•jujutsu kaisen reaction•

8.2K 143 100
                                    




Seninle sevişirken, içindeki hassas noktaya vururlarsa:

W/Gojo Satoru, Geto Suguru, Fushiguro Toji, Nanami Kento, Okkotsu Yuta

•GOJO SATORU

Gojo yüzünde bir sırıtışla, siz onun penisinin kalınlığına tam olarak alışmaya çalışırken elleri başının arkasında onu içine zorla almanı izliyor. Yalvaran gözlerle ona bakarken, gözyaşlarının kirpiklerinizi ıslatmasına ve dudaklarınızın yumuşak bir somurtma şekli almasıyla sırıtışı daha da büyüdü.

"Ne oldu tatlım? Hepsini içine sığdıramadın mı? Bunu kendin yapmak istediğini söylediğini sanıyordum," pis pis sırıtıyor, sen homurdanıp ona bir bakış atarken kıkırdıyor. Sen inatçısın - her zaman öyleydin ve bu huyun, seni mahvetmeyi daha da heyecanlı kılıyordu.

Ve Gojo seni tamamen mahvedecekti.

"Y-yapamıyorum- çok büyük." burnunu çekersin, "Gojo, bir şeyler yap." Diyerek hırıldarsın.

"Aw, benim yardımım olmadan sikimi bile içine alamıyorsun, değil mi?" Diyerek seninle alay ediyor "Senin için her şeyi yapmalıyım, tatlım. Çok şımarıksın, ha?"

Bununla birlikte, dudaklarını yalıyor ve hızlı bir hareketle kalçalarını yukarı doğru eğiyor, bu da onun senin deliğinin derinliklere kadar gömülmesine neden oluyor ve yüzünüz hıçkırıklarla boynuna gömülürken sizi göğsüne bastırıyor.

Onun kalın penisinin ucu kaygan amının hassas noktasına derinden çarpar, kalçalarının her ittirişinde tekrar tekrar o noktaya çarparken gözyaşları yanaklarından aşağı akar.

"Siktir-toru," diye cıyaklarsın, "daha fazla, daha fazlasını istiyorum." burnunu çekerken göğsüne yapışıyorsun.

Soluk soluğa bir kahkaha atıyor, senin sıkı duvarların üzerine baskı yaparken homurdanıyor, kalçaları seninkilere doğru çarpıyor ve bir elini senin ellerini sabit tutmak için kullanırken diğer eli boğazına doğru gidiyor. Özellikle keskin bir itişle, penisinin ucu tekrar senin hassas noktana çarptığında yüksek sesli bir inleme bırakırsın ve onun etrafını sıkma şeklin, Gojo'nun zevkten aklını kaybetmesine neden olacaktı.

"İşte bu bebeğim. Beni çok iyi alıyorsun, değil mi? Bu amcığı pek çok kez becerdim ve sadece benim için yaratıldığına eminim" diye sızlanıyor, "Sadece ben sikebilirim değil mi? Hepsi benim."

•GETO SUGURU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•GETO SUGURU

Geto dudaklarında geniş bir sırıtış belirmeden önce bir an duraklar, seni dikkatle izlerken kalçaları aynı açıda tekrar tekrar sana çarpar. Göğüsleriniz her itişte zıplarken sessizce kıkırdar, başını geriye atarak ve sikinin pembemsi ucu tatlı noktanıza çarptığında bir sonraki nefesinizi keserken gözleri sıkıca kapanır.

"Buldum gibi görünüyor, ha bebeğim? Bu noktaya çarparak seni tekrar ve tekrar becermeli miyim? Bahse girerim bu iyi hissettirir," dedi tatlı bir şekilde, kalçalarını keskin bir açıyla tekrar içine çarptı, adını haykırdığınızda ondan yumuşak bir inilti kazandınız.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin