CHUUYA NAKAHARA
SFW•Sen şanslı bir kadınsın. Size gerçek bir tanrı ile çıktığınızı hatırlatmama gerek var mı?
•Chuuya ile Dazai Osamu tarafından resmi olarak Liman Mafyasına alındığınızda tanıştınız.
•Kahverengi saçlı adamın arkasından Mori'nin ofisine girerken Chuuya Nakahara'nın ateş kızılı saçlarını ve sert bakışlarını hemen fark ettin.
•Adamın çarpma anında sizi ezecek kadar güçlü bir gemi olduğunu biliyordunuz ama bu onu daha ilginç kılıyordu.
•"Oi, bu kim?" Chuuya vücudunu inceleyerek sorguladı. Dazai gülümsedi ve sana göz kırptı. "Y/n, çok güzel değil mi?"
"Hm." Bu evet demekti...
•Başlangıçta, Chuuya'nın varlığından nefret ettiniz. Son derece otoriter ve negatifti. Ancak, onun tavrına uyum sağladınız ve zamanla onu benimsemeye başladınız.
•Chuuya'nın tavrından bahsetmişken: Chuuya'nın sert sözlerinden rahatsız olmayın. Onun doğasını kabul etmeli ve ihtiyacı olan mutluluk kaynağı olmalısınız.
•Onunla flört ettiğinde yüzündeki ifade paha biçilemez.
•Chuuya'nın arabayı takip eden insanları ekmek için son derece hızlı kullandığı zamanı net bir şekilde hatırlıyorsunuz. Sıkıldığın için radyosuyla oynamaya başladın. Hoparlörlerden Doja Cat'in "Kiss Me More" şarkısı çaldı. İkinci mısra başladığında Chuuya'nın yüzünü kendine doğru çevirdin ve "ding" sırasında göz kırparken onu gözlerine bakmaya zorladın.
•Chuuya'nın yüzü hızla koyu kırmızıya döndü. Ancak korna çalan birden fazla arabanın sesi dikkatinizi çektiğinden, Chuuya bir arabadan kaçınmak için hızlı bir manevra yaptı. Sana dönünce sen gülerken seni azarlamaya başladı.
"Gülme zamanı değil! Neredeyse bizi öldürüyordun!"
"Hı hı, ben..."
•Chuuya'nın duygularını ifade etmesi son derece zor.
•Sana ilk kez çıkma teklif ettiğinde Chuuya, büyük bir kırmızı gül demeti alarak ofisine baskın yaptı. Yüzüne kızgın bir ifade yerleştirerek elindeki çiçekleri tuttu. "Chu, iyi misin?" diye sormadan edemedin. Cevap vermeden gül demetini eline tutuşturdu ve gitti.
•Çiçekleri incelerken, ortasında "Birlikte akşam yemeği, aptal?" Yazan siyah kadife bir kart gördün.
Kıkırdadın ve teklifini kabul ettin.•Tek başına savaşabiliyor olmalısın.
•Chuuya oldukça sık uzaktadır. Onun yokluğu, seni, kadınını öldürmeyi bekleyen birçok düşmana karşı savunmasız bırakır.