توضيح مهم

2.6K 208 107
                                    

حبايب قلبي الحلوين ❤️

الكل أول لما شاف أن البارت اللي فات البارت الأخير مش عارفه ليه اتصدمتوا كدا.. الرواية دي لو فضلت اكتب فيها سنين مش هتخلص يا جماعه والله🥲😂 أنا قايله من الأول ان الرواية هتبقي طويله وأحداثها كتير.. قولت بقا اطلعلكم انهارده علشان أوضح كذا نقطه..

أولًا كدا.. أكيد فيه جزء تاني للرواية..

بخصوص بقا الجزء التاني..........
هينزل هنا عادي جدا وهينزل على طول كمان.. يعني هاخد استراحه كام يوم بس وهكمل كتابه عادي بس علشان أكون مجهزه أفكار حلوه ومتأخرش عليكم في التنزيل وحاجه بردو كدا تليق بيا وبيكم🙈❤️..

الجزء التاني هيكون جزء اجتماعي اكتر ومش هيبقي طويل زي دا يوم ما يبقي طويل اوي مش هيكمل التلاتين بارت.. مش هيكمل يا جماعه..🙃
مش هيظهر فيه شغلهم الا لو اضطر الأمر إلي ذالك.. الجزء اجتماعي بحت ويخص حياتهم هما بس..

غسق فين!!؟ الصخر هيعمل اي مع طارق؟!! سارة هتطلق من رعد؟؟ ليل هيقنع آسي؟؟ هارولان فين؟!! فين شاهي بعد ما حصل؟ عرفت حقيقة هارولان؟!! كل دا هنعرفه في الجزء التاني اللي هيكمل هنا عادي جدًا..

مكنتش حابه أعمل جزء تاني بس شوفت أن دا حل كويس علشان متهوش مني.. يعني تكون وقفه مش اكتر.. مش هيتغير حاجه مواعيد التنزيل زي ما هي وكل حاجه على ما هي.. أنا محبتش اعمل لغبطه ولا حد يقول طب دا مش آخر مشهد ولا اي حاجه من دي... فقولت افصل في النص واعملهم جزئين.. بس من الأول أنا قايله ان الرواية طويلة وأحداثها كتير وفيها مشاكل نفسيه بالكووووووم...

اخيرا بقا قولولي توقعاتكم عن الجزء التاني ولو فيه حاجه مش عجباكم أو فيه حاجه شايفين أنها ناقصه في الرواية وأنا مش واخده بالي اكتبولي..

انتظروا الاقتباس اللي هينزل بقااا🙈

وياريت اشوف تفاعل هنا من كل الناس اللي مستنيه الجزء التاني لأن دا هيعطيني طاقه ابدأ فيهم بسرعاااااااااااا

دومتم بخير.. كل الحب❤️🫂

وقعت في أحضان صخرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن