ZEYNEP'İN AĞZINDAN
MELİSLE CENKER VE ZEYNEP İLE KEREM DANS EDERKEN BU MÜZİĞİ AÇIN. İYİ OKUMALAR.Babamı görünce çok şaşırmıştım. Tamda gelicek zamanı buldu , yani.
"Babaa burda ne işin var?"
Babam "Seni görmeye gelmiştim , ama gelmez olaydım. "
Babamın yanına gitmiştim .
"Baba açıklayabilirim!"
"Açıklancak bir şey yok, her şey ortada zaten !!" beni tutup tokat atmıştı. "Artık benim senin gibi bir kızımm yokkk!!"
Babam kapıyı çarpıp gitmişti. Ağlıyordum . Kerem bana sarılmıştı, sakinleştirmeye çalışıyordu. Çok kötü hissetmiştim kendimi. Üzerimden sanki tır geçmişti ve babamdan ilk defa tokat yemiştim, haklıydı. Ama sonunda söylediği çok gururuma dokunmuştu, ağlamaya devam ediyordum. Aklıma Melisler geldi onlar nerdeydi, en son Cenker hastaneydi çıktı mı acaba?
Kapının çalındığını duydum ve kapıyı açtığımda Herkes karşımdaydı , hepsi gülüyodu. Keyifleri yerindeydi. Keşke benimde keyfim yerinde olsaydı...MELİS'İN AĞZINDAN
Beni kurtarmışlardı. Çok mutluyduk. Kapı açıldığında karşımda Zeynep'i görünce ayrı bir mutlu hissetmiştim, Aslı Keremle birlikte olduklarından bahsetmişti o yüzden pek şaşırmamıştım fakat bir terslik vardı . Zeynep ağlamıştı.
"Zeynep ne oldu?"
"Bizz Keremle çıkıyoruzzz."
"Neeee ? Çok güzel bir haber bence bunu kutlamalıyız dimi aşkım."
"Tamam bir tanem. O zaman benim evimde toplanıyoruz. "
Beste "Bana uyar. Ya aranızda tek benim mi sevgilim mi yok şimdi? Diyip hepimiz gülüyorduk. "
Aslı "Merak etme Beste aynı kaderi paylaşıyoruz:) "
"Ee Zeynep sen niçin ağladın ?"
"Tam biz Keremle yakınlaşmıştık ki , babam geldi ve her şeyi gördü. Sonu da anlayacağın ..."
"Ya baban sinirinden demiştir , üzülme bitanem . Hem bak hepimizin yanındayız mutlu olmaya çalış hadi hep birlikte alışverişe , moral olur ne dersin?"
"Seve seve derim ."
Cenker "Tamam biz Keremle bana geçiyoruz, dikkat edin kendinize."
Zeynep "Hadi görüşürüz."
Arabaya binmiştik, alışverişe' uzun zamandır çıkamamıştık.
Beste "Müzik açalım . Açıyorum. "
"Açç."
Hadisenin müziği çalıyırdu. Hep bir ağızdan söylüyorduk. 'Bu mutluluk bize çok değil mi ? 'diyesim geliyordu. Alışveriş merkezine H&M hemen girmiştik.
Aslı yanımıza gelirken ayağı takıldı ve bir çocuk onu tuttu .Aslı şaşkın şaşkın çocuğa bakıyordu.Aslı "Taşekkürler " diyip gülümsemişti.
..: "Önemli değil. Bu arada ismim Berk."
"Bende Aslı . Tanıştığıma memnun oldum "dedi ve kıyafet bakmaya devam etti.
Berk "Görüşmek üzere Aslı."
Beste ve Zeynep birbirine bakıp anlaşmış gibi ikiside aynı anda "VAOVVVV. HAVADA AŞKKK KOKUSU VAR." Demişti.
Aslı "Kızlar hepinizi gıdıklarım , dalga geçmeyin. Zaten düşüyordum tuttu ve ismini söyledi. Bu kadar."
"Bu kadar derken , çocuk sana nasıl bakıyordu, Aslı . Senin bakışlarını fark etmedim zannetme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)