KAEDEHARA KAZUHA
Pencerelere sert bir şekilde çarpma sesi dairenizde yankılanıyordu, çok gürültülüydü. Doğanın gürültüsü ve yatakta yanı başındaki eksik olan sıcaklık ile birlikte uykundan uyanman kaçınılmazdı. Birkaç dakika uyku mahmurluğunu atmaya çalıştıktan sonra yatağının rahatlığından kalkmaya karar verdin ve sersemlemiş bir şekilde oturma odanıza yürüdün. Çıplak ayaklarının altındaki zemin soğuktu ve bu da sevgilinin tanıdık sıcaklığını arayarak koridorda aceleyle ilerlemene neden oluyordu.Orada bir fincan kahve ve bir kitapla mutfak tezgahının yanında oturuyordu. Saçları her zamanki atkuyruğundan kurtulmuştu ve yeni uyanmasına rağmen tamamen ruhani görünüyordu. Hızlıca onun yanına doğru yürürken, kollarını sırtına doladın ve yüzünü sırtına bastırdın. Kişisel ısıtıcına sarılırken boğazından küçük bir "Ahh." kaçtı. Kazuha ilk temasta gerildi, ama sadece sen olduğunu anlayınca rahatladı.
"Sana da günaydın." kıkırdadı, sakin sesi her zamankinden çok daha keskindi. Elleri seninkine doğru yol aldı ve onu nazikçe okşadı.
"Sıcaksın..." diye mırıldandın, o sana titreşimler gönderen başka bir kahkaha verip elini bir kez daha sıkarken, sırtına doğru mırıldandın.
Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından sonunda onu bıraktın ve hemen yanında duran bir tabak krebi fark ettin. Gözlerin parladı ve muhtemelen salyaların akmaya başladı, dürüst olmak gerekirse Kazuha'nın yaptığı her şeyin lezzetli olacağı kesindi.
"Benim için mi?" gülümsedin, baş dönmesi seni yuttu ve kesinlikle seni uyandırdı. Kazuha'nın sadece başını sallaması yeterliydi, sen onun hemen yanına oturup önündeki tabağı silip süpürmeye hazırlanıyordun.
Akçaağaç şurubuna ulaşana kadar her şey çok güzeldi ve şurubu eline alır almaz gerçekten patladı. Nasıl olduğundan emin değildin, ama kesin olarak bildiğin bir şey vardı ki, ellerin, tişörtün, tatlı şurupla batmıştı - sadece bir damla şurup olan pankeklerinin aksine.
Bir soluk soluğa ve ardından yüksek bir inilti çıkararak, ne yapacağından emin olamadan orada oturdun, çıplak teninin her yerinden yapışkan bir şurup damlıyordu - pek güzel bir his değildi. Öte yandan Kazuha bunu oldukça eğlenceli bulmuştu, tüm olayların olup bitmesini izledi ve tek yaptığı içten bir kahkaha atmaktı. Gülmekten başka bir şey yapmadığı için ona küçük ters bir bakış attın.
"Üzgünüm aşkım, ama savunmam gerekirse, gerçekten görülmesi gereken bir manzaraydı." Gülümseyerek elinden şurup şişesini alıp tezgahın yanına koydu.
Kazuha şurubu üzerinden silmek için çabalarını izlerken, aklından düşüncelerin geçmesine engel olamadı. Yapmamaya çalıştı ama sen onun yanında otururken, tişörtün vücuduna yapışmışken, ne kadar lezzetli göründüğünü düşünmeden edemedi, kalbi göğsünde gümbür gümbür atıyordu ve pantolonunun daraldığını hissediyordu. Yüzünde hüsrana uğramış bir ifade vardı, ancak Kazuha seni göz korkutucu olarak kabul edilemeyecek kadar sevimli bulmuştu. Kazuha'nın sadece sana bakmaya başladığını fark ettin ve bir iç çektin.