•attack on titan reaction•

6.3K 125 25
                                    



Kız arkadaşlarını antrenman yaparken görüyorlar:

W/Eren Yeager, Armin Arlert, Jean Kirstein, Erwin Smith, Levi Ackerman

•EREN YEAGER

Eren'in antrenman salonuna girdiğini görünce " Vay canına sonunda kimler teşrif etmiş?" diye mırıldandın.

Eren, kıçını düzenli olarak çalıştıracak biri değildi. Kaptan Levi ile yapılan antrenmanlar onun için yeterliydi.

"Kes sesini" Eren komik bir şekilde gözlerini deviriyor, seni ciddiye almak istemiyordu.

"Seni burada görmenin hoş olduğunu söylemeliyim" alaylı bir şekilde ona takılıyorsun.

"Woah bebeğim" Eren, altına giydiğin kıyafetin kalçalarını sıkıca sardığını görünce ağzı açık kalıyor. Eren'in en büyük zaafı senin kıçın. Yuvarlak dolgun ve kavisli kıçın. Çok güzel ve tatmin ediciydi, kendisi için yaratıldığını düşünüyordu. Büyük avucuyla sıkması ve tutması için doğru boyuttalardı.

"Kıçıma bakmayı bırakıp yüzüme bakar mısın?" Eren'in kıçını göremeyeceği bir şekilde dönerken şikayet ediyorsun ama sallanan göğüslerini görünce ağzı tekrar açılıyor. Göğüs dekolteniz çok cezbedici görünüyordu.

En sevdiği siyah atleti giyiyordun. Ellerini atletinin içine sokmak zor olsa da, ilahi göğüslerine hayran olmayı seviyordu.

"Oi, yeager çalışman gerekmiyor mu? hm?" yüzünü görmek için eğildin ama bunu yaparak göğüslerinin daha fazla ortaya çıkacağını düşünmedin.

Eren'in şimdi resmen ağzından salyalar akıyordu. Elleri kıvrımlarınızın etrafındayken nasıl görüneceğinizi hayal etmekten kendini alamadı.

"Uh ben- çok seksi görünüyorsun. Çok ateşlisin bebeğim" eren seni alevler içinde bırakan cilveli iltifatlar ediyor.

"Sus" diyerek ona kızdın. Hafifçe yanakların kızarmıştı.

"Tamam o zaman" Eren sana doğru yürür, avuçlarını senin beline dayayarak, seni çeker.

"Ne yapıyorsun?!" sen minik bir sızlanma bırakıyorsun.

"Bana susmamı söyledin ama hala şu anda ne kadar seksi ve iyi göründüğünü söylemenin bir yolunu biliyorum"

Bu çocuk çok sinsi ve ahlaksızdı.

"Artık burada seninle her gün çalışmak için bir nedenim var."

•ARMIN ARLERT

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



•ARMIN ARLERT

"Bebeğim bugün antrenmanımda bana yardım eder misin? Mikasa Eren ile meşgul" diyerek çiçekleri sulayan armin'in yurduna daldın.

"Hey bebeğim! tabi, bana bir saniye ver" Armin sana gülümsüyor. Tanrım, gülümsemesi en iyi şeydi, nedenini bilmiyorsun ama onu gülümserken görmek seni mutlu ediyordu. Tüm evreni elinde tutuyormuşsun gibi hissettiriyor.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin