62.Bölüm

3.6K 247 40
                                    

Keyifli okumalar.

🪄

"Uzay!"

Çamaşır makinesiyle bakışırken karşılaştığım şeyle kaşlarım çatıldı.

"Ne oldu?" Diyerek yanıma geldiğinde elimle makineyi gösterdim.

"Makine bana çekmiş sanırım." Deyip ensesini kaşıyınca büründüğü sevimli tavıra gülümsedim.

"Bozulmuş mu?" Diyince olumsuz anlamda kafasını salladı.

"Balık hafızalı biraz. Hangi dereceye ayarlandığını unutuyor sürekli."

Gülüp; "Kime çekmiş acaba?"

"Sahibine." Deyip harelerini makineye ayarladı.

"Şu reise el atmazsan olmuyor." Deyince kahkaha attı.

"İlgi bağımlısı demek ki."

Onu onaylayıp, beraber oradan ayrıldık.

İkimizde salona geçerken, ortalıkta sadece biz vardık. Deniz teyze uyumuş, Uzay'da Güneş'i uyutmuştu.

Kanalları geçerken Uzay'ın telefonuna arama gelmesiyle dikkatimiz dağılmıştı.

"Kimmiş?"

Telefonu açmadan önce sorduğum soruya karşılık arama ekranını bana çevirdi. Javier'in aradığını görünce aramayı açmasını bekleyip, sessiz durdum.

"Efendim kanka?"

Telefonu bir elinde tutup, diğer eliyle beni kendisine çekti.

"Bu havada beni sikseler dışarıya çıkartmazlar." Dediğinde istemsizce kıkırdadım.

Ağzı bazen çok pis olabiliyordu.

"Oğlum gelmiyorum işte, çıkmam evden."

Eli saçlarımı okşamaya başkanken, gözlerimi kapattım. Mayışıyordum yavaş yavaş.

"Bu havada bir tek cuma çıkışı manitayı okuldan almak için çıkarım. Hadi eyvallah." Deyip telefonu çekti kulağından.

Yaslandığım göğsünden biraz ayrılıp, harelerimizi birleştirdim.

"Ne diyordu?"

Gözleri çehremi turlarken, kafamı tekrardan göğsüne yaslamamı sağladı.

Tam kalbinin üzerine.

"Bir şeyler yapalım diyordu da, hava çok soğuk." Diyince kafamı olumlu anlamda salladım.

"Manitayı okuldan almak için çıkarım diyordun, yarın gelsene." Deyip güldüm.

"Yeter ki sen iste, gelirim." Diyince gülmem gülümsemeye çevrilmişti.

Saç diplerimi öperken, ona sıkıca sarılmayı ihmal etmemiştim.

"Ben bi' fotoğraf buldum da, kilitli ekrana ekleyelim mi?" Diye sorunca kafamı kaldırdım.

"Bakim bakim."

Gülüp, "Bu huyun hiç değişmeyecek mi senin?" Diyince ben de gülmüştüm.

"Hangi huyum?" Diye sordum.

"Çocuk gibi heyecanlanman."

Koca Bebek | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin