HER ŞEYİN BEDELİ VARDIR ...

100 7 4
                                    


ÖMER'İN AĞZINDAN

"Faruk kim oğlum yaa !?"

Zeynep " Ne biliyim !"

Musa Erdemle , Faruk denilen adam bir şeyler daha konuşup tokalaşıp arabaya binmişlerdiler. Cenker'in tuzağına düşerek pisi pisine Melis'i kaçırmalarına resmen yardımcı olduk, ne aramaya orda Cenker'i dövmemiştik ki !! Hemen arabaya binip , adamları takip etmeye başladım.

Beste " Ne oldu, nereye gidiyoruz?"

Cem " Beste kes ya !"

"Sen kes Cemm ya ! Şurda adam akıllı doğru düzgün soru sorduk verdiğin cevaba bak ."

"Tamam yeterki sus Beste , anlatıcam."

Onlar atışmaya devam ederken ben Melis'i düşünüyordum. Adamlar hem bizi fark etmemeleri gerekti , hem de onları kaybetmemem lazımdı. Şimdi Demir ve çetesi de yanımızda olsaydı , işimiz daha kolay olurdu. Hepimiz sessizliğe bürünmüştük, kimseden çıt çıkmıyordu.  Yol boyunca takip etmiştim, bir evin önüne gelmiştik. Daha önce hiç görmediğim bir ev.

"Ee napıcaz şimdi?"

Aslı "Bence eve gidip şu Faruk kimmiş diye bir araştıralım , sonuçta şimdi yerlerini de biliyoruz."

Beste " Bence de . Ama ya takip edildiklerini anlar da ev değişikliği yaparlarsa , sonra Melis'i nasıl bulmayı planlıyorsun?"

"Mantıklı düşünsenize biraz. Emre ve Cem burda kalır , araba da onlarda kalsın bir gelişme olursa da takip eder bizi ararsınız."

Zeynep" Ben de kalırım biirine bir şey olursa size haberdar ederim."

***

Eve geldiğimizde Musa Erdemle ilgili haberlere bakmıştık ve yeni işbirliği yaptığı şirketin ismi yazıyordu. Hemen şirkete girip araştırma yaptığımızda başında kişi Faruk Kişisi olduğunu öğrenmiştik. Adamı internetten bilgilerine hayatını araştırmaya başladık. Araştırma yaparken birde oğlunun olduğunu öğrenmiştik.

Beste "Oğlunun Adı ne onu da araştıralım."

"Baran Araf."

" Ee hakkında bir şey bulabildin mi ? kaç yaşındaymış neyin nesiymiş."

"Bizimle yaşıt , babasının şirketinde de çalışıyormuş."

"İyi ya çocuğun izini de bulabiliriz."

"Aynen öyle , dur cemler arıyor."

"Efendim Cem , bir gelişme var mı?"

"Abi şu Faruk yanında biriyle çıktı, tahmin et o kişi kim ?"

"Kim , Melis falan mı?"

"Hayır Demir, Demir'in yüzü kan içindeydi. Anlayacağın arabaya bindirdiler ve ben şimdi taksiye atladım . Onları takip ediyorum. Emre de başka biri daha çıkarsa o kişiyi takip edicek , yerleri tamamen araştırıyoruz. Kaç mekanları var bunların anasını satayım yaa!"

"Oğlum sakın kaçırmayın, bizde Bestelerle bir şey daha bulduk . Baran Araf . Faruğun oğlu , bizim yaşıtımızda aslında aklımda bir plan var."

"Mesela?"

"O da kendimde saklı kalsın zamanı gelince söylerim."

"Neyse ben kapatıyorum ."

***

"Beste , senle ilgili bir planım var. Melis ve hepimiz için bunu yapmamız lazım. "

"Neyi Ömer?"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin