RİNTAROU SUNA
Kalçalarını tutuşu acımasızdı. Her hamlede daha da derine iniyor, bildiği o tatlı noktaya vurmak seni çıldırtıyordu."R-rinta-" diye seslendin. Başını yatağa itti, gözlerinde yaşlar oluşmaya başladı. iniltiler çarşaf tarafından boğuklaştı.
"Benim için gel, y/n" Suna iniltilerini bastırmak için dudağını ısırdı. Hamleleri hızlandı. Zevk suyunuz uyluklarınızdan aşağı damlıyor ve yatağı kirletiyordu.
"Çok pis bir kızsın." diye alay etti. Hissettiğin gergin düğün daha da sıkılaşmaya başladı ve ne zaman-
Bir horlama sesi duydun.
Aniden gelen yüksek sesle irkilerek gözlerini açtın. Gözlerini ovuşturarak dirseğinin üzerine oturdun. Ağzının kenarındaki salyayı sildin. Diğer elini indirdiğinde ıslak bir nokta hissettin. Islaklığın nereden geldiğini görmek için çarşafların etrafında döndün. Gri şortunu ıslatan çok bariz bir sıvı vardı.
"Kahretsin" diye düşündün. "Islak bir rüya mı? Ciddi misin?"
Şortuna dokundun. Klitorisine elini sürttün, ne kadar iyi hissettiğinden kaşların çatıldı. İstemeden parmaklarınızı oynatmaya başladınız. Diğer elinizle ağzınızı kapatmak için arkanıza yaslandınız. Parmaklarınız hassas klitorisinize sürtünerek yavaşça doruğa ulaşmaya çalıştı. Sırtın kavisliydi ve bacakların sessizce hareket ediyordu.
Neredeyse zirveye ulaştığın her seferinde, bilinmeyen bir nedenden dolayı boşalamıyordun.
"Yeterli değil." Zihinizde sorununuzun nedenini anlamıştınız.
Sonunda yataktan doğruldun ve oturdun. Şimdi mahvolmuş şortunuzu çıkarmak için yerinizi değiştiriyorsunuz. Kıyafetlerini yatağın yanında yere attın. Döndün ve uyuyan erkek arkadaşına baktın.
Vücuduna, özellikle de uyluklarına baktınız. Ona kişisel olarak hiç söylemedin, seni yargılayacağından korktun ama bacakları çok güzeldi. Her zaman onlara binmeyi düşünmüştün. Bunu yapmaman gerektiğini biliyordun ama sinsice onun uyluğunun iki yanına oturdun. Yüzüne baktın hareket etmiyordu.
Kendini tamamen aşağı indirdin, ıslak külotun şimdi onun uyluğuna temas ediyordu. Klitorisini erkek arkadaşının uyluğuna sürtmeye başladın.
Hızını biraz artırınca, uyluğuna binmekten kaynaklanan sürtünme çok iyi geldi. Nefes nefese kalmaya başladın, yakındaki çarşafları daha sıkı tutundun.
"Ah-ah- Rinta," hafifçe içini çektin.
"Evet?" Diye boğuk bir ses cevap verdi.
Hareketlerin aniden durdu, bir an için kalbinin atmayı bıraktığını hissettiğine yemin edebilirdin. Kanın yüzüne hücum ettiğini hissedince başını kaldırdın ve Suna'nın yarı açık gözlerle sana baktığını gördün.