ARDA'NIN AĞZINDAN"AHH Beste ahh her şeyi bozdun!! Ne işi vardı senin ORADAA!! "
Beste "Kess sesini ben burda canımla cebelleşiyorum, sen bana hesap soruyosun !"
"Tamam dayan geldik!!"
MELİS'İN AĞZINDAN
AH Beste beni kurtarıyım derken kendi canından olucaktı. Hayvan Arda pisliği bağladı gitti yaa...
Off Cenker off nerdesin ya hayatım..."Arda Beste nasıl?"
"Gayet iyi kurşu. bacağını sıyırmış..."
Gerçekten hiçbir şeyi yokmuş kızın töbe ya!
"Beni burda tutmicaksın dimi..."
"Şimdi seninle bir oyun oynicaz... Bu teklifim sayesinde sana bu arada hiçbir şey yapmicam. Ama sözümden çıkarsan olucakları sen bile düşünme. Her yerde seni izleyen adamlarım olucak !!"
"ne istiyorsun söyle!! "
"Ha şöyle , sana planımı anlatmicam, sadece yaşayarak göreceksin ."
"Ne yapmamı istiyorsun!"
"Aa ağlama güzelim, sana hiç yakışmıyor! Cenkerden ayrılacaksın!"
"Neeeee hayır hayatta öyle bir şey yapmam aklından bile geçirme Sakınn!!"
"Çeteee!! Alın ilk teklifimi kabul etmedi , en baştaki gibi cezalandırın."
"Aaa hayırr sakın tamam ayrılıcam."
"1 daha bu şansı vermem haberin olsun! Arıyorsun !"
"Alo Cenker!"
Cenker "Canımm sen nerdesin telefonlarını açmıyorsun, kaç saatlik yola çıktınız lann!"
"Bağırma Cenker bağırma..."
"Tamam sen ağlıyor musun ?"
"Hayır."
"Yalan söyleme bana!"
"Cenker BİTTİ!! Yolun sonuna geldik , hayatımda artık senin gibilere yer yok . Bir daha beni arama hoşçakal!" Bunları söylerken Arda başıma silahı dayamıştı.
"Ne diyosun sen dalga geçme benle.!!!! melisss yüzüme kapatmaaa!!!" Yüüzne kapatmıştım , offf off...
CENKER'İN AĞZINDAM
AAAAA allah kahretsinnn !!! Neden neden . Bir nedeni olmalı . Melis ağlıyordu. Kesin o pislik tehdit etti, bu işte bir iş vardı. Aahh .
"Alo Kerem adamları topla... Aramya gidiyoruz. ARDAYI!!"
MELİS'İN AĞZINDAN
Allah cezanı verisn, allhın cezası senden nefret ediyorum, nefret ediyorum!!! Aa hayır olamaz yaa hayır ya !!...
Arda "Ne sulu göz çıktın be!"
"Şimdi napıyım, kendimi bıçaklayayım beni tehdit ederek mi geçicek söyle lannn !!söyle hee böyle mi gçeicek benim hayatım ben hiç mutlu olamayacak mıyım, herkesin cezasını ben mi ödeceğim söyleee!"
Çete "Abi bu kız çıldırdı! Deli olmadığından emin misin?"
Arda "Susun lan dalga geçilecek zamn değil! MELİS SAKİN OLUR MUSUN BİRAZZ!"
"Nasıl sakin olabilrim nasıll, canımdan çok sevdiğin Cenkerimi benim ayrılmamı istedin lannn nasıl sakin olayım."
Arda "Tamam be kes sesini!!" Diyip tokatı yapıştırmıştı ,hayvan!" arabaya su getirin! Melis biraz daha iyi misin?" Slağa bak salağa hem vuruyo hem de iyi misin diyor !?
"Değilim ve artık hiç iyi olmaya niyetim yok!"
"Şimdi eve gidiyoruz , dinleniyorsun."
Yolculuğumuz sessiz geçerken Cenker'in nasıl sinirlendiğini düşünüyordum, umarım benden vazgeçmez. Ben onsuz yapamazdım .
CENKER'İN AĞZINDAN
ARDANIN Aradığı telefonun sinyalleriyle bulunduğu alana gitmek için yola koyulduk. Melisim benden hayyatta vazgeçmez, bu işte bir iş vardı. Bütün adamlarımla gidiyordum. Yol boyunca melisi düşünüp durdum.
Melisle Ardanın eve girdiklerini gördüm.Cenker "MELİSSS!!!! "
Melis "CENKERRRR!"İşte Meliismin bana sevgi dolu gözlerime bakarak koşmaya başlamıştı.
"AAAA MELİSSSS!!!!!! DİKKATT ETTT."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AventuraKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)