•jujutsu kaisen reaction•

6.9K 172 381
                                    






Ex husband headcanon's:



W/ Yuji Itadori, Megumi Fushiguro, Nanami Kento, Gojo Satoru, Geto Suguru, Toji Fushiguro



YUJI ITADORI

•Kızınızı eve her zaman erken bırakır. "Onunla hala 30 dakikam var bu yüzden beni kovamazsın." Der ve seninle vakit geçirir. Ve kızınızı her zaman erken almaya gelir. Böylelikle onun okuldan dönmesini beklerken Yuji'yi içeri davet etmen gerekir.

•Haftalık market alışverişlerinizden tut kişisel harcamalarınıza kadar her şeyin parasını öder. Eski kocan Yuji'nin parası hala tamamen senindir.

•Ailecek dışarı çıkmak için sana yalvarır. Teslim olacağını bile bile yüzüne öpücükler kondururken çok ikna edici olabiliyor. Sizinle lunaparka gelmesine izin veriyorsun.

•Sen koridorda durup kızın ile hangi ayakkabıları giymesi gerektiği konusunda tartışırken, eski kocan Yuji yanınıza geliyor. "Hey, neler oluyor?" Size doğru yürürken söylüyor. "Kızında senin inatçılığın var. Onunla başa çıkman lazım." Diye inleyerek odana girersin ve durumla ilgilenmesi için kızınızla onu baş başa bırakırsın.

•Lunaparkta yürürken kızınızı omuzlarının üstüne alıyor. Onlara bakıp gülümsemeden ve kolunu Yuji'ye dolamadan duramazsın.

•Yorgun bir günden sonda kızınızı yatırmak için evinize geliyor. Kızınız Yuji'nin kucağında otururken ve sen onun dişlerini fırçalamasına yardım ederken"Baba yatıya mı kalıyor?" Diyor. Ona bakıyorsun ve "Anne evet derse." Diye cevap vermeden önce sırıtıyor.

•Kızınızı uyuttuktan sonra seni duvara doğru iterken sana doğru yürüyor. Yavaş ama tutkulu bir öpücükle dudaklarını seninkiler ile birleştirmeden önce "Yuji, bunu yapmamalıyız." Diye mırıldandın.

•Bacaklarını göğsüne doğru katlayıp hala seninle göz teması kurmaya devam ederken "Seni seviyorum." Diye mırıldanıyor. Onun altında inleyen bir karmaşasın, bacakların titriyor ve tırnakların onun omuzlarına batıyor. "Bebeğim, sessiz kalsan iyi olur, kızımızı uyandırmak istemezsin."

•Geceyi sizde geçiriyor. Sabah koşan ayak sesleriyle uyanıyorsunuz. "Neler oluyor?" Diyorsun, Yuji'nin kolu hala sana sarılı bir şekilde dururken. Kızınız içeri girip yatağa atladığında sadece inliyor.

•Kahvaltıda güzel ailesine krep pişiriyor, sen kahveni yudumlarken, Yuji, kızınızı eğlendirmek için numaralar yaparken onu izliyorsun. Sana biraz fazladan krep vermeyi ve yanağına bir öpücük kondurmayı unutmuyor. Ona olan bakışlarını yakaladığında sırıtıyor. Kızınız okula hazırlanmak için yola çıkmadan önce "Babam daha sık kalmalı." diyor.

•Biraz daha yatakta kalabilmen için kızınızı okula o bırakıyor. Geri döndüğünde odanda makyajını yaparken seni izliyor. "O haklı biliyorsun, daha sık kalmama izin vermelisin."


"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin