HYOMA CHIGIRI
•Chigiri, takımında ve açıkçası ilişkinizde soğukkanlılığını en çok koruyan kişidir.•Bazıları davranışlarından dolayı ona soğuk bile diyebilir.
Ne zaman bir araya gelseniz, o zincirlerden kurtulmayı kendi içinde rahatlayana kadar oyunlarda olduğu gibi davrandığını, bir şeylerden geri durduğunu hissedersin.•Seninle sevişirken her zaman çok tatlı ve yavaştır, seni tutkulu ve hazır hale getirmek için zaman harcar.
•Seni çıplak bıraktığında her yerini öper, neredeyse sana taparcasına.
•Saçını her çekişinde inliyor.
•Seni yediği zaman saçları onu rahatsız ediyor bu yüzden her zaman saçlarını bağlıyor.
•Erkekliğini içeri ve dışarı kaydırırken kalçaları titremeye devam ediyor, kalçalarını tutuyor ve seni yavaş bir orgazma ulaştırıyor.
•Bu arzu, içinde birikmeye devam ettikçe, hamleleri düzensiz ve baştan savma bir hale geliyor.
•Sana daha fazlasını vermek istiyor, o yokken ellerini bacaklarının arasında meşgul edecek bir şey vermek istiyor.
•Onun formda olduğunu biliyordun ama seni bu kadar kolay geri itip masanın üzerinde devirmesi, maçlarını izlemekten, amını parmaklarıyla keşfederken yere damlatmandan daha heyecan vericiydi.
•Vuruşlarının sertliği neredeyse her zaman aynı ama hızı? Kadınlığın her derin itişten sonra toparlanmak için zar zor zaman buluyor, penisi bu kadar hızlı içeri ve dışarı vurduğundan neredeyse için titriyor.
•Uyluklarından, meni ve zevk suyu karmaşası akıyor, elleri parmaklarını sıkıyor, böylece fazla hareket edemiyorsun.
•Ama bu yeterli değil, sikiyle senin amını mahvetmek istiyor.
•İnlemelerin ve sızlanmaların, kalabalığın tezahüratları gibi onu daha hızlı hareket ettiriyor, onu kışkırtıyor, zonklayan erkekliğine boşaldığını hissedene kadar onu cesaretlendiriyor.
•Saçları dağınık bir şekilde etrafına dökülüyor, sırtını ve boynunu gıdıklıyor.
•Boynuna, kulağının altına sıcak öpücükler veriyor, eli çeneni kavrıyor ve seni sevgi dolu bir öpücük için çeviriyor, bu seni nefessiz bıraktığı pek çok öpücükten biri.