•attack on titan reaction•

6.1K 131 41
                                    




Halka açık bir alanda sertleşirlerse:

W/Eren Yeager, Armin Arlert, Jean Kirstein, Erwin Smith, Levi Ackerman

•EREN YEAGER

Sen ve Eren küçük bir randevu için yakındaki parkta buluşmayı planlamıştınız. Oraya gittiğinde onu ayakta beklerken gördün.

"Eren!" Ona doğru yürüdün. Gözleri seninkileri buldu ama mutlu görünmüyordu. Daha sonra Eren'in büyük elinin kasık bölgesinde durduğunu fark ettin. Gerçekten endişeli görünüyordu.

"Ne yapıyorsun?" merakla ona sordun. Bir anda sana doğru hareket etti, o kadar yakındı ki nefesini başının üzerinde hissedebiliyordun.

One yapıyordu?

"Bir sorunum var" elini kasık bölgesinden çekti, büyük sorunun ne olduğunu görmeni ve hemen anlamanı sağladı. Siyah-kalın bir kot pantolon giymesine rağmen sert sikinin ana hatlarını görünce nefesin kesildi.

"Woah bebeğim-" çabucak onun belini tuttun ve kendini göğsüne çektin, böylece diğer kızlar, erkek arkadaşının büyük penisini göremeyecekti.

"Y/n ah bunu yapma" göğüslerinin karın kaslarına dayandığını hissedince irkildi.

"Eren, sorun değil, bunu halledebiliriz" diyerek onu temin etmiştin ama emin ol bunun hiçbir faydası olmadı. Senin yaptığın her hareketle daha çok sertleşiyordu.

"Biz? Halledebiliriz?" Eren, neden bahsettiğini anlamadan mırıldanıyor. Anında alt karnının penisine sürtündüğünü hissetti. Bir kahkaha patlattı ve kafasını geri çekti.

"Arabanı nereye park ettin hm?" sırıttın ve baskın hareketlerinle onu tamamen ele geçirdin.

"Buna pişman olacaksın." Eren bileğini tuttu ve seni becermek için can atarak kalabalığın arasından arabasına doğru yürüdü.

" Eren bileğini tuttu ve seni becermek için can atarak kalabalığın arasından arabasına doğru yürüdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



ARMIN ARLERT

"Ah!" Korkunç sahne ekranda belirdiği zaman uyluğunu tutup sıktın. Senin aksine Armin filme dikkat bile etmiyordu.

Tek umursadığı, sen ve elinin kasıklarına ne kadar tehlikeli bir şekilde yakın olduğuydu. Ona bir el işi verdiğini düşünmek bile onu çabucak sertleştiriyordu ve gözlerini elinin durduğu yerden ayıramıyordu.

"Siktir!" Nefesinin altından Armin'in küfürünü duydun, hayatın boyunca Armin'in küfür ettiğini hiç duymamıştın.

"Arm?" kafan karışmış bir şekilde ona doğru döndün ama sinemadaki az miktarda ışık yüzünden yüz ifadesini tam olarak göremiyordun.

Armin'in başının eğik olduğunu gördün, bu yüzden gözlerini takip ederek nereye baktığını anlamaya çalıştın, vücuduna doğru inerken ellerinin kasıklarında durduğu yere baktığını anladın.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin