المواعيد الجديده🙈

1.9K 197 94
                                    

هلو هلو حبايب قلبي ❤️

إن شاء الله هرجع انزل الرواية من تاني بانتظام بس خلينا نتفق على شوية حاجات الأول..

1. التفاعل زي الزفت.. علشان كدا لو كل بارت نزلته موصلش لـ١٠٠ فوت أقل حاجه و٣٠٠ كومنت البارت اللي بعده مش هينزل حتي لو اضطربت اوقف الروايه كلها..

2. الرواية مش عجباكم.. والله يا جماعه اللي الرواية مش عجباه يمسحها من المكتبه وأنا مش جابره حد يقرأها.. أنا مش مطلوب مني اكتب روايه كل أحداثها بطل وبطله وقصه حبهم الجنان.. أنا مش بحب النوع دا من الرويات وأنا رواياتي فيها قصص حب بردو مقولتش حاجه بس فيها احداث..

لما تلاقو النهايه مش عجباكم ابقو اقعدوا اشتموا براحتكم، أنا مش بضايق مو النقد بالعكس أنا من الأول عارفه اني بميل لأنواع الرواية اللي بنطلق عليها (نكديه).. مش بضايق على فكره لما حد يقولي كدا بس لما الكلام يزيد عن الحد المفروض أنا عندي لسان زيكم على فكره وعندي ايد ممكن اكتب بس أنا محترمه الإنسانية والاحترام اللي اتربيت عليه.. غير كدا حضراتكم ممكن تقفلوا الروايه وتمسحوها خالص من المكتبه وكأن شئ لم يكن..

بالنسبه للناس اللي بتحب كتاباتي وطريقتي بس شايفين ان النكد اوڤر شويه😂😂👍
عندكم حق والله بس أنا رغم اني مش بميل للنهايه السعيده بس على طول بنهي نهاية سعيده حتي لو كانت مفتوحه، ومحدش يطلب مني اكتب روايات رومانسيه باحته علشان هدمر الدنيا لو كتبت رومانسي😂😂😂

طب بالله عليكم الرومانسيه عندي مش مختلفه!! أنا بقدر الرومانسيه الهاديه اللي كلها مواقف وكلام حلو دي 🥺❤️ غير كدا مش بقدر😂😂😂😂👍

3. هنبدأ من يوم الاتنين يعني بكره.. يومين في الاسبوع بس لو لقيت تفاعل خليهم ٣ ايام وكل لما بارت يعدي النسبه الاي اتفقنا عليها هنزل كمان واحد حتي لو هنزل اتنين في اليوم🙈 مفيش دلع بعد كدا..

4. اتنين وخميس.. مواعدنا اليومين دول كل اسبوع وفيه زياده كمان حسب التفاعل..

عايزه اشوف تفاعل حلو علشان مزودش جرعة النكد وأنا معنديش يا أما ارحميني في الحاجات دي😂😂😂

وقعت في أحضان صخرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن