MUTSUZLUK

296 12 0
                                    

MELİS'İN AĞZINDAN

Kapıdaki kim diye merak ederken o anda karşımda Cenker'i gördüm. Eyvahh her şey yanlış anlaşılacaktı.

Cenker'in gözlerinden sinirden ateş fışkırıyordu resmen içeri girmişti.

"Melisss !"

"Cenker burda ne işin var senin? "

Demirde lafa girmişti , şerefsiz.

"Cenker çıkar mısın odadan?"

"Ne diyosun lan sen!! " resmen kükremişti.

Cenker Demirin yüzüne yumruğu geçirmişti . İşte şimdi yandık. Çok kötü Demirle kavga ediyorlardı. Ben bağırmaktan başka bir şey yapamıyordum. Bileğim incelicek zamanı bulmuştu. Sesleri duyan Eneste ayırmaya çalıştı. Sonra sinirlenip Cenker odadan çıktı.

CENKER'İN AĞZINDAN

Doktor hastaneden çıkmama izin vermişti. Çıkış işlemlerini halledip Melis'i aramaya başladım. Sonra çığlık sesi duydum, o tarafa doğru gittiğimde Melis'in sesini duydum. Koşarak kapıyı açtım , Demir bana bakarak ' şansını kaybettiğin' dediğinde çok sinirlenmiştim. Acaba Melis'in suçu var mıydı? Tabiki de yoktu. Ya Melis'e bir şey yapmadıysa beni sinirlendirmek için öyle dediyse ! İnanmıyorum naptım ben onların yanında onu bıraktım. Hemen koşarak hastaneye döndüm. Aynı oda da bağrışma sesleri geliyordu, hemen içeri geldim . Melis'in dudağı kanıyordu. Ağlıyordu.
Hemen Melis'in kolundan  çekip onu ordan koşarak uzaklaştırdım.

"Ne olduu hee beni onların yanında bıraktığını yeni mi aklına geldi ? Sana ihanet etmedim anlıyor musun? Beni zorla götürdü oraya , yürüyemiyordum."

"Birincisi niye yürüyemiyorsun? İkincisi neden dudağın kanıyor ? Otur şuraya dudağını silelim."

Demirle nasıl karşılaştığımı anlatmıştım.

"Bileğimi incittiğim için yüreyemiyorum  Dudağım kanama sebebide sen odadan çıktığın zaman ben ona niye yalan söylediğini söyledim ve sinirliydi . Tam o anda kalktığımda , kolumu tuttu. Ben yine hamle yapınca Enes beni tuttu ve Demir bana tokat attı. Sonra çığlık attım. Sen geldin zaten."

Ben nasıl Melis'i orada bırakırdım. Melis'in bana ihanet ettiğini nasıl düşünebilirim. Odaya girdiğim zamanda düşündüğüm gibi bana yalan söylemişti, aslında hiçbir şey kaybetmemiştim. Fakat Demir'in Melisle uğraşmasının sebebini tam olarak anlamamıştım ve Melis'in eski sevgilisinin orada ne işi vardı?

MELİS'İN AĞZINDAN

"Melis , Enes'in orada ne işi vardı?"

Çok güzell .

"Demir'in kardeşiymiş bende yeni öğreniyorum."

"Nee ! Demir ve Enes ikside çok tehlikeli seni çok sevdiğimi  biliyorlar, zayıf yerimden vuruyorlar."

Cenker'in bu lafları çok hoşuma gidiyordu.
Cenker beni eve bırakmasını evde dinleneceğimi söylemiştim. O da kabul etti.
Eve girdiğimde  ses yoktu.

"Kızllarrr. Ben geldim."

Ses yoktu . "Aa bunlar bensiz nereye gidiyolar eğer alışverişe gittilerse onları sorguya çekerim " derken gülümsedim. Cenker gülmeye başladı. Keşke hep bu kadar mutlu olsak.
Hemen kızları aradım fakat hiçbiri cevap vermedi mesaj attım ama cevap yok. Demir'in onları tehdit ettiği aklıma geldi.

"Demir Onlara bir şey yapmasın . Kesin kızları kaçırdı. Olamaz,  onlara bir şey olursa benim yüzümden , offf off!"

"Bişi olmicak. Atla arabaya Demir'e gidiyoruz. "

"Sen evini nerden biliyosun ve adamı nerden tanıyorsun?"

"Uzun hikaye sonra anlatırım ."

Uzun bir yolcuktan sonra Demir'in evine gelmiştik. Kapı açılınca şok olmuştum. Kızlarrr !

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin