GERÇEKLER

161 10 0
                                    

Medyadaki:MELİS'İN SİNİRLENDİĞİ HALİ.
KİTABIMI OKUYAN ARKADAŞLARIM YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM, ÖZELLİKLE YORUMLARINIZI KEYİFLİ OKUMALAR:)

DEMİR'İN AĞZINDAN

"Ne oluyorr lann doktorrr , doktorr bir şey söyle..."

Doktor "Bey efendi , şuan hiçbir şey söylemeyeceğim işimizi zorlaştırmayın..."

"Melisss iyi mi lann söyleee!!!"

Çete "Abii ne oluyoo! "

"Kapat şu telefonu lannn!!! "

Çete "Melis'e mi bir şey oldu?"

Demir "Eğer bir daha Melis'e bir şey oldu mu diye sorarsan, seni gebertirim ulann!!!"

"DOKTORRRR!!! Ne oluyo, ne bu bağrışma açıklama yapın lann bana!!"

Doktor" Melis Hanım'ın durumu hiç iyi değil bey efendi."
Nefes alamıyordum, eğer Melis'e bir şey olursa ben yaşayamam!

"HER ŞEY BENİM YÜZÜMDENNN ALLAH BENİ KAHRETSİNN!!! "

Hemşire "Sakin olun bey efendii..."

"Git lan başımdan Melis hayata dönmezse , sizde hayata dönemezsin, hepiniizi gebrtirimm... "

Doktor"Başınız saolsun , hastayı kaybettik. "

"Neee nasıl olur lannn , neden nedennnn!!"

Doktor "Hastamızın astımı varmış , ilaçını alamayınca ve zehirli gazı yutunca maalesef buraya geldiğinde çok geçti. Tekrardan başınız saolsun."

Nefes alamıyordum, ben DEMİR ERDEM ilk defa bu kadar kötü oluyordum.

Hemşire "Doktorrr beyy hastamızz hayata döndüüü..."

Demir "Sizz oyun mu oynuyosunuz lannn!!"

Doktor "Neee imkansızz, hemen müdahale edin!!"

Şükürler olsun... O ölüm haberiyle yıkılmam...

Çete "ABİİ İYİ MİSİN!!?"

"İyi değilim lan , iyi değilim o kişi kimse onu ellerimle geberticem ulann!!..."

Çete "Abi kim olduğunu bulduk?!"

Demir "Kimmiş, Arda şerefsizi dimi!?"

Çete "Abi duymak isteidğinden emin misin?"

"Ulan söyle bilmece gibi konuşmayan zaten ağzım yüreğime geldi."
Çete "Abi ..."
Demir "Hay ben siizin abinize , lafı ağzınıZda gevelemeyin lan!"
Çete "Yangını çıkaran... ENES."
Demir "Olum bana espiri felan yapmayın , şuan hepiniizi gebertebilirim!!"
Çete "Abi biz espiri yapmıyoruz!"
İlk defa çeteyi bu kadar ciddi görüyorudum, kardeşim bunu bana neden yapsın ki. Tek bir açıklaması var MELİSLE BENİ KISKANMASI!!

Demir"Emin miisiniz lann!!?"

Çete "Hiç emin olmadığımız kadar!"

Doktor "Demir bey hastamız , uyanıyor görmek isterse..."

Lafını tamamlatmadan hemen koşmuştum. Şükürler olsun ki bilinci yerine gelmişti. Hay ben senin Cenker!! Bir insan Ölümden döndüğünde bile Cenker diye mi sayıklar mı ? hadi sayıklıyor diğelim neden Cenker?!

MELİS'İN AĞZINDAN

Yavaştan kendime geliyorrdum. Karşımda Arda'nın ne işi var. Aaaaaaaaaaa CENKERRR, kurtar beni ya yeter artık bırak beni Arda...

Arda "Ölümden dönmek nasıl bir his MELİS BEYLİCE."

"Sen yaptın bunu dimiii! Yangını çıkarttan sendin dimii!! Bırak peşimi artık, Demirden de ayrılacağım benim özel hayatıma sen karışamazsın. Ben artık mutlu olduğum her dakika ölümle tehdit edilen bir hayat istemiyorum . Bırak beni artık yaa!!"

Arda "Ben çıkartmadım, çıkarttılar."
Melis "Yalancı pislik, senden başka uğraşan yokki , Demir benim sevgilim, bana o zarar vereceğini düşünmüyorumki eminimki beni hastaneye götürende o!!!"

Arda "Ben çıkartmadılar, çıkarttılar..."

"Töbe töbee , yaa niçin tekrarlıyorsun, artık o kadar yorulmuştum ki tuttuğum gözyaşlarımı serbest bırakmıştım... "

"YAKLAŞMA BANA YAKLAŞMAA!!"

DEMİR'İN AĞZINDAN

Melis'in uyanmasını bekliyordum. Birdenbire gözlerinden gözyaşı süzülmüştü. Rüyasında ne gördüyse çok korkmuştu.

"MELİS, MELİS İYİ MİSİN?"

Melis çığlık atarak uyanmıştı. Ne görmüştüde bu kadar etkilenmişti?

"Neyin var canım?"

Melis "Demir çok korkuyorum, Demir!"

"Neyden korkuyorsun? "

"Arda , Arda bana zarar vericek!"

"Nerden çıkarttın?"

"Arda'nın planı. Arda o planla ölümle tehdit etti."

"Neyle tehdit etti? Niçin ölümle tehdit etti? Ne yapmanı istedi? Melis cevap ver!"

"Senle..."

"Ne , ne , ne nasıl?"

Melis "Kızmayacağına dair söz ver!"

"Melis saçma sapan konuşma da anlat..."

Melis "Demir, senle sevgili olmazsaydım Arda beni öldürecekti."

"Neee! Seni tehdit ettiği için mi benle sevgili oldun? Peki neden istedi bunu?!"

Melis "Demir sakin oll! Anlatıcam. Sanırım sen onun sevgilisinin canıı açıtmışsın, kız resmen ölmek için sana yalvarmış. Ben de şuan anlıyorum, niçin bu planı yaptığını. Ben ona senle sevgili olmadığım için bana zarar vermiyecekti taki o planı yapana kadar. Ben seninle sevgili olduğun için sen onun sevgiliisne ne yaptıysan o da bana aynısını yapacak ve seninde böylece acı çekmeni sağlıyacak, bütün plan bu beni öldürmek istiyor!!"

"Ve sen bunu daha yeni söylüyorsun, öyle mi?"

"Öyle Demir, korktum..."

"Cenker biliyor mu?"

Melis "Farkında."

"Büyük ihtimalle yangını çıkarttan da o, ARDA!!"

Melis "Yalnız Demir, ben Arda çıkarttığından emin değilim..."

"Nasıl yani?!"

Melis "Kabus görüdğmde, tek bir cümleyi tekrar ediyordu. "Ben yapmadım, yaptılar!""

"One ya öyle!"
Melis'e çok sinirlenmiştim, gerçekten beni sevdiği için sevgili değilmiş demek ki! Ama Melis niye Arda olmadığını , bir kabusla nasıl buna inanabiliyor anlayamıyorumm!

MELİS'İN AĞZINDAN

Birazdan Demir beni öldürebilirdi, bu yüzden içimden tüm bildiğim duaları okumaya başlamıştım...
Kapının çalınmasıyla kapıya baktım, bunların burda ne işi vardı...!!!???
OKUYUCULARIM OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. :)

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin