•jujutsu kaisen one-shot•

6.6K 119 109
                                    





RICH BOY! GOJO SATORU


Gojo Satoru acı verici bir şekilde şımarıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Gojo Satoru acı verici bir şekilde şımarıktı.

Yetiştirilme tarzı göz önüne alındığında bu beklenebilir bir şeydi ve bunu zaten biliyordun ama şimdiye kadar ne kadar sorun yarattığını fark edemedin. Hayır demek zorunda kalana kadar ona ne sıklıkla teslim olduğunun farkında değildin.

Ve istediğini elde etmede oldukça iyiydi - ikna edici bir şekilde somurtarak kıvrılmış dudakları, sana masumca bakan iri mavi gözleri, kalçalarında nazikçe yukarı ve aşağı dolaşan iri elleri. Kararlı olmalısın, sırf o istedi diye her zaman her şeye sahip olamayacağını ona hatırlatmalısın ama iş onu şımartmaya geldiğinde kendinin de en az onun kadar kötü olduğunu düşünmeye başlıyorsun.

Ve özellikle seni istediğinde elde etmekte en iyisidir.




"Satoru, en iyi arkadaşının doğum günündeyiz."

"Ama Suguru'nun o kadar çok boş odası var ki..."

"Hayır." Sertçe mırıldanırsın ve Gojo daha da fazla somurtur.

Gojo Satoru doyumsuzdu. Tam da onun doyduğunu düşündüğünde asla yeterli gelmiyordu. Her zaman daha fazlasını istiyordu.

"Gittiğimizi fark etmeyecek bile!" diye sızlandı, ellerini kalçanı tutmak için aşağı indirdi. Birkaç kişi yanızdan geçerken alttan alttan sırıttılar, iç geçirerek onun ellerini uzaklaştırırsın ve dik dik bakarsın.

"Satoru-"

Sana ters ters bakarak "Bana Toru de." diye düzeltti.

Onun şımarık bir piç olduğunu neredeyse unutuyordun.

"Toru, şimdi korkunç bir zaman," diye azarlarsın "Suguru ile ilk karşılaşmam ve bu parti için yeni bir elbise bile aldım, anladın mı?"

Giydiğin pahalı elbiseyi işaret ediyorsun ki bu sadece umduğunun tam tersini yapıyor. O, seni yukarıdan aşağı süzüyor, gözleri bir ton daha koyulaştıkça bakışları kıvrımlarında oyalanıyor - gözleri şehvetle parlarken elleri belini sıkıca kavrar ve onun kararlılığı daha da güçlenirken sen de seninkinin yavaş yavaş parçalandığını hissedersin.

"Benim için yeni elbiseler almıyorsun." diye şikayet etti, seni kalçalarından çekerek.

Erkek arkadaşın dokunmaya bu kadar muhtaç ve yapışkan olduğu için insanların yakıcı bakışlarına alışmıştın ancak şu anda beklemediğin şey, uzun boylu, siyah saçlı bir beden size yaklaşırken duyulan yumuşak bir kıkırdamadır.

"Bana özel süslendiği için kıskanıyor mu, Satoru?" Geto alay eder, seni göğsüne doğru çeken Gojo'yu öfkelendirir.

"Senin için giyinmedi." diye kaşlarını çattı "Benim için giyindi. Değil mi bebeğim?" sana umutla bakıyor, sanki kendi tarafını seçmeni bekliyormuş gibi sana gülümsüyor.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin