SCARAMOUCHE/KUNIKUZUSHI
Savunmanızda, bunun olması teknik olarak sizin suçunuz değildi. Kunikuzushi'nin bizzat Bayan Oguro Mio'dan sizin için özel olarak dikilmesini istediği yepyeni kimono, geziniz için giyilemeyecek kadar güzeldi.Naganohara Havai Fişek Festivali sırasında kocanızı şehirde takip etmeyi pek sık başaramadınız. Sizi karanlık koridorlarda veya kalabalığın ortasında hiçbir tehdit olmadan güvenli ve sağlam bir şekilde mülkünün içinde tutmayı tercih etti. Ama bu gece, yeterince ikna olmuş bir şekilde pes ediyor, sen dramatik bir şekilde yaşlanmış gözlerle ve sarkık dudaklarla seni alması için yalvarırken bacaklarına sarıldığında gözlerini deviriyor.
"Romantik olacak lordum! Ben havai fişekleri buradan göremiyorum, o yüzden lütfen seninle gelmeme izin ver!"
Yine de, havai fişekleri birlikte izlemenin sevinci, artık onun yanında olmadığınızı öğrendiğinde uzun sürmez. Neyse ki seni, elinde bir şişe sake ile bir adamın omzuna yaslanmış halde buldu.
"Kocamı bulamıyorum..." diye homurdandın, dürüst olmak gerekirse, onun yanından ayrılmak istemedin. Balık köftesi satan bir tezgah gözünüze çarptı ve kocanızı kaybettiğinizi fark ettiğinizde, onunla bir içki paylaşırsanız, kocanızı birlikte bulacağınıza söz veren bir adamla birlikteydiniz.
Bir şişe sake içmenin kimseye zararı olmazdı değil mi? Günün sonunda Kunikuzushi ile tekrar bir araya geldiğiniz sürece her şey yoluna girecekti.
Yanınızdaki adam alkol kokuyor, eli kalçalarınıza yerleştiğinde, sıcak nefesi yüzünüzün yanına değene kadar size daha da yaklaştığında, onun "cömertliğinden" şüphe etmeye başlıyordunuz.
"Ah, hadi! Sadece kocan hakkında konuşma. Adın ne söyle bana bebeğim? Burayı terk edip kocanı ekersek ne dersin? Güzel karısını savunmasız bırakırsa seni o kadar da sevmediği açık..."
Sözleri kısa kesildi, ona bir bakış attığın zaman, çoktan morarmış dudakları ve kanayan bir burnu ile yerdeydi. Gürültülü bir ses kalabalığın dikkatini çekiyordu, nasıl meraklı olmasınlar? Kocanız, kendi boyunun iki katı olan bir adamı yakasından tutup dövüyor. Her şey çok hızlı oldu ama Kunikuzushi'nin sizi bileğinizden yakalayıp somurtarak olay yerinden uzaklaştırdığı sırada yerde yatan dövülmüş adamın görüntüsünü hatırlıyorsunuz.
Bu yüzden seni mülkün içinde tutmakta ısrar ediyor. Anlamıyor musun? Dış dünya, kötü niyet depolayan pis adamlarla doluydu.
"Şimdi anladın mı?"
Kalçalarınızın etine derinden oyulmuş hilal şeklindeki tırnaklar, bir elinizin ve ağrıyan baldırlarınızın yardımıyla kalçalarınızı yukarı kaldırıyor - acıtıyor, böyle cezalandırılmak çok acıtıyor.
Olayın üzerinden saatler geçmişti ve yine de Kunikuzushi seni merhametinden hiç esirgememişti, sırılsıklam amına şaplaklar indirirken, hassas klitorisini tokatlar arasında kabaca ovuşturdu, ta ki sen ağlayan bir karmaşaya dönüşene kadar. Bir zamanlar sağlam kimono artık parçalara ayrıldı, yerde küçük parçalar halinde etrafa dağıldı.