•genshin one-shot•

3.4K 89 58
                                    








KAMISATO AYATO


Ayato yatakta geçirdiğiniz vakitlere 'aşk yapmak' demeyi tercih ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Ayato yatakta geçirdiğiniz vakitlere 'aşk yapmak' demeyi tercih ediyordu. Seks, cinsel ilişki ya da en kaba tabirle sikişmek ona göre değildi.

Ayato bazı günlerde şaşırtıcı derecede çok tatlı olabiliyor. Özellikle geceleri, yoğun bir iş gününden nihayet eve geldiğinde ve sevgili karısını onun gelişini beklerken gördüğünde çok tatlı oluyor.

Bir süredir onunla evliydin ama Ayato seni Kamisato malikanesinde görünce sevgiyle gülümsemekten kendini alamıyor. Burası, şimdiye kadar yaşadığı uzun yıllarını geçirdiği yerdi. Çocukluğundan beri buraya "ev" diyordu ancak bu tanıdık kelimenin anlamı ikiniz tanıştığınız anda değişti: ev tanımı bir insan olabilirdi ve onun için o insan sendin.

Ancak, aylarca hatta yıllarca hayalini kurduktan sonra nihayet sana karım diyebilmesi, içinde bir şeylerin harekete geçmesine neden oldu.

Pek çok kişi ona geleceği hakkında her zaman sorular sormuşlardı; ne zaman varisi olacak? Emekli olunca yerini kim alacak? Kamisato soyunu devam ettirme planları var mı?

Dürüst olmak gerekirse, her gece bu sorular üzerinde kafa yoruyordu - düşünceler onun görevlerine odaklanmasını zorlaştırıyordu. Ayato, bir eş bulduğunda bu tür şeyleri geleceğin göstermesinin en iyisi olduğunu biliyordu ve yaptığı da tam olarak buydu: rahatlamalı ve hayatını birlikte geçirmek isteyeceği birini bulduğunda kendi ailesini kurmayı o zaman düşünmeliydi.

Artık hayatının aşkıyla, seninle, evlendiğine göre, o sorular ve düşünceler bir bir geri gelmeye devam etti. Ayato için bu daha önceden stresli bir konuydu. Bir aile kurma fikri onun için fazladan bir sorumluluktu. Birçok kişinin beklentilerini boşa çıkaracağından ya da sevgili ailesiyle geçirecek yeterli zamanı olmayacağından korkuyordu.

Ama artık onun eşi olduğun için bu düşünceler ve hayaller, kötü bir anıya dönüştü. Ayato, her boş zamanında, seninle kendi küçük ailesini kurduğunu düşünüyordu. Çocuklarınız için en iyi baba ve senin için en iyi koca olacağını biliyordu.

Bunları hayal etmesinin sıklığını artıran küçük şeyler: eve her geldiğinde onu selamlaman ve uzun bir günün ardından saçlarını okşarken kucağına uzanman, bu manzaraya hayrandı.

Kocan, evinizi çocuğunuzun sesi ve kahkahasıyla doldurmak istiyordu. Siz ikiniz oturup birlikte çay içerken onların bahçede koşuşturmalarını izleyebilirdi. Onlar ikinizin arasında uyurken yatakta onlara sıkıca sarılırdı.

Bu nedenle Ayato sonunda yavaş ama emin adımlarla düşüncelerini seninle paylaşmaya karar verdi. Senin de büyük sorumluluğu üstlenmeye hazır olduğuna emin olduktan sonra bunu yapacaktı.

Beklemediği şey senin kabul etmendi. Onunla aile kuracağın için heyecanlı olduğunu söylemen, dürüst olmak gerekirse onu ağlatabilirdi.

Tüm bunlar, siz ikiniz şehirdeki bir randevudan eve döndüğünüz zaman bir öğleden sonra oldu. Çok hoştu; birlikte geçirdiğiniz her andan zevk aldın. Üzerini değiştirmek için ortak yatak odanıza adım attığında, önce kocanın kıyafetlerini çıkardığını görünce şaşırdın. Ayato, paltosunu ve altındaki giysi katmanlarını yavaşça çıkarırken yüzünü duvara döndü - geniş sırtını ortaya çıkardı.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin