Medyadaki:Melis"Aaaaa, kimse yok mu ? İmdattt yangınn var ! "
İç sesim "Yangın var yangın var ben yanıyorum. Allah kahretsin seni iç sesim , espirinin zamanı değil."
Yaaa Allah seni bildiği gibi yapsın Demir kilitleyip gitti. Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım, astım hastası olduğum için daha çok etkilenmiştim. Odayı dumanlar sarmıştı, artık odanın banyosuna girip kapının altına bezi ıslatıp koydum, açıkcası neden ıslattım bilmiyorum ama filmde görmüştüm. İyice korkmaya başlamıştım.
Demir nerdesin yaa??!! Çıldırıcam yüzümü soğuk suyla yıkadım fakat duman bütün odayı sarmıştı, her şey bu kadar mıydı? Yangında öleceğim aklıma gelmezdi açıkcası.DEMİR'İN AĞZINDAN
Bugün Melisle başbaşa zaman geçiricek , gönlünü alacaktım, bu olaydan çok sarsıldı. O yüzden onun sevdiği yemekleri alıp yola koyuldum, güvenliklerde çoğu izine ayrılmıştı, rahatsız etmemeleri için 5 güvenlik yeteceğini düşündüm. Offf bu trafik ne yaa?!
Melis şimdi sıkılmış kurtulmak için bin takla atıyordur...
Çete "Aloo abi.""Ne var!"
Çete"Abi buluşalım mı ne zamandır klüblerde filen takılmıyoruz.""Yok bugün Melisle planım var."
Çete "İyi . Bizde çeteyle takılalım bari."
"Takılın bari."
Çete "Abi keyfin yerinde olduğu ne kadar belli, espirimi onayladın resmen."
"Tamam , abartmayın..."
Çete "Hadi görüşürüz abi..."
Demir "Tamam, hadi iyi eğlenceler."
Eve gelidiğimde arabayı garaja park ettiğimde güvenlikleri göremeyince açıkcası şüphe duydum, nerde bu bu adamlar bok vardı kaybolcak. Ne olmuş lan burda!!
"Halil, Ahmet uyanın lann ...."
Güvenlikler niçin bayıltılmış. MELİSSS...
Hemen eve yöneldiğimde kapıyı açmamla dumanların gelmesi bir oldu. NE OLDU LANN BURDAAA MELİSS ...
Hızlıca merdivenleri çıkıp, odanın kapıısnı kırarak girdim Melis yoktu,MELİS..
Sonra banyo gelip hemen baktım.
Meliss, Melis uyann Melisss...
Hemen kucağıma alıp koşarak evden çıkmıştım, baya zehirli gazı solumuştum, MELİS MELİSİM Gözlerini aç Meliss...
Hemen arabaya koyup bizim tayfayı aradım."Aloo Lann ! hemen Evdeki yangını kim çıkardıysaaa buluyosunuz, yoksa bu dünyayı yakarım lannn!!!..."
Çete "Sakin ol abi ne oldu ne yangını!?"
"Ulann Melis'i o odaya kilitlediğim güne lanet olsun!!! " Her şey benim yüzümden olmuştu...
Hastaneye vardığımızda hemen müdahale etmişlerdi...
Onu öyle izlemek içim içimi yiğiyordu... Ulan bunu kim yapar hangi şerefsiz..."ARDA ULAN ARDAA ULANN GEBRTİCEM OĞLUM SENİ CANIMI ACITMAK NEYMİŞŞ GÖSTERİCEM SANA LANNNN !!"
Hemşire "Bey efendi hastalar var , bağırmayın lütfen!"
"Ya sabır , ya sabır git işine hemşire, benim derdim kendime yetiyo bide seninle mi uğraşıcam lan ben ..."
Çete "Aloo abi ... En son kamera kayıtlarında silinmeye çalışılmış ama eror verilmiş bir kayıt bulduk ve en son adamları bayıltan kişi..."
Doktor "Hastayııı kaybediyoruzz çabuk olunm hemşire koşş çabuk getirinn!!"Ne oluyo Melis MELİSSS...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)