MELİS'İN AĞZINDAN
Evet Demirler'in evinin önüne gelmiştik.
Cenker "Hazır mıyız?"
Besteyle ikimizde birbirimize bakıp aynanda 'evett' demiştik.
Cenker "Beste hadi biz gidelim bu tarafa , iyi şanslar Melis. Dikkat et kendine!" Cenker yanağımdan öpüp Besteyle birlikte gitmişlerdi. Onlar Gözden kaybolunca Demirler'in kapıyı çaldım ve kapıyı Enes açmıştı.
Enes "Ne oldu ? İşin mi düştü? "
Al işte yea işinmi düşmüş-müş , salak . İçeri geçerken;
Enes " Eve girmeye Emin misin ?"
"Evet , çekil önümden "diyip içeri girdim. "Demir yok herhalde?"
Enes "Yoo evde yukarıda işi var biraz."
"Aslı nerde?"
Enes "Cevap verme gereği duymuyorum."
"Enes söyler misin ?" Gıcık ya valla ...
"Mutfağa gidip geliyorum , otur şuraya içeçek bişiler getiricem. "
Oraya oturdum inşallah işleri ters gitmemiştir. İşin diğer tarafı ise Demir'i nasıl aşağı indiricem off, off...
CENKER'İN AĞZINDAN
"Helal olsun Beste . Kamera kayıtlarını hallettin mi ? "
"Evet hadi yukarı."
Hemen Aslı için yukarı çıktık. Bağrışma sesleri geliyordu . Hemen oraya koşarak kapıyı açtığımızda Demir Aslı'nın kollarını sıkarak tuttuyordu.
Beste "İşte şimdi eyvahh!!"
Demir bizi görmüştü . "Vay vay vay siz buralara gelirmiydiniz?"
Hemen Demir koşarak aşağı indi. Allah kahretsin , işler karıştı yaa!
Demir bağırarak :"Siz geldiğinize göre Meliste burdadır "Beste "DEMİRRR!"
MELİS'İN AĞZINDAN
Yukardan bağrışma sesleri duyduğum gibi içimi korku sarmıştı. Birden başımın döndüğünü hissetttim ve ...
DEMİR'İN AĞZINDAN
Aslıyı tutarak merdivenlerden aşağıya ittirdim , ve yerdeydi .
Cenker"Ne yaptın lann senn !!!" diyip kavgaya girişmiştik ,o anda korumalar sayesinde Cenker'i alıp dışarıya attırmıştı ve kapıları kilitlemelerini söylemiştim. Beste de onla birlikte dışarıya çıkmıştı . Aslı yerde baygın halde yatıyordu. Hemen Enes'in yanına gidip 'Aslıyı yukarıya al 'dedim. "Melis nerde ?"
Enes "Bayılttım."
"Hayret ilk defa kedi olalı fare tutun demek ." diyip ikimizde güldük.
CENKER'İN AĞZINDAN
"İşte şimdi yandık Beste napıcaz?!!" hemen Kayrayı aradım ve arkadaşlarımı eve çağırmıştım. . Besteyle eve gidip 'ne yapabiliriz?' diye düşündük. Kayra gelince plan yapmaya başlamıştık .
"Birimiz o eve sızmamız gerek. "
Kayra "ben o eve girerim . "
Beste "Nasıl girmeyi planlıyorsun Kayra , sandığın kadar kolay değil o eve girmek!"
Kayra " Bende farkındayım Beste. Elektrik hattı için geldik filan diye bir şeyler sallarız Bestede başka kılığa girer oyalar o anda yıkarı çıkar , Melis'i alıp çıkarım. Sen bahsetmiştin balkon falan var diye dimi. "
Cenker " Evet."
Kayra "Tamam Biz Melisle orda dururuuz. Mete , Ata , Halit ve Mert de oradaki görevlerle kavga yapar, sesleri duyan Demir elbet çıkacaktır o anda bizde Melisle hemen çıkıp gözden kaybolucaz."
Cenker "Ama Aslıda var haberin olsun onu unutma.Biraz ortalık sakinleşsin yarın bu planı uygalarız. İnşallah bu sefer işimiz rast gider..."
DEMİR'İN AĞZINDAN
Melis elimdeydi. Şimdi Cenker'in olan benim olucaktı. Melisin uyandığını gördüm , çok güzeldi. Melek gibiiydi.
Melis beni görünce birden çığlık atmıştı ."AAAAAA İMDAT KİMSE YOK MU? Yardım edin.!!!"
"Melis sakin ol bişi yapmadım. Sevdiğimin canını açıtmak istemem. " diyip göz kırpmıştım. Melis resmen kendi gelip elimize düşmüştü. Çok eğlenicez...
MELİS'İn AĞZINDAN
Demir her dakika daha da yaklaşıyordu. Cenker neredeydi?
Tabi ya içtiğim içecekle bayıldığımı anlamıştım, niye içtimki diye düşünüyordum.Demir "Gün geçtikce sana daha fazla aşık oluyorum."
"YAA GİT BAŞIMDANN" çattık ya yeminle çattık!
Biraz zaman geçtikden Sonra Aslı'nın bağrışma sesini duydum tam kalkıyordum ki Demir tutmuştu.
"Naptın kızzaaa? Onun bir suçu yok , onu öyle cezalandıramazsın all ben karşındayım sevdiklerime zarar verme bana napıyorsan yapp!" o kadar bağırıyordum ki , Eneste odaya gelmişti , artık ağlamaya başlamıştım. Sonra Demir beni tutup yatırmıştı 'dinlen 'diyip öpmüştü bir güçle onu itmiştim. Aslında pek ittim sayılmazdı.
"Seni seviyorum prenses şimdi dinlen sonra çok yorulacaksın."
Bunu dediği gibi yüzüne tokadı geçirmiştim pislik yaa. Hala pis pis sırıtıyordu.
Ne saçmalıyorsa , Demir odadan çıkmıştı . Ama kilitlememişti , ee sonuçta burdan kaçmak çok zor olduğu için kapıyı kilitlememişti. Aslı'nın ağladığını duymuştum. Kapıya yönelip kapıyı açmıştım. Kapıyı açmamla şoka girmem bir olmuştu . Aslı'nın başı kanıyordu, bir eliyle başını tutuyordu bir elinide Enes tutmuş resmen kızı sürüklüyordu. Aslıyı öyle görünce kendimi suçlu hissetmiştim. Sonra tam kapıyı kapatıyordum ki aarkamda biri olduğunu hissettim ,yavaş yavaş korka korka arkama dönmüştüm ve onu görmüştüm sen sen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)