İŞTE ŞİMDİ YANDIM

169 8 0
                                    


MELİS'İN AĞZINDAN

Demir'i görünce çığlık attım;

Demir "Ne oldu ?! herhalde dün dediklerimi birileri aldırmamış."

Yanıma gelerek arkamdan belimi tutarak kendine doğru çekmeye çalışıyordu.

"BIRAKK!!"

Demir "İçeri girr!!"

Korkumdan ona cevap bile vermeden eve girdim ve ilk hamlemi haptım . Girdiğim gibi kapıyı üzerine ittirdim, nafile onu gücüyle benim eş değildi ve kazanan o olmuştu...

Demir "Bak sen Melis Hanım kapıyı yüzüme kapatmaya çalışıyor..."

"Ya git ya git ..."

Demir "Dün hiç öyle demiyordun ama..."

"Kesss sesini be !! Senden korkmuyorum. "

Açıkcası korkmamanın nedeni beni sevdiğini bildiğim için bana zarar veremeyeceğine güveniyordum.

Demir "Geç otur şuraya! "Demişti ve resmen emir vermişti.

"Bana emir veremezsin. Kendi evimde istediğimi yaparım !"  Hızlıca koşup odama gittim. Kapıyı kilitledim.

"Küçük hanım benden kurtulabileceğini mi düşünüyorsun?. Çık kapının arkasından !"diye bağrındı. O anda kapıyı kıracağını anlayarak ordan balkona geçtim ve beklediğim gibide oldu, kapıyı kırıp içeri girdi...

"Yuhhh hayvan..."

"Ne oldu! Seni burdan almadan hiçbir yere GİTMEM!!"

"Eğer yaklaşırsan burdan atlarım."

"Senn burdan atlamak güleyim bari "diyip kahka atmaya başladı. arkamı dönüp ne kadar yükseklikte olduğumu bakarken beni arkadan çekip kendine çekti.

"Bırak piss sapık , tescilli mall!! İMDATTTT YARDIM EDİN ADAM KAÇIRIYORLARRR..."

Demir Bana bakerken dizimle tekme attım. Ve acı ile inledi o anda tekrar fırsat bulup kapıya yöneldim. Arkama döndüğümde gelmiyordu. KURTULDUMM...
KAPI KAPI AÇILMIYORRR.... Ya olamazzz. Kapıyı kilitlemiş pislik. Anahtarda yok. Yukarıya baktığımda Demir yine pis pis sırıtıyordu.

"Ne oldu anahtarı mı arıyorsun "diyip elindeki anahtarı sallayıp bana bakıyordu.

Eee ne yapıcam ben şimdi?! O anda telefonumun çaldığını duydum. Koşarak yukarı çıktım fakat arayan Cenker olduğunu müzik sesinden anlayınca Demir fırsat bilip pencereden aşağıya fırlatıp attı...

"HAYVANOĞLU HAYVAANNN..."

"Sana hiç yakışmıyor böyle sözler güzelim. "Kolumu sıkı sıkı tuttu ve;

"Geliyor musun? Yoksa azrailin mi gelsin?"

Töbe töbe nasıl konuşma bu yaa !

"Seninle hiçbir yere gelmiyorummm ..."

"İyi sen bilirsin..."

O anda cebinden ip , bıçak ve silah çıkardı. %100 psikopat olduğumu yeni fark ettiğimi anlamıştım.

"Son defa soruyorum geliyor musun? "

Bir süre düşündüm, bu psikopatın yapmadığı şey yok, bunu da yapar.

"Gelirsem ne olucak?"

"Bilemem, psikolojime bağlı. Sinirlendirmesen çok kötü şeyler olmaz , ama sinirlendirirsen orasını sen düşün..."

O böyle dedikçe hem sinirleniyor hemde korkuyordum.

"Son defa soruyorum geliyor musun gelmiyor musun? "

'Yaa kızlar neredeyseniz gelip beni kurtarın 'diyordum içimden .Korkumdan gitmeye karar vermiştim . "tamam geliyorum, ama bana zarar vermiceksin."

"Sende bana zarar vermezsen anlaştık."

"Ben sana napabilirimki?!"

"Sinirlendirme , yeter . Hadi çıkıyoruz. "

Anahtarı alıp çıkmıştı. Bu psikopat her estiğinde eve gelir diye düşünüyorken şimdi tel yok benden en ufak iz yokken beni nasıl bulacaklarr...

BESTE'NİN AĞZINDAN

Aslı Ve Zeyneple doktordan gelmiştik. Aslı biraz üşütmüş, çokta önemli bir durumu olmadığı için hepimizin morali iyidi.

"Melisss biz geldik. " Ses yok. "Hey Melis."

Aslı "Boşver uyuyodur. "

"Dur bi bakayım ben.

"AAAAAĞĞĞĞĞ!!!"

Zeynep "Ne oluyo Beste!?"

"Kapı kırılmış Melis yok!"

Aslı "Neee! Cenkeri ara Beste çabuk."

"Alo Cenker Melis yokk..."

Cenker "Hay ben... Aradığımda telefon kapandı anlamıştım bir şeyler olduğunu, zaten size geliyordum. "

"Melis'in odasının kapısıda kırılmış.. "

Cenker "Neeee ! Hemen geliyorum !"

CENKER'İN AĞZINDAN

Daha hızlı gidemdin dimiii Cenker , ahh ahh . Daha önce gitseydim şimdi Melis , o şerefsiizn yanında değil benim yanımda olucaktı . Napmış olabilirdi Melisime ! ona bir şey olursa yaşayamazdım. Allah kahretsinn ! Allah kahretsin!!!

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin