RYOMEN SUKUNA
Warning: Size kink, Corruption kinkSukuna, senin sevgilin ve partnerin olmayı kabul ettiğinden beri, onun üzerinde bıraktığın etkinin acı bir şekilde her zaman farkındaydı.
İlk başta bunu fark etmemiş ve basit duygular olduğunu düşünmüştü, ama ne zaman elinizi, parmaklarınızı birbirine geçirmek için alıp onunkine kıyasla ne kadar küçük olduğunu fark etse ya da ne zaman ona fiziksel bir şefkatle dokunmak, onu öpmek için parmak uçlarınızda durmak zorunda kalsanız, kollarını senin etrafına sardığında minicik kalman baş döndürücü bir şekilde onu uyarıyordu.
Senin, onun için çok küçük ve savunmasız olma fikrine bayılıyordu. Seni çok kolay kırabilirdi, tanrım bunu istedi ama bilmediği bir nedenden dolayı kendini tuttu. Asla olmasını istediğinden daha ileri gitmeye, öpüşmenizin daha günahkar bir şeye dönüşmesine asla izin vermez, çünkü eğer devam ederseniz, seni mahvetmek isterdi. Bunu şimdi yapmazdı. Hayır.
Yine de senin bu kadar istekli olmanı hiç beklemiyordu. Sanki seni sinirlendirmiş gibi kıyafetlerini çekiştiren sensin, saçına asılıp dudaklarını öpen ve kalçalarını onun üzerine sürten sensin.
Kucağında bile küçücüksün, ama yine de tereddüt ediyor, çünkü en uygun zaman mı? Bu o mükemmel zaman mı?
Sızlanan, yalvaran, nefes nefese bir tonla söylediğin şey onu uçurumun kenarına gönderiyor. "Lütfen, seni istiyorum," diyorsun, ellerin ensesini kavrayarak. Sana bakınca bir an gözleri parlıyor ve sonra "İlkim olmanı istiyorum" diye ekliyorsun.
İlkin.
Senin ilkin.
Kalbi arzuyla atıyor ve elleri beline yerleşirken hayvani bir hırlamayı tutuyor, parmakları cildine derinden batarken seni kaldırıp yatağın üzerine fırlatıyor.
Bunu o kadar kolay yapıyor ki, yatakta sekerken ağzın şaşkınlıkla aralanıyor, ciyaklamalarınız küçük odada yankılanıyor. Saniyeler içinde tekrar üzerinize geliyor, elleri elbisenizi iki yandan ayırıp mümkün olduğu kadar çabuk sizden koparırken, sizi açlıkla, hararetle, o kadar çok istek ve ihtiyaçla öpüyor ki. Sizin kıyafetlerinizi yerle buluşturduktan sonra kendi kıyafetlerini de aynı hızda çıkarır.
Onun büyük penisinin sertleştiğini gördüğünde gözlerinin ufacık büyümesinde, sırıtışını tutuyor. "Seni mahvetmemi mi istiyorsun, ha?" dalga geçiyor, sana doğru sürünüyor.
Avuçları karnınızda gezinir, göğüslerinizi okşar. Onları ellerine o kadar mükemmel şekilde sığdırabilir ki, avucunun içinde o kadar güzel ve zarif gözüküyorlar ki... Onları sertçe sıkarken altında titrersiniz, parmaklarınız bükerek meme uçlarınızdan birini sana gösterir.
"Sana hiç böyle dokunan oldu mu?" diye soruyor, sesi şaşırtıcı derecede derin.
Sızlanırsın, başını hızla hayır anlamında sallarsın. Dudakları sıcak bir şekilde göğüslerini emmeden önce dilini sertleşmiş tomurcuk üzerinde gezdirerek sana sırıtıyor.