Üstünü değiştirirken odana girerse:W/Eren Yeager, Armin Arlert, Jean Kirstein, Erwin Smith, Levi Ackerman, Reiner Braun, Bertholdt Hoover
•EREN YEAGER
"Ah, bu üniformalar" Gömleğini çıkarırken tembel tembel inlersin. Gömleğini çıkarmak üzereyken, arkanda yüksek bir çarpılma sesi duydun.
"Y/n! Ah kahretsin-" Eren odana dalmış ve seni yarı çıplak görmüştü.
"Eren ne sikim yapıyorsun?!" Hızla arkanı döndün ve göğüslerini kapatarak duvara baktın. Eren ne yapacağını bilememiş bir heykel gibi orada duruyordu.
"Üzgünüm, soyunduğunu bilmiyordum." diye mırıldandı Eren panik içinde. Bir eliyle gözlerini kapattı ve diğer elini dağınık saçlarının arasından geçirdi.
"Ne istiyorsun?!" Onu odadan çıkarmak için can atıyordun ama tam anlamıyla yarı açıkta olduğun için ona bağırmaktan başka bir şey yapamadın.
"Jean ona karşı hislerin olduğunu söyledi, ben de sormak istedim-" Gelmiş geçmiş en aptalca nedeni duyuyorsun. "Jean'a karşı bir şeyler hissetmediğimden emin olmak için gerçekten tüm bu yolu mu geldin?" Sinirli sesin Eren'in irkilmesine neden oldu.
"Şey, sanırım benim gitmem lazım-!" Eren, birkaç dakika sonra kıçına tekme atılacağını bildiği için hızla odadan çıktı.
"Eren seni pislik!" Eren'in odandan hızla kaçışını izlerken bağırırsın.
•ARMIN ARLERTArmin ve sen yakınlaştıktan sonra, neredeyse her gece düzenli olarak odana gelip seni alır ve yemekte sana eşlik ederdi. Ama keşif gezisinden hemen sonra seni odandan almak için dakikalarca yürüyeceğini hiç düşünmedin.
'Yemekhanede Armin'i beklemeliyim.' diye düşündün, dar kot pantolonunu çıkarıp yerdeki giysi yığınına atarken.
"Y/n hazır mısın?" Odanın kapısının gıcırdadığını duyar duymaz gözlerin fal taşı gibi açıldı. Hızla arkanı döndün ve Armin'in gözleriyle karşılaştın.
Armin ilk başta ne olduğunu anlamadı. Ta ki mavi gözleri vücudunun alt kısmına inene kadar "Siktir, özür dilerim!" Armin, ay ışığında parıldayan uyluklarını görünce geri çekildi. Kapı koluna ulaşmaya çalıştı ama gözleri bacaklarına kilitlenmişti.
"Armin! Bakma!" Yastığını aldın ve açıkta kalan bacaklarını örttün. Neyse ki iç çamaşırını giyiyordun.
"Dışarıda bekleyeceğim-!" Armin'in zihninin boşaldığını açıkça görebiliyordun. (Sadece zihni mi? 🤨🤔) gözleri nereye bakacağını bilemeden üstünde gezinmişti. Hızla odadan çıkıp kapıyı kapattı.
"Lanet olsun, kim keşif gezisinden sonra bu kadar yürür ki Armin?" Yeni kot pantolonunu giyerken kendi kendine mırıldanırsın.