmiştim. Tam çıkarken Cenkerle göz göze gelmiştik hemen Ömer'in elini tuttum ve Ömer de anlayamamış bir biçimde bana bakışlarını gönderiyordu. Cenker ynaıam gelip;
"Ne o yeni sevgili mi yaptın kendine?"
Ömer'e baktığımda sanki Cenker'e dalacakmış gibi bakıyordu.
"Ne oCenker sen yeni sarışınınla benimle tanıştırmıcan mı ? "
Biranda o kız yanımızda belirivermişti.
Kız bana dönerek" Naber Meliscim, görüşmeyeli çok oldu. Gel bir cafede bir şeyler içelim."Kız böyle diyince yüzüne dikkatlice baktım. Allahım inanamıyorum,Cenker'in kuzeni . Aham rezil olmuştum.
"İyidir Mevsim , ee yalnız bizim Ömerle biraz acelemiz varda biz gitsek iyi olur ."
Cenker'in kuzenini öpüp oradan ayrılmıştık.
Sanırım Ömerle sevgili yollarına ilerliyorduk. Bugün güzel bir gündü açıkcası, rezil olamamı saymazsak.
"Ömer sen Ardayla nereden tanışıyorsunve Besteyi dıuyunca niçinbu kadar şaşırdın?"
Ömer de " Ya Arda da Musa Erdem'in adamı ya oradan tanıyorum. Cenkerden hani intikam almak için plan yaptılar ya o yüzden bir kızla çıkıyordu ama Beste olduğunu bilmiyordum duyunca şaşırdım."
"NEEE!! Musa Erdem'in adamı mıı?"
"Senin haberin yok muydu?"
"Hayır ne yani Besteyle sevdiği için değilde plan için mi sevgililer?"
"Maalesef "
Ohaa inanmıyorumm. Bunu Besteye nasıl söylicez diye düşünürken eve geldik.
"Bugün için teşekkürler Ömer..." Dedim ve o da gülümsedi .
Bende hemen koşa koşa odama gidip olanları günlüğüme yazdım, müzik dinleyerek uyuya kaldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
Phiêu lưuKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)