•naruto one-shot•

3.6K 85 31
                                    





SASUKE UCHIHA

Onunla alay ettin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Onunla alay ettin.

Günün erken saatlerinde, önemli bir görevdeyken ona gönderdiğiniz o şehvetli fotoğrafı görünce, neredeyse boğulmak üzere olduğunu kabul edebilirdi.

Tüm şiddetli rüzgar ve savrulan yaprakların arasında bildirim sesini duydu, sevimli karısından birkaç fotoğraf aldığını fark etti... gerçi o fotoğrafları görünce son zamanlarda pek de sevimli olmadığını fark etti.

O kadar uzun süredir yoktu ki, senin yanında olmak için zar zor zamanı oldu. Görev için çağrıldığında seni ne zaman terk etmek zorunda kalsa kendini kötü hissediyor, bu kadar önemli biri olmaktan nefret ediyordu.

Sana zaman ayırdığında, her zaman doyumsuzca azgınsın ve seni suçlayamaz çünkü o da aynı durumda.

Sözlerle sevgisini belli eden biri değil, bu yüzden evinize girdiğinde sizi hemen yukarıya doğru kaldırıp yakınına çekiyor, dudaklarını sizinkilere bastırıyor ve o anda neresi daha yakınsa sizi oraya bastırıyor; kanepe, duvar, masa, zemin.

Bütün gün aklındasın, tek düşünebildiği şey sendin.

Her şeyden çok onun güvenliği için endişelendiğini düşünürsek, duruma göre birkaç gün, bazen aylarca gitmek zorunda kaldığında içini dolduran korku senin için daha kötüydü. Sasuke Uchiha olarak geri dönmeyeceğinden korktun; son uchiha, senin kocan.

Sonra aşırı derecede azgın olduğun, küçük şeyleri düşündüğünde dokunuşlarını hatırladığın ya da Hinata ve Ino'nun seninle seks hayatları hakkında kız sohbetleri yaptığı günler vardı.

Onunla birlikte olma dürtüsü vurduğunda bu ihtiyaçların karşılanamaması sinir bozucuydu. İki gün içinde evde olacağını bildiğin için, ona sabırsızlıkla bekleyeceği bir şey vermeyi düşündün.

Onu ne kadar özlediğini bilmesini sağlamalıydın.

Sadece beyaz bir crop, kumaşa karşı çıkık göğüs uçların vardı ve küçük pembe bir tanga giymiştin. Banyo lavabosuna doğru eğilmiştiniz, örgülü saçlarınız belinize değiyor ve sevdiğiniz adam için birkaç fotoğraf çekmek üzere kamera açısını ayarlamaya çalışıyordunuz.

Seni özlüyorum.

Onu şaşkına çevireceğini bilerek yaramaz bir sırıtışla fotoğrafları ve mesajı gönderirsin.

Sasuke itiraf etmekten nefret etse de utangaçtı. Özellikle de konu sana geldiğinde. İlişkide her zaman cesur olan sendin, ilk adımı attığın için bu kadar ileriye gidebilmiştiniz. Bunu saklamaya çalışıyor ama Sasuke kesinlikle umutsuz bir romantikti.

Seni o kadar çok seviyor ki, yaptığın her şeyde kıpkırmızı oluyor. Seni ilk kez çıplak gördüğünde ve ona nasıl göründüğünü sorduğunda kekelemeden edemedi ve o böyle davranırken gerçekten sevimliydi.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin