•one piece one-shot•

3.3K 74 18
                                    




RORONOA ZORO


Kıskanç değildin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Kıskanç değildin.

Neden olabilirdin ki?

Kıskanmak için başka birine karşı hisler beslemek gerekiyordu ve Zoro ile aranızda hiçbir şey yoktu. Elbette, en sevdiği sake türünü, bir öpücüğü nasıl başlattığını (bunu yalnızca sarhoş bir cesaret gösterisi yüzünden bilirsiniz), kendileri için savaşamayanlara karşı zaafı olduğunu, gülümsediğinde sağ yanağında çıkan gameyi biliyordun.

Ancak arkadaşların birbirleri hakkında bunların çoğunu bilmesi normaldi.

Ve belki bazen o güvertenin ortasında çalışırken kendini ona bakarken buluyordun. Sadece onu kontrol etmek istediğini, tüm bu ağırlıklar altında kendini ezmediğinden emin olmak için olduğunu söylüyorsun. Geniş, biçimli karnından pantolonunun üst kısmına ulaşana kadar damlayan ter damlacıklarını izlemiyordun. Hayır.

Her şey normaldi.

Kendine söylediğin yalan bu.

Ama ortalıkta olduğu her zaman, özellikle de bugün, omzunun sana değdiği günlerde numara yapmak zordu, çünkü o köhne bar masası birine özel alan yaratabilmek için olmamıştı.

Bu aptalca, bu kadar önemsiz bir şeyden dolayı göğsünüzde fışkıran o dalgalı duygu vardı - ve Usopp'a masanın diğer ucundan çakmak için üzerinize eğildiğinde, çıplak göğsünün suratınızda olması durumu daha da kötüleştirir.

Tekrar yerine oturduktan sonra size hafifçe gülümser ve siz düşünürsünüz ki belki o...

"Üzgünüm." diyor, dudakları neredeyse kulağınızın yanındaydı. Boynunuza tırmanan kızarıklığa karşı savaşmanız ve başınızı sallamanız gerekiyordu.

Her şey yolunda gidiyor. Rüya gibi ve hafif hissediyorsun ta ki—

"Hey, sizi tanıdığımı sanıyordum çocuklar."

Sinirli öfkeni gizlemek için elini yumruk haline getirirsin, Tashigi'nin birkaç müşteriyle neredeyse çarpıştığı beceriksiz ayak seslerini duyarsın. Yanılıp yanılmadığınızı anlamak için arkanızı dönmenize bile gerek yoktu, Zoro'nun kaskatı kesilip hızla kafasını kapıya doğru çevirmesi yanılmadığınızı gösteriyordu.

Bunu bilmek kendinizi daha iyi hissettirmiyor ve birkaç saniye önceki tüm o küçük baloncuklar patlayıp midenize batıyor, ardından zaten kalabalık olan masanıza başka bir sandalye yanaşıyor. Tabii ki, Zoro'nun diğer tarafında olan zar zor sıkıştığı noktayı seçiyor.

Kıskanç değilsin. Hayır. Gerçekten, değilsin.







Zoro'nun Tashigi ile olan konuşmasını dinlediğinizi belli etmemeye çalışırken tabağınızdaki yavan bar yemeğiyle oynarsınız.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin