Partnerleri seks yaparken ahegao yüzüne sahip olursa:W/Sanemi Shinazugawa, Kyojuro Rengoku, Tengen Uzui
•SANEMI SHINAZUGAWA
"Lanet kafanı dik tut."
Saçınızın uçlarını kalın elinin etrafında dolayan adam, başınızı yukarı çekiyor, bir acı şoku, parlak gözleriniz açılırken sızlanmanıza neden oluyor.
Yansımada, Sanemi'nin parıldayan, çıplak vücudunda ince bir ter tabakasının toplandığını, kaslarının kıvrımlarından ve yarıklarından aşağı damladığını görüyorsunuz. El bilekleriniz onun elleriyle o kadar sıkı bağlanmıştı ki, arkasında kötü bir morluk bırakacağı kesindi.
Sanemi'nin şehvetle aç gözleri mutlu bir şekilde müstehcen yüzünüze odaklanıyor. Ellerinde tam ve mutlak bir budala gibiydin, tıpkı itaatkar küçük bir oyuncak bebek gibi - ve bu onun tam da sevdiği şeydi.
"İşte bu, ben senin amını sikerken aynada aç kıçına bak, sürtük." Sanemi'nin boğazından yayılan derin hırlamalarının sesleri, açık saçık, ıslak tokatlarla birleşerek odanın içinde yankılandı. Penisini içine itti ve her zaman çok sıkı, hor kullanılan amınıza girmeye zorladı, sımsıkı duvarlarınızı belirli bir noktaya çarpmadan önce ezdi ve sürtündü. Aniden ağlamanıza neden olan o noktayı buldu.
"Orası lanet olası yer, ha? Seni oraya vurarak becermemi mi istiyorsun, kaltak?" Boğuklaşmış, kısılmış sesinizle nefes nefese soluyarak yanıt veririrsiniz, "Evet, Nemi siktir, evet! " Başka bir kelime etmeden, ellerinin size uzandığını, sizi boynunuzdan yukarı çektiğini hissediyorsunuz. Başını çeviren Sanemi ağzını seninkine bastırıyor, ıslak dili ağzının içinden kayıp gidiyor.
" Kahretsin, amın çok iyi hissettiriyor. İyi bir sürtük ol ve bu büyük sikle boşal, hadi-"
Birkaç hamle ile, klitorisinin sızladığını ve deliğinin erkekliğinin etrafında büzülmeye başladığını hissediyorsun. Belindeki tutuşu sıkılaşıyor ve kendini deliğine sıkıca gömüyor. Gözleriniz istemsizce geriye doğru yuvarlanır, ağzınızdan sıcak hava uğultuları çıkarken diliniz dışarı firar eder. Sanemi'nin lezzetli tohumu rahminizi tamamen doldurur, elleri teninizde gezinir ve sizi okşar.
Birkaç saniye içinde, bir sırıtışla dışarı çıkar, menileri senin uyluklarından aşağı sızar. O seni bırakınca neredeyse düşüyordunuz ama Sanemi sizi çabucak kollarına alıyor. Kıkırdayarak seni kollarında tutar, "O lanet suratı yaptın. O kadar iyiyim ha?"
"Bundan bahsetme Sanemi, utanç verici." Seni yatağa yatıran adam, yanına yatar, kollarını vücuduna sarar.
"Bu utanç verici şey, çok seksiydi. Ve şimdi o suratı tekrar yapman için ne yapacağımı tam olarak biliyorum. "
•KYOJURO RENGOKUKolların sıkıca Kyojuro'nun boynunu tutuyordu, kızarmış yüzü boynunun kıvrımına gizlenmişti. Gökyüzündeki yıldızlar, arabanızın sisli camlarından zar zor görülebiliyordu ve ikinizin de çırılçıplak olduğu gerçeğini saklıyordu, ön koltuklarda kıyafetleriniz vardı.