Final

3.9K 194 89
                                    

Keyifli okumalar.

🃏

"Evlenek bence, evlensene benimle. 5 dakikalık iş, evlenip gelelim."

-

İlk konuştuğu zaman gözlerim dolsa da, şimdi gülüyordum. Bu kadar romantik kalması bile onun için büyük bir şeydi.

"Böyle dediğine göre muhtemelen benim cevabımı da biliyorsun." Deyip parlayan harelerimizi birleştirdim.

Resmen birçok kişinin hayalini yaşıyordum şu an. Eyfelin üstünde evlilik teklifi almıştım ve bu duygu kelimelere sığmazdı. Çok farklı hissediyordum.

Sevdiğim adam bana evlenme teklifi ediyordu. Dahası var mıydı?

İki eli belimi sardığı gibi beni kendine çekmişti. Sessiz bir edayla, "Benim olmak istediğini senden duymak istiyorum." Deyip dudaklarını çeneme yasladı.

"Seninle bir ömür yaşar, hayatımı paylaşırım. Seninle evlenirim, evet." Dediğimde dudaklarının gerilmesiyle gülümsediğini anlamıştım.

Geri çekilip, arka cebinden kırmızı kadife kutu çıkardı. Kutuyu açmaya çalıştığında ellerinin titrediğini farketebiliyordum.

"Elini uzat bakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Elini uzat bakalım."

Yüzüğü parmağıma geçirdiğimde elime bakıp, gülümsedi. İkimizin de çehresinde aynı sima vardı.

"Opal elması diye geçer kuyumculukta. Gerçek ismi ay elması ya da ay taşı. Sevdin mi?"

Gözlerimi yüzükten alıp ona çevirdim. Saatlerce sarılmak ve hiç bırakmak istemiyordum şu an onu.

"Çok sevdim, rengine bayıldım."

Gülümseyip, "Aslında bunun bir hikâyesi var."

İnsanların arasından sıyrılıp, bir kenara çekildik.

"Neymiş?" Deyip merakıma yenik düştüm.

"Yunan mitolojisinde Ay Tanrıçası Bendis'in aşık olduğu yıldızı tozları olduğuna inanılır. Ay yörüngesindeki yıldızlardan birine aşık oluyor Bendis. Ama mitolojide tanrıça ve somut varlıkların birbirlerine aşık olmaları etik kabul edilmez."

"Kavuşamıyorlar mı?"

İlk sorumu yöneltmiştim.

"Sabırlı olsana." Deyip güldüğünde susmuştum.

Merak ediyordum sonuçta.

"Bu sebeple de Bendis yıldıza ona aşık olduğunu belirtmek için ayın çekirdeğinde bulunan opal elması götürüyor. Yani şu an taktığın yüzüğü. Yıldız ve Bendis'in birbirlerine aşık olduğunu Bendis'in babası Theia fark ediyor. Bu sebeple de yıldızı yer yüzünden patlatma neticesinde siliyor. Opal elmas ve yıldızın tozları birbirine karışarak da Ay Taşı'nı oluşturuyor."

Koca Bebek | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin