TOJI FUSHIGURO X CHUBBY! READER
Toji'nin klanı gün geçtikçe büyüyordu ve babanız bunu fark edene kadar ikinci en büyük klan olmuştu, ikisi arasında sorun yaşamak istemeyen bir ortaklık doğdu.Her iki klan birlikte çalışır, baban barışı sağlar ve Toji'ye gelince, karşılığında seni karısı olarak alır.
Şaşırtıcı bir şekilde size burada çok iyi davranıldı, birisi size hep yemek getiriyor ve tüm işleri yapan hizmetçiler vardı.Toji çoğu zaman meşguldür, ne zaman eve gelse büyük bir olay varmış gibi karşılanırdı, bunu ne zaman duysanız, onunla yüzleşmek istemeyip hemen yatağa koşarsınız.
Sahte uykunuza devam ederken varlığını her zaman üzerinizde hissedebilirsiniz. Seni uykunda mı öldürecekti? Senden faydalanacak mıydı?
Daha sonra sırtı size dönük bir şekilde yanınıza yatar. Uyuduğunu düşünerek ona doğru dönerek omuzlarının yükselip alçalmasını izliyorsunuz.
Yara izleri ve sırtında kocaman bir dövmeye gözlerinizi kilitliyorsunuz.Seni neden istedi? Bir ablanız ve erkek kardeşiniz var, neden onlardan birini seçmedi? Her zaman sende özel bir şey olmadığını düşündün, her zaman gölgede kalıyordun, çünkü seni sürekli koruyan baban vardı, ama şimdi bakmaya korktuğun bir kocan var.
Ama 4 ay sonra işler değişti. Toji bir gün eve erken geldi. Banyodan bornozla çıkıp odanıza dönüyordunuz. Kapıyı açınca Toji yatağın kenarında oturuyordu. İçeri girdiğinizde gözleri sizinkilerle kilitleniyor.
"Utanma, kapıyı arkandan kapat." Sesi emrediciydi, sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi.
Onunla aynı tarafta oturuyorsunuz, sadece ondan daha uzakta.
"4 aydır uyurken beni alnımdan öpmedin, bana aşk dolu bir yemek yapmadın, ağzın ve vücudunla beni memnun etmedin." Bornozuna iyice sarılıyorsun, gerginsin.
"Beni hatırlamıyorsun değil mi? Kütüphanede tanıştığımız günü?" Şaşkınlıkla ona doğru dönüyorsun.
"Bir gün yanımdan geçtin, elinde kitaplar vardı ve içinden bir kağıt parçası uçtu. Seni takip ettim ve yaptığım için mutluyum. O günden sonra yanımda sana ihtiyacım olduğunu biliyordum."
"Sadece babamı şehirden kovmak istiyordun, o yüzden ona ulaşmak için beni kullanıyorsun."
Hızlı bir hareketle sizi yatağa geri iter ve üzerinize çıkar. Bornozunuz çözüldü, önünüzde açıldı, göğsünüzü ve kadınlığınız olduğu gibi ortaya çıktı.Kızardın, bornozunla vücudunu kapatmaya çalıştın ama seni durdurdu. Bornozun ucunu iterken bir elini göğsünüze koydu.
"Niyetim baban yüzünden seni kullanmak değildi ama neden bir taşla iki kuş vurmayayım?"