ARKADAŞLAR 1 HAFTALIK SEZON FİNALİNDEN SONRA BOMBA GİBİ DÖNDÜM BOMBA GİBİ OLAYLAR SİZİ BEKLİYOR. MÜTHİŞ BİR HABER DAHA VERİCEM YAZILALRIM ÖDEVLERİM BİTTİ ARTIK DAHA GÜNDE DAHA FAZLA BÖLÜM YAYINLICAM VE SİZ SEVGİLİ OKUYACILARIMI MERAKTA BIRAKMIYACAĞIM. İYİ OKUMALAR :)
MEDYADA:YAREN VE EMİRHAN , BELKİDE EMİRHAN'I SON GÖRÜŞÜMÜZ KEYİFLİ OKUMALAR ...
*****
MELİS'İN AĞZINDAN
Emirhan 2. Ameliyattan çıkmıştı, yoğun bakımda canıyla cebelleşiyordu. Yaren aynı hep ağlıyor, durmadan sakinleştirici yiğiyordu. Kaç gündür böyleyiz saymadım bile. Ama artık biran önce Emirhan uyanması gerekiyordu, yoksa hiçbir şeyi öğrenemiyecektik, elbette mantıklı bir açıklaması vardır...
Yaren'e baktığımda Yaren birden çığlık atıyordu!
"YARENNNN YARENNN NE OLDUU EMİRHAN'A BİR ŞEY Mİ OLDUU YARENNN?!!"
Şuan ağzım yüreğime gelmiş, Yaren'in yanına koşuyordum.
"Meliss , Emirhannn Emirhan beni bırakmıyor beni bırakmayacağını biliyordumm , Melisss Emirhann uyanıyorr!"
"Neeee , işte bu yaaa ..."
Hemen koşup hastanenin kantine gitmiştim, bizimkiler orda olmalılardı. Cenker ve Demir'i görüdğüm gibi;
"Aşkımm Emirhan Uyanıyorr..."
Demir bunu duyunca sevincinden mi şaşkınlığından bilmiyorum ama elimdeki kahve bardağın düşürdü ve koşmaya başladı . Hepimiz oraya koşuyorduk, resmen sürü halinde.
Enes bana bakarak " Şimdi mi uyandı Melis?"
"Evet Enes , Yaren gördü..."
Cenker'e dönerek"Siz burda surun ben doktoruna haber verip geliyorum" diyip doktorun yanına gittim...
"Doktor Beyy , Emirhan uyandı."
"İmkansız bu , daha yeni ameliyattan çıktı. Hemşireee!! Hemen 210 numaralı hastasına gidiyoruz , kontrol yapılacak!"
Çok garip neden bu kadar sert ve endişeli konuşuyordu ki tam tersi sevinmesi gerekmez miydi?
Bütün soruları kafamda tasarlarken Cenkerler'in yanına gelmiştim , Doktorda Emirhan ' ın odasına girmişti. Yaren çok seviniyordu , ama bu işte bir terslik vardı.
Demir bana şaşkınca " Melis neden böylesin, bir şey mi oldu ?"
"Demirr, şey gariba..."
"Ne oldu Melis lafı ağzında geveleyip durmaa ..."
"Demir sanırım Emirhan'ın bu kadar erken uyanması pek normal değilmiş yani doktor imkansız dedi ve telaşla hemşireleri topladı ."
Aslı bana bakarak" iyi de uyanmasında bir sakınca var mı Melis ? Yani sen sağlık okuyorsun bilmen gerekmiyor mu?"
Onlara bakarak " Aslında bazı hastalar bu durumdayken bazı kabuslar görürler ve refleks olaraktan uyanır gibi olurlar fakat uyanmamışlardır. Yaren şimdi sana bir şey sorucam ve ban doğruyu söyliceksin? Emirhan gözlerini açtığı gibi kapattı mı? "
Bunu dememle Yaren ağlamaya başlamıştı. Sanrıım sorunun cevabı belliydi ve doğru tahmin yapmıştım. Doktor'un kapıdan çıktığını görünce hemen yanına gidip "Refleks mi?" Aslında bu soruyu korkarak sormuştum...
Doktorda " Maalesef ki refleks. "
Bunu duyan herkes yıkılmıştı. Eyy hayat niye bize bunu yapıyorsun, tam umutlanmışken niye herkesi yıkıyorsun neden neden Emirhan bunu hak etmiyordu, hiçbir şeyi hak etmiyordu.
*****
3 GÜN SONRAEmirhan ameliyattan çıkalı 3 gün olmuştu. Fakat hiçbir haber ve gelişme yoktu. Ne bir gelişme ne de bir gerileme vardı.
Yaz tatilimiz berbat geçiyordu. Mutlu olucaktık, ama yine mutlu olamadık. Neyse ki her şey düzeleceğini umuyordum daha koskocaman 2 ay vardı önümüzde. Bugün eve uğramıştım, üstümü değiştirip biraz kafa dağıtmak için evi toplamıştım zaten herkes hastanedeydi.
İşte beklenilen tekefon Cenker arıyordu, yalvarıyorum kötü bir haber olmasın korkarak telefonu acmıştım.
"Cenker kötü bir şey yok de bana , lütfen."
"Melis, sakin ol tamam mı?"
"Ne oldu Cenker, Emirhan'a bir şey mi oldu?"
Ne oluyordu atkadan ağlama sesleri geliyordu, "CENKERRR NE OLDUU EMİRHANN !!"
"Melis Emirhan ilgili bir haber yok! Bir dinleee !"
"Ee peki bu ağlama sesleri ne ?!"
" Enes "
"Eness mii?!!"
" Vurulmuş."
"NEEEE VURULMUŞ MUUU ? Nasılll Cenkerr " sesim gittikçe azalıyordu , başımın döndüğünü hissedip duvara yaslanmıştım.
"Peki Enes iyi mi?"
" Gayet iyi kurşun sıyırmış!"
"OFF CENKER AĞZIM YÜREĞİME GELDİİİ, BUNU DAHA ÖNCE SÖYLEYEBİLRDİN " diyip bağrınmaya başladım.
" Ben sana dinel diyorum dimii Meliss!"
"Tamam hadi kapatıyorum biraz uyuyucağım bir şey olursa arayın beni..."
"Tamam canım bu arada akşam gelmene gerek yok biz burdayı kaç gündür. Yarenle birlikte harap oldun bugün biraz dinlen tamam mı?"
"Hayırr Cenkerr gelicem..."
"Melis bir kezde inatlaşma dediğimi yap , dinelemeyince başına neler geldiğini hepimiz biliyoruz DİMİİ!"
"Tamam gelmiyorum ya hadi öpüyorum bb"
Yatağıma yatıp derin bir uykuya daldım.
*****
Off telefon rahat durur mu bu telefon! Aaa Emirhann ve saat 3:30 tehilkeli(!) Arayan kişiye bakmadan açtım.
" Efendimm" uykulu bir sesle.
" Meliss"
Tanıdık sesi duyunca ...
"Efendim Cenker"
"Canımm Emirhan titriyor ve doktoru da 1 saat önce kafasını çarptı , kaza sonucu ve şuan adam ameliyatta . Bşr tek bize sen yardımcı olabilrisin. "
" Nasıl yaa başka doktor yokk muu!??"
" Canım hemen gel , bir iş yerinde yangın çıkmış ve çoğu doktor şuan da ameliyatta."
" Tamam hemen geliyorum"
Hemen hazırlanıp arabamı çalıştırdım. Hızlı bir biçimde arabayı kullanmaya başladım. Kısa süre sonra hastaneye vardığımda resmen koşarak Cenkerler'in yanına ulaşmıştım.
"Ne oldu Cenker!"
"Görüdğün gibi"
Resmen Emirhan titriyordu ama nedenn ? Hemen yoğun bakıma girip üniversitedeki derslerde uygulamalı olarak gördüğümüz dersler aklıma geldi ve kan değerlerine baktım normale dönmüştü, o zaman yoğun bakım soğuk olduğu için titriyordu yani demek oluyor ki bu durumu normale dönüyor. Uyanması an meselesi. Üsütnü örttüğümde birazcık daha titremesi azalmış gibiydi.
YA-REN ...
EMİRHANN , Emirhan beni duyuyorsan balını hafifce salla ...
Sallamıştı refkeks değildi.
"Emirhan şimdi kendini yorma tamam mı? Yavaşca nefes al . Ağrın var mı?"
"Bi-razz"
"Tamam şimdi dinlen tamam mı ? İstiyorsan uyuyabilirsin..."
"Yaren nerdee?" Diye fısıldamıştı.
"Yaren şuan dışarıda uyanmanı bekliyor, onu yanına getirmemi ister misin?"
"Evett"
"Tamam bekle , sakın kendini yorma ve oksijen tüpünüde çıkarma!"
Hemen Yaren ve dışardakilerin yanına gittim.
"Sanırım beklediğimiz haber geldi. EMİRHAN UYANDIII"
" NEEE " diye herkes sevinç çığlığı atıyordu.
"Yaren benimle gel, Emirhan seni görmek istiyor."
Yaren büyük bir sevinçle hemen beni takip ederek yanıma geldi.
Yaren Emirhan'ı görünce ;
"İyi misin?"
Emirhan da ona gülğmseyerek "Seni gördüm daha iyi oldum."
Yaren de çaktıramamaya çalışsada tebessüm ediyordu.
Aralarına girip" Aranıza girmek istemzdim ama bence dışarıda da meraktan çatlayan diğer arkadaşlaeınıda burayı alıp kısa bir görüşmeden sonra seni dinlendirelim."
Kapıdan dışarı çıktığımda "Hadi gelinn " dedim.
Herkes gelmişti. Yaren bana bakarak " Melis ben bi lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıyım " diyip odadan çıkmıştı.
Emirhan bana bakarak" Evet Melis Hanım üşüdüğümü anlayıp beni örtüğünüz için saolun . "
Bende gülümseyerek"Tıp okumanın faydaları "
Demir lafa girerek" Evet Emirhan anlat baaklım neden bu kadar hızlı gittin ve arabayı durdurmadın?"
Emirhan lafa girerek " Evet sorguya başlayalım. Arabama bindim yolda biraz hız yapmıştım ama abartıcak kadar değil yollar boştu diye hız yapmıştım, sonra telefon gelmesiyle yavaşlayıp arabayı sağa çekip durdurdum. Telefonu açtığımdA tanımadığım bir ses Yaren elimizde dedi. Sonra Yaren'in sesini dinlettirdiler bana. 'EMirhan kurtar beni !' Diyordu. Ben sinirimden hız yaptım . Seni arıcaktım Demir. Yavaşlayacakken birden yavaşalayamadım frenler tuttmuyordu. Nasıl tutmuyor bilmiyorum. Sonra da anladım ki tuzağa düşmüştüm . Vitesi düşrüdüm ama yinede yavşalamadı o anda kamyon çıkmıştı ve çarpmamak için direksiyonu sağa kırdım ve durum ortada..."
O anda kapının ordan ağlama sesi duyduğumda Yaren'i görmüştüm. Emirhan onu kurtarmak için hız yapmıştı Yaren için. Yaren hemen koşup Emirhan'a satılıp ağlamaya başlamıştı .
"Seni çokk seviyorum Emirhan çok seviyorum..."
Emirhanda gülümseyip" Bende canım bende!"
Demir de sinirden yumruğunu duvara geçirmişti. O anda Demir'in bağırmasıyla irkilmiştim.
"Kimm yaptıı bunu lann kim ! "
Kapı tarafından gelen sesle;
"BEN EVLAT!"EVETTT ARKADAŞLAR EMİRHANN ARAMIZDAA TABİKİDE ÖLMİYECEKTİİ. ONU HAYATTA TUTAN YARENDİ ZATEN . UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
ПриключенияKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)